Gå til innhold

Ikm uke 18 ☀


AkkMa

Anbefalte innlegg

Jeg haaaater denne ventingen............ Jeg stresser ikke denne gangen for tenker at jeg ikke blir gravid. For hvordan kan jeg bli gravid når mensen kommer gang på gang.......... Skjønner ikke hvordan jeg ble gravid sist. Skjønner ikke hvordan vi fikk det til... Det virker som om alle kan bli gravide men ikke vi. Ja, nå klager jeg litt, jeg vet... Men ønsket om en til føles uoppnåelig. Av og til føles det som om det er lettere å vinne i lotto enn å bli gravid....  Har dere det sånn også?? 
Jeg lever som normalt, tar meg kaffe i ny og ne, null alkohol (har ikke lyst), spiser helt vanlig, tar kosttilskudd og ellers gleder meg over at vi tross alt har et barn. Men får vi en til? Ahh... det føles ikke sånn akkurat nå :( Blir spent å se om dere får det til. Tvi tvi... :)

Endret av Stoort ønske om en til...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa. Det virker rett og slett ganske uoppnåelig innimellom. Og jeg liker lotto-analogien! Det er sånn det føles! Men du er heldig som har en fra før! Da veit du i alle fall at dere får det til. Jeg synes det gjør det ekstra vanskelig å vente og vente og vente, når det "for alt jeg veit" kan være forgjeves.  :overrasket:

Samtidig hjelper det veldig på humøret at det nærmer seg "de spennende dagene"! Det er liksom først og fremst de første dagene etter at jeg har måttet innse at enda en periode har gått uten at det funka at det er skikkelig kjipt. Jeg prøver å leve så normalt som mulig, i hvert fall i de "sikre" ukene. Men tar kosttilskudd og prøver generelt å være litt ekstra sunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en klem, jeg :klem: Du er heldigvis ikke aleine om å ha det sånn.

Her er jeg forresten 1 dpo! Gruer meg til hvor sakte de neste dagene kommer til å gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme som dere. Prøver å ikke være så negativ men d er søren ikke lett assa. Heldigvis er dagene lysere og varmere så det hjelper på 😁

 

Ca 3 dpo her. Hatt mye vondt i magen og korsryggen idag.  Og helt ut av d blå - veldig vondt på et punk i høyre pupp. 🤔Hmm.. 

håper dagene går fort for dere 💗

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall positiv EL-test i går :) Glemte teste i morges da jeg forsov meg, men ingen tempøkning, så er nok EL i dag eller i morgen. Noe senere enn det har vært de forrige månedene, så kan hende jeg skyves til IKM uke 19. Men kommer ann på hvor lang lutealfasen blir, så holder meg her. 

I går ble det aksjer både morgen og kveld. Når det en gang iblant likevel skjer spontant er det jo like greit å kjøre på 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på at jeg føler det er umulig å bli gravid denne gangen. Så mye tanker, ønsker og aksjet, men ingen baby. Dpo8 i dag. Mulig jeg tilhører en annen ikm uke?? Når kan jeg prøve å teste??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, vibsygirl skrev:

Skriver under på at jeg føler det er umulig å bli gravid denne gangen. Så mye tanker, ønsker og aksjet, men ingen baby. Dpo8 i dag. Mulig jeg tilhører en annen ikm uke?? Når kan jeg prøve å teste??? 

Hehe, du må gjerne være her sammen med oss uansett :) Hvis du er 8 dpo er det vel omtrent da jeg ikke klarer å holde meg mer! Selv om det er veldig tidlig.. Hvis du venter til ikm, eller en dag før, får du et sikrere resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 dpo i dag, og røk på en test:p men helt klart for tidlig! Men håper alikevel på en positiv dpo 11 eller rundt det 😊 Skaffet meg et par first response :) 

IMG_1555.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsten:) skrev:

Jeg er 7 dpo i dag, og røk på en test:p men helt klart for tidlig! Men håper alikevel på en positiv dpo 11 eller rundt det 😊 Skaffet meg et par first response :) 

IMG_1555.JPG

Å, så spennende! Jeg har noen sånne liggende jeg og :) Med en sånn fikk jeg to streker 9 dpo i desember, så de er veldig sensitive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AkkMa skrev:

Å, så spennende! Jeg har noen sånne liggende jeg og :) Med en sånn fikk jeg to streker 9 dpo i desember, så de er veldig sensitive.

Håper jeg får det! 😊 

i dag har jeg hatt mye lysegul utflod (sorry, tmi). Er det noe typisk tegn? Kan liksom ikke huske jeg har hatt det sånn før! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Håper jeg får det! 😊 

i dag har jeg hatt mye lysegul utflod (sorry, tmi). Er det noe typisk tegn? Kan liksom ikke huske jeg har hatt det sånn før! 

Mener å ha lest (og kanskje huske) at økt utflod er et godt tegn, ja! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AkkMa skrev:

Mener å ha lest (og kanskje huske) at økt utflod er et godt tegn, ja! Krysser fingrene for deg!

Jeg har også lest at d er positivt 😁👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

Mener å ha lest (og kanskje huske) at økt utflod er et godt tegn, ja! Krysser fingrene for deg!

 

22 minutter siden, Limaxxx skrev:

Jeg har også lest at d er positivt 😁👍🏼

Så bra :) tør nesten ikke å håpe på noe. Men ting skjer jo, sånn som det, som man ikke kan innbilde seg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, _Harefrøken skrev:

Knall positiv EL-test i går :) Glemte teste i morges da jeg forsov meg, men ingen tempøkning, så er nok EL i dag eller i morgen. Noe senere enn det har vært de forrige månedene, så kan hende jeg skyves til IKM uke 19. Men kommer ann på hvor lang lutealfasen blir, så holder meg her. 

I går ble det aksjer både morgen og kveld. Når det en gang iblant likevel skjer spontant er det jo like greit å kjøre på 😅 

Samma her! Vi er skikkelig samkjørte 😂 positiv test i dag, morgen og kveld. Eggløsning kommee plutselig seinere enn noen gang. Så ender nok opp i uke 19 jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2017 den 12.52, Stoort ønske om en til... skrev:

Jeg haaaater denne ventingen............ Jeg stresser ikke denne gangen for tenker at jeg ikke blir gravid. For hvordan kan jeg bli gravid når mensen kommer gang på gang.......... Skjønner ikke hvordan jeg ble gravid sist. Skjønner ikke hvordan vi fikk det til... Det virker som om alle kan bli gravide men ikke vi. Ja, nå klager jeg litt, jeg vet... Men ønsket om en til føles uoppnåelig. Av og til føles det som om det er lettere å vinne i lotto enn å bli gravid....  Har dere det sånn også?? 
Jeg lever som normalt, tar meg kaffe i ny og ne, null alkohol (har ikke lyst), spiser helt vanlig, tar kosttilskudd og ellers gleder meg over at vi tross alt har et barn. Men får vi en til? Ahh... det føles ikke sånn akkurat nå :( Blir spent å se om dere får det til. Tvi tvi... :)

Akkurat slik føles det for meg og. Berre at eg har aldri vore gravid før så eg veit jo ikkje om eg i deg heile tatt kan. Skikkelig frustrerande prosess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2017 den 13.55, _Harefrøken skrev:

Fortsatt EL-slim og nå nærmer EL-testen seg positiv 😊 

Denne måneden bruker vi fortsatt pre-seed. Vi prøver også softcup for å holde svømmerne på plass litt lenger 😛 Aner ikke om det har noe for seg, men skader vel ikke å prøve. Kan vel ikke la noe være uprøvd nå.

Denne har jeg helt glemt å spørre om! Hva er pre-seed og softcup?? Det ligger jo litt i orda, men fortell gjerne mer. har ikke hørt om det før, og greit å vite om alt som kan funke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, DesireG skrev:

Skyggestrek ? Eller svakt positiv ? 😳😳😳

IMG_9494.JPG

IMG_9495.JPG

Oi!!! Spennende! Jeg ser streken! Om det er skyggestrek eller ikke avhenger vel mest av om den dukker opp imorra også... Synes det er helt umulig å se forskjell på dem så tidlig. Har ellers ingen erfaring med den type test heller. 

Hvor i dpo-land er du, forresten?

Endret av AkkMa
Glemte å legge til spm om dpo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Blomsten:) skrev:

 

Så bra :) tør nesten ikke å håpe på noe. Men ting skjer jo, sånn som det, som man ikke kan innbilde seg :P 

Har du testa noe mer, eller? (Hehe, fortsatt for tidlig til at jeg kan teste sjøl, og da er det nesten like spennende med andres tester ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AkkMa skrev:

Oi!!! Spennende! Jeg ser streken! Om det er skyggestrek eller ikke avhenger vel mest av om den dukker opp imorra også... Synes det er helt umulig å se forskjell på dem så tidlig. Har ellers ingen erfaring med den type test heller. 

Mannen min ser også streken, selvom at tror det ikke før jeg står med en CB i hånda 🙈 Kanskje eggløsning var tidligere enn antatt ? Uff, nå spekulerer jeg fælt her. Får ta en ny i morgen tidlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AkkMa skrev:

Har du testa noe mer, eller? (Hehe, fortsatt for tidlig til at jeg kan teste sjøl, og da er det nesten like spennende med andres tester ;) )

Ja testet i dag, men var hvit gitt! Kroppen er veldig rar, men kan være noe annet. Men i går gråt jeg for en filleting og er litt irritabel. Men kan godt være pms. Alt er jo uvant når man har gått på p-piller i 15 år:p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok sikra meg med en CB, ja... Men herlighet, vi hadde jo forventa ikm på samme dag, så da har det nok kanskje skjedd noe, ja. Du sa jo at du mistenkte at el hadde vært tidligere.. Hm. Hold oss oppdaterte! :D

Endret av AkkMa
Denne var altså til DesireG, men jeg glemte å sitere..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Ja testet i dag, men var hvit gitt! Kroppen er veldig rar, men kan være noe annet. Men i går gråt jeg for en filleting og er litt irritabel. Men kan godt være pms. Alt er jo uvant når man har gått på p-piller i 15 år:p 

Mystisk. Og kjedelig :( Men ja, er det noe jeg har lært av dette, så er det at kroppen er merkelig. Hehe, får lyst til å si "ikke helt til å stole på", men det blir så negativt. Synes du burde teste imorra også, for å være sikker. Jeg er en sånn dustete optimist som tror på det beste, inntil noe annet er ettertrykkelig bevist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AkkMa skrev:

Ville nok sikra meg med en CB, ja... Men herlighet, vi hadde jo forventa ikm på samme dag, så da har det nok kanskje skjedd noe, ja. Du sa jo at du mistenkte at el hadde vært tidligere.. Hm. Hold oss oppdaterte! :D

Det skal jeg absolutt ❤️ Håper det funker for deg denne pp også !! Hadde vært utrolig artig å følge hverandre i et evt svangerskap også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, DesireG skrev:

Det skal jeg absolutt ❤️ Håper det funker for deg denne pp også !! Hadde vært utrolig artig å følge hverandre i et evt svangerskap også :) 

Hurra! Og ja, det hadde vært SÅ hyggelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...