Gå til innhold

IKM uke 19


Aurora88

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Da kom mensen her etter laparoskopi! Første gang på et år jeg var glad for det :skya:

Så IKM 9 mai, PP12.

Flere som håper på 2018 baby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!! Ja, nå kom TR etter en mye lengre syklus enn vanlig, og mange nerver. Men like greit at den kom så vi kan fokusere på neste måned (og få en skikkelig bra siste barnefrie påske ;) ) Egentlig også helt greit at det ikke blir desemberbarn :)

IKM 10. mai, og PP 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da kjem eg inn att etter MA/BO. Hadde 60 000 i hcg og den 18 april var den på 563 så håper jeg er i gang denne uka.

Setter ikm 14 mai men om det stemmer ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok hcg prøven på tirsdag 18 april kl 9 og da var hcg min på 563. Tro om jeg får eggløsning om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er eggløsning i gang. Enten i dag eller i morgen. Litt tidligere enn antatt, men syklusen er vel litt surret med etter laparoskopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Aurora88 skrev:

Noen av dere som tester for EL? 

Ja. Bruker Clear Blue digital :)

er fertil nå, men ikke maks, så drøyer nok noen dager til EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ EL test i dag. Og nesten positiv i går midt på dagen, så da er EL i dag. Kjente litt murringer på morgenen, så det stemmer nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pp3, IKM rundt 13 mai dersom jeg har tolket EL testene rett. Syns de ser så positive ut hele tiden 🤔 har hatt lange sykluser på 34 og 39 dager etter pilleslutt, er på dag 29 nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR her enda. Har Ikm onsdag 10. 

Kjenner litt stikkinger nederst på venstre side av magen, men det er sikkert noe helt annet. Har ikke følelsen av at det skjer noe denne måneden heller. Men kjenner samtidig at spenningen stiger litt for hver dag.... prøver bare å ikke legge for mye i det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skjedd noe her inne? 😊 Har ikm imorgen. Har inge symptomer på at jeg er gravid. Har veldig slimete blankt utflod i noen dager nå. Håper det er et tegn til at det er noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting her. Gir litt opp å teste eller synse etter IKM med så ustabile sykluser. Dag 34, ingen tegn til TR, men så var forrige syklus 39 dager.

Har kjøpt LadyComp, så får vi se hva den finner ut etter et par mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjedelig med slke sykluser! Har selv slike sykluser ofte 😓 Hvordan funker ladycomp? Er den dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Åh, kjedelig med slke sykluser! Har selv slike sykluser ofte 😓 Hvordan funker ladycomp? Er den dyr?

Jeg kjøpte brukt fra finn. Nytt koster de vel minst 4-5000 tror jeg. Det er temperaturmåling, bare at du slipper å føre tempen inn i en graf og tolke selv. Alt lagres på compen, så den gir beskjed når du er fruktbar og når den mistenker at du er gravid. Jeg må nok bruke den noen mnd for at den skal klare å bli kjent med meg.

Men, etter råd fra ei som har brukt før, så skal jeg teipe over lyssignalene de første 2-3 mnd (syklusene) til syklusen forhåpentligvis har stabilisert seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillevenn17 skrev:

Jeg kjøpte brukt fra finn. Nytt koster de vel minst 4-5000 tror jeg. Det er temperaturmåling, bare at du slipper å føre tempen inn i en graf og tolke selv. Alt lagres på compen, så den gir beskjed når du er fruktbar og når den mistenker at du er gravid. Jeg må nok bruke den noen mnd for at den skal klare å bli kjent med meg.

Men, etter råd fra ei som har brukt før, så skal jeg teipe over lyssignalene de første 2-3 mnd (syklusene) til syklusen forhåpentligvis har stabilisert seg.

Jeg brukte den som prev. Vart ikkje gravid på 8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, her er det nyheter 🙈 Selvom jeg hadde på følelsen av at det ikke gikk denne måneden - så følte jeg feil! Er 4+3 i dag 😱😍

får meg ikke helt til å tro det.. har så og si ingen symptomer. Men testene og den manglende mensen sier at det stemmer ❤

vi er lykkelige, spente, nervøse, glade og en masse andre følelser!! Wow!!

heier på dere! Det er så verdt ventetiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruAnonym skrev:

Jaaa, her er det nyheter 🙈 Selvom jeg hadde på følelsen av at det ikke gikk denne måneden - så følte jeg feil! Er 4+3 i dag 😱😍

får meg ikke helt til å tro det.. har så og si ingen symptomer. Men testene og den manglende mensen sier at det stemmer ❤

vi er lykkelige, spente, nervøse, glade og en masse andre følelser!! Wow!!

heier på dere! Det er så verdt ventetiden!

Gratulerer! 😃🍼❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...