Gå til innhold

Noen som vil sammenligne hvordan de har det?(modning,stikkinger,slimpropp osv)


RealGutteMamma

Anbefalte innlegg

Er så nysgjerrig jeg 🙈 Pluss at da kan jeg finne ut om flere har det på samme måte som meg.

Jeg får til tid og utid slike intense støt/stikninger nedi vagina. Har forstått det slik at dette er barnet som treffer nerver og diverse? Eller kan det være modning.

kjenner også til tider stikking/ubehag bokstavelig talt på livmorhalsen/munnen kjennes det ut som. Kan dette være modning? 

Har av og til mye slim ved toalettbesøk. For noen uker siden kom det litt blod i slimet, men ingenting etter det. 

Hva er symptomer på modning igrunn? Noen som vet? 

Jeg er 3.gangs gravid man har aldri opplevd "normal" fødsel så er likevel litt usikker på hva man kan forvente av diverse modning osv. 

Er forresten i uke 35. Så går jo ikke å venter på fødsel, men likevel skjer det så mye nytt med kroppen 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på dette med modning - annengangs uke 36 + 2. Også mye stikk nedover her særlig hvis jeg går mye. Hodet festet. Er det farlig å prøve å fremskynde ting ved å gå/ bevege seg mye fra uke 37/38? 

Mer "slim". Gikk over termin sist, så tør ikke håpe for mye enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Spennende tråd! :)

Jeg har:

-En del kynnere/rier. Våkner til og med av og til av det om natten. 

- Masse tykt slim. I tillegg mye rennende "melk". Sorry ekle detaljer!

-Litt stikking nedover. Tror dette kan være både det at lille treffer nerver, men det kan absolutt også være modning. Da opplever jeg det mer som mensmurringer der nede. Jeg har dessverre ikke mye av dette enda. Men litt.

-Lille gutt ligger med hodet ned, men jeg vet ikke om det er festet.

-Jeg er i dag 37+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på kanskje hodet har festet seg eller i hvert fall gått lenger ned i bekkenet. 

Jeg sliter meg bekkenløsning/låsning. Men i dag (bank i bordet) er det ikke så smertefullt å bevege seg. Har hørt at når barnet kommer godt nedi bekkenet at dette kan stabilisere det litt...krysser virkelig fingrene for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RealGutteMamma skrev:

Jeg lurer på kanskje hodet har festet seg eller i hvert fall gått lenger ned i bekkenet. 

Jeg sliter meg bekkenløsning/låsning. Men i dag (bank i bordet) er det ikke så smertefullt å bevege seg. Har hørt at når barnet kommer godt nedi bekkenet at dette kan stabilisere det litt...krysser virkelig fingrene for det :-)

Ellers har jeg mye hyppigere kynnere for tiden. De dabbet av an stund men har tatt seg godt opp igjen. 

Jeg er også veldig dårlig i magen (unnskyld detaljer) men føler liksom alt jeg spiser ikke vil komme ut i fast form for å si det slik. Føler meg rett og slett litt "småsyk" i kroppen av alt som skjer for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...