Gå til innhold

Legen bestiller time til tidleg UL...


mammatil4ioktober :)

Anbefalte innlegg

Var på 1. Kontroll idag. 14+3. Legen lytta etter hjertelyd med doppler men fann den ikkje :( 

Ho skulle bestille time til tidleg ul... Nokon som har vore borti det samme?? 

*Håpar babyen har det bra* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat derfor er det mange som ikke lytter med doppler såpass tidlig i svangerskapet, det blir ofte mer engstelse enn godt er ;) Den kan være vanskelig å finne, fosteret er bare 8-10 cm og 50 gram. 

Anonymkode: f4420...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte det er for tidlig å høre, er flere som ikke prøver å finne hjertelyd før etter oul.

Jordmor fant hos meg 16+0

Anonymkode: a195f...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vart ikkje rolig etter den kontrollen idag :( Er redd ho oppdaga noko galt siden ho ville ha meg på ul :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppdaget ikke noe galt, da ville hun sagt det til deg. Hun har bestilt time til UL pga hun ikke fant hjertelyden, og de vil bare forsikre seg om at alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på kontroll hos jordmor uke 16+5 sa hun at hun at det egentlig var for tidlig å sjekke fosterlyd, men at hun kunne prøve siden jeg er slank, og at jeg ikke måtte bekymre meg om hun ikke fant noe. Hun fant den, men som sagt, jeg fikk klar beskjed om at jeg ikke skulle være bekymret om det ikke gikk. 

 

Anonymkode: 2ecda...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.4.2017 den 21.16, guttemamma1979 skrev:

Eg vart ikkje rolig etter den kontrollen idag :( Er redd ho oppdaga noko galt siden ho ville ha meg på ul :(

Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...