Gå til innhold

Ikm uke 18 ☀


AkkMa

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, _Harefrøken skrev:

Røk på en test i morges, selvsagt negativ. Ingen tegn på gang. 

Jeg håper fortsatt at den "det er når det er minst symptomer at det virkelig er noe på gang" slår til for oss begge ;) Og for deg er det vel fortsatt tidlig? 

Dagens første kaffe på kontoret i dag smakte veldig merkelig. Det kan jo være at trakteren er rensa med for mye såpe, men håper det er noe annet..! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Jordskokk skrev:

Der kom mensen som ventet. 

Det ble minst en graviditet i gruppa da! Gratulerer til deg!

Takk :) livredd for at noe skal skje men :P 

lykke til i neste pp 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til ikm. Begynte med spotting for 3 dager siden. Ingen spire denne gangen heller.. snart vært prøver et år så hvis d ikke skjer noe får vi hjelp snart hvertfall 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Limaxxx skrev:

3 dager til ikm. Begynte med spotting for 3 dager siden. Ingen spire denne gangen heller.. snart vært prøver et år så hvis d ikke skjer noe får vi hjelp snart hvertfall 😁

Prøvd i ett år vi også. Har begynt på IVF behandling nå. Godt å være i gang 👏 håper dere kommer kjapt igang etter henvisning.  Lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på tr nå og forbereder meg på ny pp. Ifølge appen er ikm imorra, og ikke fredag, som jeg trodde. Regner med at det skjer noe snart. Og må nok se meg om etter noen andre tester enn one step sine, det er jo alltid en skygge å skimte på dem. 

Veldig hyggelig at det ble i alle fall en graviditet i gruppa! Til dere andre, kanskje vi ses i neste ikm-gruppe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AkkMa skrev:

Venter bare på tr nå og forbereder meg på ny pp. Ifølge appen er ikm imorra, og ikke fredag, som jeg trodde. Regner med at det skjer noe snart. Og må nok se meg om etter noen andre tester enn one step sine, det er jo alltid en skygge å skimte på dem. 

Veldig hyggelig at det ble i alle fall en graviditet i gruppa! Til dere andre, kanskje vi ses i neste ikm-gruppe! 

Nå hadde jeg tro at du skulle få 2 streker. Håpet er jo ikkje ute før heksa er der.

Vist du vil unngå skygge så bruk den ONE STEP fra Fertilityplan selger på ebay. Dei har den som du bruker men der er ein til med samme navn men bilde av ein test strimmel på. Sensitiv men slår ikkje så lett ut ut fra andre tester. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i morgen,  har jo hatt svake positive og negative om hverandre 😳 Tok i går kveld på meget utvannet urin siden jeg er svak å må teste hele tia 😂 Den var hvit, de to på bildene tok jeg i morges.... er jeg gravid eller ikke ??? 😩 Burde jeg kanskje kjøpe en CB digital ?? 

Akkma : åååå !! Så dumt 😔 Jeg heier på deg iallfall ❤️

IMG_9517.JPG

IMG_9518.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, DesireG skrev:

Ikm i morgen,  har jo hatt svake positive og negative om hverandre 😳 Tok i går kveld på meget utvannet urin siden jeg er svak å må teste hele tia 😂 Den var hvit, de to på bildene tok jeg i morges.... er jeg gravid eller ikke ??? 😩 Burde jeg kanskje kjøpe en CB digital ?? 

Akkma : åååå !! Så dumt 😔 Jeg heier på deg iallfall ❤️

IMG_9517.JPG

IMG_9518.JPG

GRATULERER.    DIGITALEN VIL SLÅ UT MED POSITIV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

GRATULERER.    DIGITALEN VIL SLÅ UT MED POSITIV.

Oi 🙈 Jeg blir så nervøs ! Venter på at senteret her skal åpne så jeg kan kjøpe digital 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DesireG skrev:

Oi 🙈 Jeg blir så nervøs ! Venter på at senteret her skal åpne så jeg kan kjøpe digital 😁

Jeg har trua :))) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, DesireG skrev:

Bruker ikke de testene igjen iallfall.... møkka tester !!!! 😭

IMG_9519.JPG

Hva?? Hvordan er det mulig. Herregud! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, DesireG skrev:

Bruker ikke de testene igjen iallfall.... møkka tester !!!! 😭

 

Forstår ingen ting. Det er jo flot strek på testen. Har du prøvd om du har positiv el test. Jeg bruker el test som mal, blir el testen sterkere dag for dag ser jeg håp.

 

Kan godt hende du produserer seint hcg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fint lite selv.... forstår ingenting faktisk !!! Må jo være noe galt med de billig testene.... digitale lyver iallfall ikke 💔 F*** ass 😭 Jeg som hoppa rundt på morgenen i dag 😭😭😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DesireG skrev:

Bruker ikke de testene igjen iallfall.... møkka tester !!!! 😭

IMG_9519.JPG

Hva i alle dager!!??? :frustrert::frustrert::frustrert:

Hvordan er det i det hele tatt mulig??? På den fra i morges var det jo ikke tvil. Du må nesten skrive navnet på de testene, sånn at vi alle kan unngå dem i framtida!

Når det er sagt, så er det jo som Utgått sier, det er ikke over før tanta er der :) Og det ér alltids en mulighet for at man produserer hcg seint. Det tror jeg muligens er tilfelle med meg. I desember fikk jeg svaaak strek først 11 dpo, og CB digital ble positiv først 12-13 dpo. *Noe* må jo ha forårsaka strekene - og dine har jo hele veien vært mye sterkere enn mine.

Jeg sender deg uansett en stor klem. Dette skulle jeg ønske at du slapp å oppleve, jeg skjønner at det må ha vært ganske fælt å få opp det resultatet på CB`n. Og uavhengig av det så håper jeg fortsatt på dine vegne :hjerte:

For min del tenker jeg også at det ikke er *helt* over før tr kommer, men forhåpningene er bare veldig lave nå. Håpa så veldig på sterkere strek i dag, og da det ikke skjedde ble jeg veldig skuffa. Det er ulempen ved å være så positiv og håpe så fælt :( Tror jeg gjør som venninna mi råda meg til, og ringer til Fertilitetsklinikken uten å vente så mye lenger og uten henvisning (vi har ikke prøvd i mer enn 6-7 mnd, óg jeg har hatt ma/bo innimellom med det det fører med seg av forsinkelse). Som ho sier, det er ganske mye som kan spille inn som de sjekker for, og hvis det er noe det er enkelt å fikse, så vil jeg heller bare finne ut av det med én gang. Med søstra hennes fant de ut at hun hadde lavt stoffskifte, og at det nok var grunnen til at de ikke fikk det til. Så på tuppa som jeg blir av det her så tror jeg det kan være verdt det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AkkMa skrev:

Hva i alle dager!!??? :frustrert::frustrert::frustrert:

Hvordan er det i det hele tatt mulig??? På den fra i morges var det jo ikke tvil. Du må nesten skrive navnet på de testene, sånn at vi alle kan unngå dem i framtida!

Når det er sagt, så er det jo som Utgått sier, det er ikke over før tanta er der :) Og det ér alltids en mulighet for at man produserer hcg seint. Det tror jeg muligens er tilfelle med meg. I desember fikk jeg svaaak strek først 11 dpo, og CB digital ble positiv først 12-13 dpo. *Noe* må jo ha forårsaka strekene - og dine har jo hele veien vært mye sterkere enn mine.

Jeg sender deg uansett en stor klem. Dette skulle jeg ønske at du slapp å oppleve, jeg skjønner at det må ha vært ganske fælt å få opp det resultatet på CB`n. Og uavhengig av det så håper jeg fortsatt på dine vegne :hjerte:

For min del tenker jeg også at det ikke er *helt* over før tr kommer, men forhåpningene er bare veldig lave nå. Håpa så veldig på sterkere strek i dag, og da det ikke skjedde ble jeg veldig skuffa. Det er ulempen ved å være så positiv og håpe så fælt :( Tror jeg gjør som venninna mi råda meg til, og ringer til Fertilitetsklinikken uten å vente så mye lenger og uten henvisning (vi har ikke prøvd i mer enn 6-7 mnd, óg jeg har hatt ma/bo innimellom med det det fører med seg av forsinkelse). Som ho sier, det er ganske mye som kan spille inn som de sjekker for, og hvis det er noe det er enkelt å fikse, så vil jeg heller bare finne ut av det med én gang. Med søstra hennes fant de ut at hun hadde lavt stoffskifte, og at det nok var grunnen til at de ikke fikk det til. Så på tuppa som jeg blir av det her så tror jeg det kan være verdt det.

 

Takk for klem ❤️ Håper på det beste for deg også ! :) ingen tr her ennå, hva med deg ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det holder seg sånn! 🙃 Her har det ikke skjedd noe foreløpig, men synes jeg kjenner noen murringer jeg ikke liker.

Og hurra, Lise91!!!! Det var gode nyheter 😊 Håper streken blir sterkere!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sofapute skrev:

Prøvd i ett år vi også. Har begynt på IVF behandling nå. Godt å være i gang 👏 håper dere kommer kjapt igang etter henvisning.  Lykke til ❤

Åh så utrolig deilig!! Tusen takk😁 Og lykke til dere også ❤️ 

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kom 2 dager for tidlig.blææ!  Men lurer på en ting... kan spotting ha noe sammenheng med kort lutefase? Spotter alltid mellom 7-10 dager etter el. 

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom til tiden... skal finne bilde av pakningen på de testene jeg har brukt sånn at dere kan unngå dem ! Makan til dritt tester ! Bare juks å fanteri :( får bare gjøre oss klare til ny pp 👋🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svak strek i dag også. er rfsu test,og har lest at man ofte kan få skyggestrek på de. noen som ser om dette skygge eller ordentlig?

20170503_164903_(1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...