Gå til innhold

På hvilken CD fikk du EL ved pergo/letrozol?


Rullgardin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar :) Mannen er bortreist mellom det som vil bli CD 14-18, så bør vel vurdere å vente til neste syklus med å prøve Letrozol... 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pco, påvist for rundt et år siden pga av uregelmessig mens. Testet positivt i november (uten hjemp av letrozol) men spottet fra fire dager før IKM (har spottet 4-5 dager før hver mens siden påvist pco). Så hadde en dårlig følelse. Hadde en SA rundt uke 5+6 men følte jeg gikk og ventet på mens siden jeg spottet hver dag frem til SA. Begynte på letrozol igjen nå i mars og har testet positivt. Tok ikke test, men skrå sikker på jeg hadde el dag 14. Er nå 5+3. Skjønte det nesten fordi jeg ikke spottet i det hele tatt. Håper det er et godt tegn, men klarer ikke å glede meg over dette :( Tenker bare at dette går galt. Skal på ul etter påske.. men leser jo overalt at folk har fått påvist hjerteslag men likevel mister. Til og med etter uke 12..

Anonymkode: b8671...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da! Du får ta det som et godt tegn at det utarter seg annerledes denne gangen. Masse lykke til med UL over påske! 

Vi har bestemt oss for å vente en syklus før Letrozol slik at vi er sikre på at mannen er hjemme 🙂 Kjedelig å vente når man er utålmodig med å komme i gang nå som vi endelig har hjelpemidler for hånden. Syklusene mine er mellom 60-80 dager, så det blir en ny runde med provera først. Har bare fått Provera til 1 syklus. Usikker på hva gyn tenker videre.. Spent på tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvordan gikk det med letrozol for dere? Ser det er noen måneder siden siste kommentar! :) Jeg skal begynne på letrozol (har pco, lange sykluser på 50-90 dager, ingen eggløsning), og er veldig spent! Gynekologen kunne se ett egg på vei ned på UL, så vi fikk beskjed om å prøve "selv" også frem til neste syklus. IKM er om 5-10 dager. (hurra for ustabile sykluser..)

Har skjønt at Pergo er på vei helt bort på grunn av unødvendige og ødeleggende bivirkninger, og ikke skal brukes lenger ifølge spesialisten jeg går til, så er så spent på å høre hvordan det går når flere og flere bruker Letrozol! Jeg vil så gjerne at det skal gå på første forsøk<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg tester meg ikke, men pleier å få eggløsning rundt dag 14 til 16! (kanskje ikke relevant lengre, ser det er lenge siden du spurte:fnise:) hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg fikk eggløsning på CD 46-47 med letrozol (enkel dose, og første runde). Gynekologen sa at EL burde komme CD 21-24, men da jeg tok blodprøve på CD 30 viste den at jeg ikke hadde hatt EL. (Fsh 8, Lh 19, Progesteron 3, Østradiol 0,23) Da jeg dro til gynekologen på CD 38 så hun til begges overraskelse at ett egg var på vei og anslo EL til å bli CD 46-47 ut i fra størrelsen på egget. Veit fortsatt ikke åssen det har gått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
7 timer siden, Pco-prøver skrev:

Jeg blei gravid! Eggløsning på CD 46. Så alt er tydeligvis mulig! Termin i mai 2018 <3 

Fantastisk!! Gratulerer så mye! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rullgardin said:

Fantastisk!! Gratulerer så mye! 😃

Tusen takk! ❤️ fortsatte veldig tidlig, men testene har vært knallsterke fra 10dpo. Jeg håper det er positivt! Hadde aldri i verden trodd det skulle gå når EL var så seint.. 

Hvordan har det gått med deg? 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pco-prøver skrev:

Tusen takk! ❤️ fortsatte veldig tidlig, men testene har vært knallsterke fra 10dpo. Jeg håper det er positivt! Hadde aldri i verden trodd det skulle gå når EL var så seint.. 

Hvordan har det gått med deg? 💛

Jeg fikk (ganske overraskende for min del) prøve en runde til med letrozol. Er nå ca 4-6dpo tror jeg. Krysser fingrene for at det går 🤞🏼🤞🏼🤞🏼, hvis ikke blir det IVF på oss. Har fått papirer slik at alt er klart for utredning hvis det ikke klaffer denne perioden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 30.8.2017 den 11.26, Rullgardin skrev:

Jeg fikk (ganske overraskende for min del) prøve en runde til med letrozol. Er nå ca 4-6dpo tror jeg. Krysser fingrene for at det går 🤞🏼🤞🏼🤞🏼, hvis ikke blir det IVF på oss. Har fått papirer slik at alt er klart for utredning hvis det ikke klaffer denne perioden

Hei! 

Hvordan gikk det med deg? Driver selv å tester ut dette nå 😊

Anonymkode: aa250...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.3.2019 den 22.43, Anonym bruker skrev:

Hei! 

Hvordan gikk det med deg? Driver selv å tester ut dette nå 😊

Anonymkode: aa250...f68

Heisann! Datt tilfeldig inn på forumet her igjen. Vi ble sendt til fertilitetsklinikk for utredning. Gyn ville prøve et par runder til med letrozol. Det ble jammen klaff på første runde etter tur til fertilitetsklinikken. Lillegutt er nå snart 4mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...