GĂ„ til innhold

Hva synes dere om denne tomannsboligen?🏠


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er et par som er pĂ„ utkikk etter hus. Jessheim omrĂ„det, da begge jobber i nĂŠrheten. Vi har vĂŠrt pĂ„ utkikk i snart ett Ă„r, men nĂ„r det gjelder jessheim sĂ„ fĂžler vi at vi nesten ikke har sjangs, for det kommer som regel mange pĂ„ visning og budrundene skyter i vĂŠret. đŸ˜«

Vi ser ogsÄ pÄ hus rundt jessheim, men det som kommer er som oftest altfor gammelt eller rett og slett ikke passer. Familiene vÄre bor i jessheim og rett ved, sÄ derfor mÄ det bli jessheim. 

Denne tomannsboligen har dukket opp, og vi kjenner til omrÄdet. Men det er tomannsbolig, har alltid vÊrt mot det, men vi er allikevel interessert i Ä gÄ pÄ visning.

Hva synes dere om denne?

kanskje er det noe vi har oversett?

MÄ ogsÄ si at vi vil ha hus som ikke er altfor stort, under 150 kvm er mer enn nok.

hĂ„per pĂ„ svar âŁïž

Ts

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=94543400

Anonymkode: eda9f...679

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den var fin, men litt dyrt uten at jeg vet hvordan prisene pÄ Jessheim er

Anonymkode: 011b7...68b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

NÄ studerte jeg ikke salgsoppgaven, men er det noen boder der? Syns det sÄ ut som det var fryktelig liten plass til oppbevaring?

Anonymkode: e029a...faa

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

NÄ studerte jeg ikke salgsoppgaven, men er det noen boder der? Syns det sÄ ut som det var fryktelig liten plass til oppbevaring?

Anonymkode: e029a...faa

Det la jeg heller ikke merke til, Hm...

Stor garasje er det ute iallfall til uteting, men til inneting?

 

hi

Anonymkode: eda9f...679

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ser ikke ut som det er noe bodplass inne, hvis det ikke er lagring pÄ loft f.eks? Har ikke lest annonsen. Ellers fint hus. 

Anonymkode: a6148...732

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg likte det. Fine farger. Det eneste keg sÄ umiddelbart var flisene pÄ kjÞkkenveggen som jeg kanskje ville byttet.

Anonymkode: 5c6f0...103

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...