Gå til innhold

Jente (23) mulig gravid


janetthe

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har noen undelige spørsmål som jeg håper noen kan svare på :) så her er tingen. jeg har en følelse på om jeg kan være gravid nå forhåpentlig vis, men er veldig usikkert så vil ikke juble for tidlig.

Den 4 mars fikk jeg mens, og da var den en uke forsent i forhold til det den bruker å være. Jeg ventet å få mens den 1 april. men den kom aldrig, og den er enda ikke kommet. jeg har testet meg i gård men den var selvfølgelig negativ.

Jeg har lite symptomer i forhold til andre jeg leser om. Eneste jeg kan komme meg til av symptomer jeg har/føler jeg har, så er det mens smerter og en god mengde hvitaktig utflod, og gradevis litt og litt mere øm i brystene på utsiden av hver av de men ikke no sånn veldig vonde.

Men jeg har en følelse på at det kan være noe med kostholds endringene mine. for på mandag, 3 april, startet jeg mitt nye liv med en daglig gå/joggetur og 0 søtsaker, og har holt det sånn siden ^^ er det noen som har opplevd samme som meg, eller noen som har andre type erfaringer? jeg tenkte å teste meg igjen til søndag, for da er det 15 dager siden jeg skulle hatt tante R.

hoen som vet noe eller har en anelse om hva som kan skje med meg? 

Takk for svar :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, to uker over er lenge, hvordan gikk det med deg? Har du testa i dag? Jeg tror det har vært laber respons fordi det er så vanskelig å gi noe svar. Det høres jo ut som om det skjer noe med kroppen din, men hva det skyldes er umulig å vite. Symptomene du nevner er graviditetssymptomer, men det er vel bare en test som kan fortelle deg nøyaktig hva som skjer 🙃 Krysser fingrene for at det er noe på gang! ☀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å virke negativ - håper på det beste for din del, men de fleste får positiv test på dagen de skulle hatt mens evt noen få dager senere. Jeg for min del fikk positiv test nesten en uke før mens. Men for alt vi vet kan jo eggløsningen din være forskyvet pga forskyvet mens tidligere. Lykke til! Oppdater oss gjerne 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for svar ^^ jeg fikk mens dag 21. 04 så jeg vet jo nå at jeg ikke er gravid :) men forskyvning i mens syklusen er jo uten tvil, jeg har jo begynnt å ete sunnt og kutte ut snop, for å forbedre karbo intaket mitt. jeg er en søtmoms x) men så håper jeg jo at mensen kan begynne å komme som vanlig igjen snart, for da vet jeg at kroppen er på rett spor igjen. jeg takker igjen for svar :) setter stor pris på det ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...