Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009)

Kjære prøvere og gravide.. Takk!! Les her...

1 innlegg i emnet

Hei dere!

Jeg er så takknemlig for dette forumet!!. Dere har hjulpet meg så mye!:strix:

Gode og varmende råd fra dere jenter/damer i samme setting i ulike perioder jeg har vært i.
Jeg har nå blitt kjent med et smartarmbånd med helt ny teknologi hvor det blir mulig å bli varslet om eggløsning i tillegg til mye annet nyttig. Den vil også kunne måle blodsukker( uten nål!), og ta blodtrykk i tillegg til mye annet som prøvende, og gravide kan bli utsatt for med tanke på svangerskapsdiabetes, høyt blodtrykk og svangerskapsforgiftning.  Puls, humør (HAHA!!) etc.
Jeg har selv 6 år mellom mine fordi jeg slet med å bli gravid. Jeg mistet også to imellom mine to barn, i både første og andre trimester.
Jeg brukte MYE penger på eggløsnings-tester, og frustrasjon med å treffe på målinger ved å tisse på pinner mange dager per måned. Det er jammen ingen selvfølge å få barn.. Fordi jeg har stor tro på dette smartarmbåndet så har jeg begynt som forhandler av det. Det er nyansert i Norge nå. Jeg har selv prøvd armbåndet. Ta gjerne kontakt om det er interessant. (Tyngde bak teknologien -Toshiba. De har i mange tiår vært inne i helsesektoren med teknologi som scanner kroppen, -røntgen-apparater etc. Det er bakgrunnen for at Toshiba idag er istand til å produsere prosessorene i Helo-armbåndene🤓.
Titt gjerne på fb-profilen min (Therese Ines Enger). Vil jo dele denne nytten. Jeg vet selv hvor frustrerende det kan være å ønske sterkt, eller hvordan selve graviditeten kan utarte seg. Stå på jenter! Mine to har nå blitt 4 og 10 år. :babygutt::babyjente:

Igjen..
- Takk for all støtte jeg har fått her tidligere.:strix:

Klem fra meg! Therese 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå