Gå til innhold

Positiv?


Blomsten:)

Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Førstw syklus jeg faktisk ser forskjell på eggløsningstester. Men trenger litt hjelp. 

Er denne positiv? 

IMG_1504.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Blomsten:) skrev:

Hurra :)) 

Min er neeeeesten der 🙈 Ikke like sterk som din test, men i løpet av et par dager så 🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DesireG skrev:

Min er neeeeesten der 🙈 Ikke like sterk som din test, men i løpet av et par dager så 🙌🏼

Ikm samme uke vi da? :) 

Jeg har gått fra ingenting kl 19 i går kveld. Til dette kl 10 i dag. trodde det var noe galt med enten meg eller testene, siden jeg hadde lest at man kunne få litt utslag dagene før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Ikm samme uke vi da? :) 

Jeg har gått fra ingenting kl 19 i går kveld. Til dette kl 10 i dag. trodde det var noe galt med enten meg eller testene, siden jeg hadde lest at man kunne få litt utslag dagene før. 

Ikm ca 3 mai 😄 Har virkelig lagt inn aksjer denne pp så håååååper det klaffer 😍 Mine har også vært kritt hvite, men nå skjer det iallfall ting 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, DesireG skrev:

Ikm ca 3 mai 😄 Har virkelig lagt inn aksjer denne pp så håååååper det klaffer 😍 Mine har også vært kritt hvite, men nå skjer det iallfall ting 😄

Jeg har vel rundt 2. Mai!

jaa, vi krysser fingrene for oss :)🤰🏽 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Jeg har vel rundt 2. Mai!

jaa, vi krysser fingrene for oss :)🤰🏽 

Spennende !!! Vi får heie på hverandre :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en i kveld og se om den blir enda sterkere :) jeg regner ikke positiv test før begge strekene er like sterke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sofapute skrev:

Ta en i kveld og se om den blir enda sterkere :) jeg regner ikke positiv test før begge strekene er like sterke :)

Ser ikke ut som den blir sterkere altså. Så spørs om det var min topp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte slike i et par dager før den plutselig blir sterk positiv :) venter på den positive selv for tiå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, C'est la vie skrev:

Jeg synes ikke den ser positiv ut, men ikke sikkert du rakk å fange den opp på det sterkest. 

Spørs nok det, for nå er det nesten ikke noen strek 😉 Gått fra hvit til positiv til hvit på 36 timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, C'est la vie skrev:

Ja, da har du kort topp :)

Har det noe å si, annet at man må følge med?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Jeg går også og venter på at streken skal bli sterkere.. Jeg ble litt forskrekka da streken var ganske kraftig i helga, og så svakere igjen igår ettermiddag. Ble bekymra for at el hadde vært tidligere enn forventa. Men så var den sterkere igjen i dag morges óg det er en god del elslim, så tror ikke toppen er nådd helt enda her. Ifølge appen skal ikke el være før lørdag, men syklusen har jo vært veldig merkelig de siste periodene. Man vil jo helst få med seg når el er, sånn at man har bedre sjanse for å treffe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AkkMa skrev:

Åååå! Jeg går også og venter på at streken skal bli sterkere.. Jeg ble litt forskrekka da streken var ganske kraftig i helga, og så svakere igjen igår ettermiddag. Ble bekymra for at el hadde vært tidligere enn forventa. Men så var den sterkere igjen i dag morges óg det er en god del elslim, så tror ikke toppen er nådd helt enda her. Ifølge appen skal ikke el være før lørdag, men syklusen har jo vært veldig merkelig de siste periodene. Man vil jo helst få med seg når el er, sånn at man har bedre sjanse for å treffe..

Spennende :)) 

jeg har helt hvite tester nå. Redd det er noe galt jeg siden alle sier den bare er nesten positiv. Skulle i følge appen ha det på mandag, så håper da det stemmer.. 

Tenker kanskje toppen var noen timer senere enn den testen der. Testet ikke mellom kl 10 og 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsten:) skrev:

Spennende :)) 

jeg har helt hvite tester nå. Redd det er noe galt jeg siden alle sier den bare er nesten positiv. Skulle i følge appen ha det på mandag, så håper da det stemmer.. 

Tenker kanskje toppen var noen timer senere enn den testen der. Testet ikke mellom kl 10 og 16.

Typisk, selv om jeg umiddelbart tenkte at den var positiv da jeg leste kommentaren din!

Hehe, og så kjenner i grunnen igjen det jeg sjøl tenkte forrige syklus. Jeg begynner å merke at dette har tatt lengre tid enn jeg trodde, og er nok litt stressa. Man blir jo helt koko av det her! Jeg ble i hvert fall veldig usikker da jeg ikke synes testen ble ordentlig positiv, og mistenkte at det kanskje hadde blitt så mye tull med syklusen etter ma/bo i januar at jeg ikke hadde hatt el en gang. Og så ble jeg ikke akkurat noe mindre stressa av det. Og siden jeg ikke temper, og ikke ble gravid, så kan jeg jo ikke vite hva som egentlig skjedde ;) Samtidig veit jeg at det blir fryktelig slitsomt om man skal følge den logikken. Da burde man jo ha sjekka nesten hele tida, og det er det jo ikke realisisk å få til. Det er vel heller ikke særlig bra..

Du kan sikkert ta det helt med ro. :) Det skader vel heller ikke å henge i litt ekstra for å evt sikre seg, om dere har mulighet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

Typisk, selv om jeg umiddelbart tenkte at den var positiv da jeg leste kommentaren din!

Hehe, og så kjenner i grunnen igjen det jeg sjøl tenkte forrige syklus. Jeg begynner å merke at dette har tatt lengre tid enn jeg trodde, og er nok litt stressa. Man blir jo helt koko av det her! Jeg ble i hvert fall veldig usikker da jeg ikke synes testen ble ordentlig positiv, og mistenkte at det kanskje hadde blitt så mye tull med syklusen etter ma/bo i januar at jeg ikke hadde hatt el en gang. Og så ble jeg ikke akkurat noe mindre stressa av det. Og siden jeg ikke temper, og ikke ble gravid, så kan jeg jo ikke vite hva som egentlig skjedde ;) Samtidig veit jeg at det blir fryktelig slitsomt om man skal følge den logikken. Da burde man jo ha sjekka nesten hele tida, og det er det jo ikke realisisk å få til. Det er vel heller ikke særlig bra..

Du kan sikkert ta det helt med ro. :) Det skader vel heller ikke å henge i litt ekstra for å evt sikre seg, om dere har mulighet ;) 

Hvor lenge har dere prøvd? Jeg har sikkert lest det et sted men :) jeg er både forberedt på å måtte holde på en stund, men alikevel ikke :P 

jeg skjønner godt hva du mener! Jeg kunne sikkert sjekket meg i hjel om jeg kunne. Men nå testet jeg ganske mye de to dagene jeg hadde lh-økning. Og nå tester jeg en gang om dagen. Så det får holde:) ser ut som tempinga bekrefter EL når jeg hadde LH-topp så :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, April 17, 2017 den 14.15, Sofapute skrev:

Ta en i kveld og se om den blir enda sterkere :) jeg regner ikke positiv test før begge strekene er like sterke :)

Hæ? Selvfølgelig er den positiv! Min var ikke halvparten så sterk som din, var gravid  😆

Anonymkode: e4c16...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Selvfølgelig er den positiv! Min var ikke halvparten så sterk som din, var gravid  😆

Anonymkode: e4c16...ef0

Viktig å lese før man svarer, dette er EL test, ikke graviditetstest. 

Anonymkode: 03cb2...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Viktig å lese før man svarer, dette er EL test, ikke graviditetstest. 

Anonymkode: 03cb2...e8d

Haha, leste tydeligvis ikke selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Blomsten:) skrev:

Hvor lenge har dere prøvd? Jeg har sikkert lest det et sted men :) jeg er både forberedt på å måtte holde på en stund, men alikevel ikke :P 

jeg skjønner godt hva du mener! Jeg kunne sikkert sjekket meg i hjel om jeg kunne. Men nå testet jeg ganske mye de to dagene jeg hadde lh-økning. Og nå tester jeg en gang om dagen. Så det får holde:) ser ut som tempinga bekrefter EL når jeg hadde LH-topp så :) 

Huff, det er det verste, sammenligna med hvor utålmodig jeg er så har vi ikke prøvd så lenge.. Vi begynte vel i oktober eller november i fjor. Allerede i desember viste graviditetstestene to streker, men det viste seg jo å ikke bli noe av. Og etter det var det mye venting.. Forrige pp var vel den første egentlige etter at kroppen hadde kommet i vater igjen. Det er nok det lange avbrekket med ma/bo som gjør at jeg er litt ekstra utålmodig. Ventinga blir ikke mindre uutholdelig når jeg hele tida kan tenke "å, nå kunne jeg vært halvveis.." osv. Hvor lenge har dere prøvd? (Har sikkert lest det et sted jeg også.. men har jo helt teflonhjerne her inne i forumet)

Hehe, vi får prøve å ikke sjekke oss ihjel. Men det er jamen vanskelig å la være! Bra om du slipper å fortsette å lure på om/når det skjedde! Satser på det :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Viktig å lese før man svarer, dette er EL test, ikke graviditetstest. 

Anonymkode: 03cb2...e8d

Hehe, men det er ikke rart vi blir forvirra når det stadig vekk er folk som bruker eltester som substitutt for gtester.. Jeg tenkte i den retninga, og reagerte ikke i det hele tatt :kari:

Endret av AkkMa
skrivefeil..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...