Gå til innhold

2 muligheter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Første dag i siste mens 29/1. 

Lange sykluser, ca 45 dager så sen eggløsning.

Mener selv jeg hadde symptomer på el 14/2 denne gangen. Hadde sex den dagen med riktig mann. Var på ul, hun mener det skjedde 11/12 febr, hadde sex da også med riktig mann.

MEN, hadde sex 9/2 også, men absolutt feil mann.. hvor sannsynlig er det at han er faren?? Håper det var tidlig nok.. 

Anonymkode: 578e1...2b1

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Ettersom spermier kan overleve i kroppen din i opptil 7 døgn så er nok sannsynligheten omtrent like stor for at det kan ha vært de begge. "Feil mann" sin sperm kan ha ligget klar der den 11. og utkonkurrert "rett mann" sine. 

Det får bli en DNA test når barnet er født da, så vet du :) 

Lenke til kommentar

Men seriøst, er det sannsynlig at de har levd oppi meg i 3 dager+ og vunnet racet fram til egget når jeg har hatt sex to ganger etterpå som er nærmere el? El må ha vært tidligst 12/2, mest sannsynlig 14/2. Sex 11 og 14 er vel mer sannsynlig enn 9/2? Tenkte jeg da.. 

Anonymkode: 578e1...2b1

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Annonse

Hadde sex med en natt til 15 juli og en annen på dagen den 22 juli og hadde eggløsning 22 juli. Han 22 juli kom ikke inni meg. Hvem er eventuelt faren? 😊

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg hadde sex på dagen (en dag fra eller til) jeg hadde eggløsning. Han kom heller ikke inni meg. Jeg ble gravid fordet. Det kommer ofte sæd dør mannen kommer også...det skjedde med ei venninne av meg også. Det er absolutt ikke en sikker måte å ikke bli gravid på.

Anonymkode: af556...a38

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...