Gå til innhold

Forsatt gravid etter abort


Fløtepuss23

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en medisinsk abort den 16.03.17 da var jeg 6+3 uker på vei. Jeg hadde en del graviditetssymptomer før det, men de forsvant 2 dager etter aborten. Jeg blødde i 8 dager å har ikke blødd siden. 

For ca 1 1/2 uke siden så har graviditetssymptomene kommet tilbake for fult, spesielt kvalmen🙄 Jeg føler meg like gravid igjen som jeg gjor før aborten, men tenkte at det nok er bare kroppen som tulle med meg etter aborten. Fikk beskjed på sykehuset 4 uker etter aborten skulle jeg ta ein graviditetstest,99% vær negativ, tok en nå imorges å den ble knall positiv på noen sekunder. 

Så er det noen som har vært i samme situasjon eller hvorfor kroppen har begynt slik igjen å testen er positiv. Hadde sex med mannen min 11 dager etter aborten, så kan det være at det er en ny spire på gang😍?Ønsker virkelig det er tilfelle

IMG_3342.JPG

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Det nermeste jeg har vært er et vennepar hvor det ble utført abort i 1.trimester da sykehuset ikke fant hjertelyd, og mente at det ikke var liv.

noen uker etter viser det seg at hun fortsatt er gravid, og fosteret lever i beste velgående. I dag har de en (mirakel) datter. 

Så at sykehuset tar en kontroll ul hos deg, er vel på sin plass, hvis testen er pos nå?! 

Anonymkode: ac5e8...7f7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...