Gå til innhold

Noen som veit ang termin?


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Har no fått 3 dager med gradvis sterkere testa positiv. Men dillemmat er at jeg har hatt ustabile og lange sykluser. Alt fra 92-37 og 48 dagers etter en sa i juli. Jeg tror jeg hadde el en gang mellom dag 31-33. Hadde elslim Dag 31. Sex den dagen og tok en eltest dag 33 som var knallpositiv og dagene etter negativ. Positiv strek på tidlig test kom først 10 dager etter, altså dag 41. Dag 43 no. Jeg må da vare ca 3+4. Men legen kommer han til å regne fra dag en av mens????? D blir jo over to uker forskjell.skal spørre om tidlig ul. Men kommer de til å gå ut fra mens termin eller???? Nytt for meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her.. Har utrolig ustabile sykluser så hvis de skal regne fra menstermin blir det helt feil! Hadde positiv el-test 24 mars og negativ test 25. Tok graviditetstest ti dager etter som var svak positiv, men blir sterkere for hver dag. Har ikke bestilt meg legetime enda, men må vel gjøre det snart. Spent på hva legen sier. :)

Endret av Tresko81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2017 den 10.25, mammas skatter <3 skrev:

Har no fått 3 dager med gradvis sterkere testa positiv. Men dillemmat er at jeg har hatt ustabile og lange sykluser. Alt fra 92-37 og 48 dagers etter en sa i juli. Jeg tror jeg hadde el en gang mellom dag 31-33. Hadde elslim Dag 31. Sex den dagen og tok en eltest dag 33 som var knallpositiv og dagene etter negativ. Positiv strek på tidlig test kom først 10 dager etter, altså dag 41. Dag 43 no. Jeg må da vare ca 3+4. Men legen kommer han til å regne fra dag en av mens????? D blir jo over to uker forskjell.skal spørre om tidlig ul. Men kommer de til å gå ut fra mens termin eller???? Nytt for meg! 

De går ut fra mens termin i starten ja. :) Så retter de den etter ord. ul Evt. 

Jeg vet selv når jeg har el pga tester, og har el på dag 6-8 bestandig, men det har aldri nyttet å si til legen. Så her har termin blitt justert etter ul hver gang, til den datoen jeg mente var riktig i starten. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev:

De går ut fra mens termin i starten ja. :) Så retter de den etter ord. ul Evt. 

Jeg vet selv når jeg har el pga tester, og har el på dag 6-8 bestandig, men det har aldri nyttet å si til legen. Så her har termin blitt justert etter ul hver gang, til den datoen jeg mente var riktig i starten. ;) 

Hmmm ja regner me de gjør det. Blir jo en termin med 2-3 uker forskjell. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul terminen blir jo veldig nøyaktig, så alle som tar ordinær ul får justert termin etter de målingene hvis det spriker veldig fra "hjulet" :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...