Gå til innhold

Hjelp meg vær så snill er jeg gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil stille et ganske viktig spørsmål angående graviditet, jeg har jo hatt mensen lignende før jeg skulle ha mens. varte sånn 5 dager is pluss minus. tok en test 2 uker etter. viste at det var negativt. igår kveld kjente jeg på begge sider av magen og presset den ene hånda mot den ene siden, kjente noe men vet ikke hva? kanskje fettet mitt siden jeg er litt overvektig. men også noe før dette så var det akkurat som om noe bevegde seg der. jeg lurer ganske mye på det. hva tror dere? vil helst ha raskt svar takk på forhånd :)

Anonymkode: a1c5e...872

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hvis det er et barn som beveget seg så må du være ganske langt på vei - så det er vel heller lite sannsynlig. Hvor på magen kjente du? Livmoren titter ikke opp over skambenet før du er et stykke på vei. 

Men det er litt uklart hva du prøver å forklare. Har du hatt mens når du ikke skulle ha mens? Skal du ha mens nå? Var litt vanskelig å forstå! 

Anonymkode: 6225b...741

Lenke til kommentar

det jeg prøver å si er at det er ganske lenge siden jeg hadde sammeleie. og at jeg er ganske rund jeg veide 65 raste opp til 71. det jeg prøver å si er at det kan bare være magen som hadde leamus men kjente på siden alle fall at det er ganske hard og kjente noe på den andre siden. dere som har vært kan svare på det 

 

Lenke til kommentar

Hvis du er usikker så dra til legen og få tatt en blodprøve. Sannsynligheten for at du er gravid er liten heldigvis. 

Anonymkode: 82a68...1f8

Lenke til kommentar

Annonse

6 minutter siden, May17 skrev:

hvorfor er sannsynligheten liten  er like stor som liten :)

Er ganske usannsynlig at du har gått så mange måneder gravid at du kan kjenne bevegelser og en stor hard mage uten å vite noe. Men det kan skje.

Det kan ingen av oss si med sikkerhet. Det må du til legen for å finne ut av. :) 

Anonymkode: 6225b...741

Lenke til kommentar

jeg har jo også våknet kvalm til noen tider og er kvalm hele dagen også er jeg varmere en normalt og fryser mye, konstant sulten på morgen og hele dagen generelt. så noen forklaringer på kvalmen? også har jeg og hatt vondt fra bak låret og opp i korsryggen en del men svake smerter ikke noe voldsome 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...