Gå til innhold

my 600 pound life nå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

chinese takeaway når du veier firehundre kilo og bare vil fortsette å ete fordi du er for dum til annet?

Anonymkode: 27cd2...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null sympati for den fyren der! For en sutrete, ufyselig mann!

og de beina🤢🤢😵

faen så krekslig!!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Maaah legs! Awww, mah legs" 😂 Har sett episoden, grusom gubbe! Stakkars datteren som måtte slutte skolen for å tørke rassen til sin egen far! 😡😡😡

Anonymkode: c2411...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom og se jeg også. Hun dama hans burde jo ha blitt nektet å ha kontakt med ham. Hun påstår hun er glad i ham og at hun er den eneste som kan hjelpe ham, men hun er jo like avhengig av hans fedme og hjelpesløshet som han selv er. Hun dreper han jo med fullt overlegg mens hun hevder hun hjelper ham. Om hun ikke brakte ham mat han ikke skal ha, så er det jo ikke akkurat slik at han greier å skaffe seg noe mer selv. Hun skulle vært tiltalt for mishandling, etter min mening. Snakker om medavhengighet, men det der var grovt.

Veldig synd at de to har funnet hverandre, for de får frem det absolutt verste i hverandre.

Anonymkode: b47b1...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sett hele. Overlevde han året?

Jeg tenker at dette er psykiatri og uvitenhet, på de begge. Selv om jeg skjønner det, så er det så vanskelig å føle medynk når man ser hvordan de er. Tror dråpen er at de ødelegger ikke bare for seg selv, men ALLE i nær omkrets rundt. Det er veldig spesielt at noen som virker å være noenlunde oppegående lar sin datter slutte på skolen for å måtte stelke deg fordi man spiser for mye. Det er trist! Men det er det meste i psykiatri, fordi det finnes ingen quik fix.

Anonymkode: 06dcb...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare sjokkert ennå. Sett andre episoder og selv de svakeste PRØVER og så går de kanskje ned for lite, men han gikk OPP øå "800" kalorier!?! Og nekta og løy?!gang på gang!

Anonymkode: 27cd2...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

og han er en 700 kilos baby!

Anonymkode: 27cd2...29a

Ikke 700 kilo...men 700 pound. Del 700 pound på 2,2 så får du kiloene. Fortsatt tung, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Julia1984 skrev:

Ikke 700 kilo...men 700 pound. Del 700 pound på 2,2 så får du kiloene. Fortsatt tung, da..

haha ble litt revet med 😊

Anonymkode: 27cd2...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvbedrag er kraftige saker. Jeg tror faktisk de trodde at de hadde vært flinke og at han bare hadde jukset "litt". Det kan ikke ha vært bare lett å være henne. Når hun foreslo sunn mat, så bannet og skrek han jo. Han må jo ha et tak på henne, siden hun blir til tross for alt hun må slite med. Bare scenen der hun var så sliten og ville legge seg hvor han maste "meg, meg, meg" og hun endte med å legge seg på gulvet fordi han ville det sånn, sier meg at hun var temmelig kuet. Jeg stusser litt på at det ikke så ut som det var noe veiledning i forhold til matlaging og handling. Ingen av de virket spesielt oppegående, kreative eller med evne til problemløsing, og de kunne sikkert hatt mer nytte av hjelp enn kjeft. Jeg hadde skikkelig vondt av datteren. 

Anonymkode: f2fad...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled dere til neste uke folkens!! Da kommer en dobbelepisode "Assanti brothers"! Det er det sjukeste jeg har sett noen gang!!!!!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3267280/The-REAL-800lb-man-Morbidly-obese-man-claimed-victim-thrown-hospital-ordering-pizza-caught-camera-harassing-nurse-mocking-taxpayers-pay-treatment.html

Jeg måtte fysisk løfte haka opp fra gulvet 😱😱😱

Anonymkode: c2411...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gled dere til neste uke folkens!! Da kommer en dobbelepisode "Assanti brothers"! Det er det sjukeste jeg har sett noen gang!!!!!

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3267280/The-REAL-800lb-man-Morbidly-obese-man-claimed-victim-thrown-hospital-ordering-pizza-caught-camera-harassing-nurse-mocking-taxpayers-pay-treatment.html

Jeg måtte fysisk løfte haka opp fra gulvet 😱😱😱

Anonymkode: c2411...515

Wow, for en creepy type

Når er det programmet går`?

Anonymkode: 860eb...376

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...