Gå til innhold

14 dager over IKM, negativ test, blir gal!


Blomsterkatt

Anbefalte innlegg

Frustrasjonsinnlegg fra meg, himmel og hav. :frown:

Sluttet på piller i januar, og har hatt stabil mens de to gangene den har kommet etter pilleslutt. 

Sist pp testet jeg med eggløsningsstrips for å prøve å finne ut om eggløsning var når jeg forventet, det ga aldri noe utslag, kun O, ikke vits å ha sex annet enn for nytelsens skyld alle 10 dagene jeg testet.. Vi hadde stort sett sex hver dag/annenhver dag helt til jeg normalt skulle hatt mensen 6 april, men fortsatt ingen mensen og i dag er det jo den 20! Har tatt 5 negative tester, senest hos legen i dag, venter på blodprøveresultat som mest sannsynlig kommer mandag eller tirsdag. Hele påsken har jeg vært uvel til og fra, hodepine hver eneste dag som kommer og går, løper og tisser mye, våkner av at jeg er tør i halsen og drikker mer enn jeg pleier og har vondt nederst i magen og korsryggen akkurat som om jeg skulle hatt mensen, bare at det har vart i 14 dager. Kom litt sånn brunaktig slim, utflodaktig, men måtte bare bruke truseinnlegg et par dager. Jeg laget også grandis på mandag som jeg syntes lukta helt sykt ubehagelig, rareste jeg har opplevd på en stund men kan jo være innbilning.

Tror dere det er mulighet for at den blodprøven kan bli positiv? Jeg er så redd for hva svaret blir og hva som evt kan være galt med meg om det ikke er graviditet, har ikke stresset spesielt mye i det siste heller liksom, men har fått 4 kortisonsprøyter i skulderen over de siste 10 ukene, men er 4 uker siden forrige sprøyte så er veldig rart om jeg plutselig får bivirkninger nå på tampen.. Men lurer på om det evt kan ha forsinket EL og at jeg har blitt gravid rett før jeg egentlig skulle ha mensen?

Litt langt det her :( Jeg er veldig avhengig av å vite det raskt i forbindelse med jobb som selvstendig næringsdrivende så passer ikke akkurat å vente flere måneder og se hva som skjer. Håper noen har noen erfaringer rundt dette med sent utslag evt blodtesting mot urintesting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...