Gå til innhold

Hjelp!!!! Er mine Hcg-nivåer normalt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Grunn til det Gyn sier er pga slimhinnene. Slimhinnene må bygge seg opp at og om egget sitter så kan det gå bra. 

Jeg skal prøve uansett.

Det murrer og testene er ikkje positive men jeg har hcg i kroppen så tror ikkje med det først at el kommer.

Ja er bare å prøve. Her sitter jeg med en tre dager gammel gutt etter en exu med fjerning av eggleder. Ingeting er umulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Iiina skrev:

Utgått hva vil den bety med din?  :/ at det ikke er noe eggløsning enda?? 

 

Jeg ringte sykehuset og de sa at de hadde sendt inn en blæremola test og jeg ikke burde bli gravid enda før man viste helt svaret 😢😢😢 er så lei meg... 

Hadde jo så høye hcg verdier...

Jeg får vite prøvene om 4-5 uker til 

 

Vist det blir oppdaga blæremolara så kan du rekne med lenge til prøving igjen. For det må ein ha bukt med.

 

Krysser og håper det ikkje er blæremola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hannepålandet skrev:

Ja er bare å prøve. Her sitter jeg med en tre dager gammel gutt etter en exu med fjerning av eggleder. Ingeting er umulig. 

Gratulerer med den lille.

 

Fikk beskjed i dag at jeg hadde 227 i hcg den 3 mai. Så det gjekk rette vegen ut fra Gyn. Så der er nok ikkje rester sa ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg ha blæremola og ha 0 i hcg egentlig? Tror du det er det og ellers en hissig type når hcg egentlig har rast ut av meg :(? . Beklager har sånn 10000 spørsmål 

Åååh så seint da utgått men så godt og vite det ikke er noe rester da ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ikkje korleis detta fungerer med blæremola. Sitter sjølv med 10000n med spørsmål her og.

 

Tok ein digital og det kom opp 2-3. Det har godt 6 dager siden hcg på 227 burde ikkje den bli 1-2 da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal du til kontroll igjen vedr blæremola ? Håper du får negativ svar så du kan starte for fult igjen.

 

Her er det såre bryst, murrer og stikker i eggstokkene. Blir ny CB på fredag er den ikkje 1-2 da blir det hcg prøve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen. Var nok eggløsning den 25 april ut fra tempen. Det er vel eit egg som gjekk til grunne siden jeg ikkje fikk 1-2 på CB ukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da kom mensen. Var nok eggløsning den 25 april ut fra tempen. Det er vel eit egg som gjekk til grunne siden jeg ikkje fikk 1-2 på CB ukes.

Godt TR kom slik du er i gang ☺ mange har ikke EL mellom en abort og første mens. Håper det klaffer raskt for deg.

Anonymkode: 63531...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Godt TR kom slik du er i gang ☺ mange har ikke EL mellom en abort og første mens. Håper det klaffer raskt for deg.

Anonymkode: 63531...0e1

El må jeg ha hat siden jeg hadde 227 i hcg og 6 dager etter var CB fortsatt 2-3. Den burde ha vert 1-2 etter 6 dager. Det vil si hcg nedgang på 5 PR dag. Dersom jeg skulle vert under 200 i hcg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nei venter enda på svar. Og jeg blør bittelitt enda.... 

Hatt masse migrene og migrene anfall og har vært inne på legevakta... Dette har gått veldig inn på med og vente på noe jeg mest sannsynligvis har... 

Tar veldig på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Iiina skrev:

Hei nei venter enda på svar. Og jeg blør bittelitt enda.... 

Hatt masse migrene og migrene anfall og har vært inne på legevakta... Dette har gått veldig inn på med og vente på noe jeg mest sannsynligvis har... 

Tar veldig på 

Surt og vente og at på ikkje får lov til og bli gravid.  håper det blir flott svar så du får starte igjen. Når kan du forvente svaret ? Krysser og håper for deg at du ikkje har det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja forferdelig :/ hvordan går det med deg? Hva ligger nivået på nå? 

Å jeg må høre om en ting... Jeg blør forsatt litt etter utskrapning og det er jo 3 uker siden nå.. Det er sånn litt noen dager og litt mer andre dager.. Og av og til kjenner jeg litt mens murringer.. 

Er dette normalt?  Er det mens som har vært/er eller hva tror du? Blødde jo sånn 5-6 dager litt etter utskrapning og så var det opphold på noen dager med bare slim og så til nå har det vært spotting 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert på helga tur så har ikkje fått svart. Her har det vert mensen og negative G tester. Venter på El men når det kommer den ??????

Det er vel ikkje mensen som er på gang. Du hadde positive el tester.

Ville nok hørt med legen om det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det sånn at du ikke pleier og få eggløsning 2 uker etter mens? 

Hvordan er testene nå? 

Jeg tok hcg i går igjen og ny graviditetstest på legesenteret som var negativ :)

Jeg har ikke fått svar enda.. Men ringte sykehuset igjen og det kunne ta veldig lang tid... Fått 4 uker nå så de sa det gjerne kunne ta 4 uker til... Blir gal. 

Men prøver ikke tenke så mye på det. 

Jeg har enda små blødninger hver dag.. Er sånn at (beklager detaljer ) men noen ganger når jeg går på do kommer det ikke noe på papiret og av og til noe rosa som kommer og andre ganger litt blod med slim.. 

Har du hatt dette? Og hvor lenge etter utskrapning blødde du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prøvesvar?? Jeg er i litt samme situasjon selv, mistanke om mola, men lave hcg verdier her...  tablettkur på sykehuset, utskraping dagen etter. El påvist på ul 1 uke senere, mensen kom i helt normal syklus, men MASSIV blødning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4 UKER siden utskrapning i går og jeg tok blodprøve hcg i går og den var på 18... Hva er din på? 

Hvor lenge blødde du? 

Og hva var grunnen til de mente du hadde mola? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva sa legen vedr hcgen ? Dersom det skulle være det kor lenge må du vente med og prøve igjen ?

Håper det ikkje er mola. Krysser

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til han på torsdag.. Så jeg vet ikke 

Jeg håper den snart er ute av kroppen altså.. 

Hvor er din hcg på nå? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hcg er på 18.  Og nå idag har jeg hatt mer blødning og mens murringer... Håper er er en mens som kommer...? Er liksom 6 uker jeg har små blødd nå

Hvordan står det til med deg :)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2017 den 13.16, Iiina skrev:

Min hcg er på 18.  Og nå idag har jeg hatt mer blødning og mens murringer... Håper er er en mens som kommer...? Er liksom 6 uker jeg har små blødd nå

Hvordan står det til med deg :)? 

Trodde jeg var i gang igjen. El tester positiv søndag og negativ dagen etter tempen var med men i dag gjekk den rett ned. Ingen el da. Er så lei.

 

Når kan du forvente og prøve igjen ? Felt og måtte vente på det svaret.  Det må no snart få eit svar ? Kva meina legen ? 18 i hcg høres ikkje bra ut dersom ikkje ein prøver på å bli gravid eller ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var hcg nede i 9. Så jeg fatter ingenting... Den går heldivis nedover men den burde jo være 0:/ har enda blødningen så mulig det er siste rest nå... De siste dagene er det sånn klumper med blod som også er kommet ut sånn små. Tror du der er hcg i dem? 

Jeg har enda ikke fått svar på mola :/ burde kommet denne uka så jeg skal ringe i morgen. 

Årh så kjedelig da utgått :(... Vil så gjerne for deg at det skal klaffe med eggløsning!!!... Har du noe formening om hva du skal gjøre?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den nede i 9 Er det maks 3 dager, da skal den være ned i 0. Tror du kan tenke mens når det kommer koagulerer klumper.

 

Jeg tester etter El om den skulle prøve seg igjen. 

 

Håper du kan begynne på fult igjen. Krysser at du ikkje har mola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) hvordan står det til med deg? 

Hvordan er det med eggløsning?. 

Her er det gått 7 uker nå ringte sykehuset og de hadde ikke noe prøve resultat klar enda så måtte vente til neste uke... 

8 uker venting på å vite mola er helt grusomt!!! Ligger mine prøver i ei bunke på laboratoriet eller hva tror du? Kan vel ikke la noen inni meg ligge til prøving i 8 uker...!!! 

Hvis det skulle vært noe alvorlig noe tror du ikke de hadde gitt meg beskjed mye før? 

Blir gal av ventingen :S... Og blør enda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...