Gå til innhold

Hjelp!!!! Er mine Hcg-nivåer normalt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Takker for fine ord.

Vart paff på ul men hadde ein baktanke at der var no som ikkje stemte.  Så nå har jeg vert borti par MA, SA og BO kva blir det neste dersom gravid igjen. Blæremola eller miste over 12 ukers. Virkes som jeg skal bli straffa. Men tanken min streifer blir det noe barn. Blir stopp i okt og rekner med jeg ikkje kommer til og bli gravid igjen pga eggkvaliteten. 

Vert og prøve videre. Kommer igjen og håper hcg forsvinner fort men det tok ei evighet siste på hcg 4480. Nå var den på 60000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spotter enda. Dritt lei heil blod dritten. 

Neste tirsdag er det hcg prøve, håper det har godt ned mykje da på 2 uker. Hadde 60000 i hcg. Er så lei og vente på prøvingen. Vil no no no no.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei 

Vært så opptatt så nå tenkte jeg at jeg skulle skrive litt til deg igjen 

Hvordan går det med deg? Og hcg verdiene? Har du enda blødninger? 

Idag er det akkurat 2 uker siden jeg tok pillene, blødd greit og for 3-4 dager siden avtok blødningene. Nå i går og idag har jeg hatt mens murringer.. Hva kan dette betyr? Eggløsning? Menstruasjon?

Jeg har mye slim som kommer ut og hatt lyserosa og mørk brun utflod. 

Har så lyst og bli gravid fort :(

Hadde sameie for noen dager siden da blødningene var helt vekke.. Blir litt bekymra når de kommer igjen som slim med litt blod :S. 

 

Anonymkode: 32718...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slutta og blø for ca 3 dager siden. Hcg verdien var på 18 april 563. 

Har merka i dag stikkninger i eggstokkene litt slim men jeg har positive g tester enda. Så her er nok ikkje eggløsning på gang.

Har du fått sjekka hcg ? Dersom du har positive g tester tror jeg det ikkje er eggløsning men kan bety at den bygger seg til eggløsning. Jeg er ikkje 100% sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre du harsluttet og blø :) og at hcg synker nedover... Nå er den jo snart på 0. 

Håper så at det klaffer gir deg ganga som kommer nå.. Sksl krysse alt jeg har for deg! 

Har du merket noe murringer du da?? 

Skal ned og ta hcg i morgen :) så får svar på mandag... Er så kjedelig å vente.. Mine var jo mega høye så håper de er langt nede 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringer er så svake, Hcg er ganske seige på slutten.

 

Tror du har nesten på 0 i hcg for kroppen din var i gang med og kvitte seg. Det var ikkje min. Så har du testa med G tester ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei nå var jeg nede og tok blodprøve så får svar i dag eller mandag... Hatet ventingen!!! 

Jeg tok urin prøve gravid og den viste sterk positiv :/ så betyr jo at jeg enda har hcg i kroppen.... Lurer på hvor mye den har sunket :/

Fordi det er ikke sånn at kroppen har rekket og bli gravid igjen allerede? 

Jeg har enda mye rosa slim og murringer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått svar i dag eller måtte du vente ?

 

Du får ta slim testen om det et el slim på gang. Tror nok ikkje ny graviditet men det hadde vert topp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikkje ELslim dersom graviditetstesten er sterk positiv. Er det lenge sidan aborten liina? Dersom det er 4 veker er det lurt å ringe gyn for å få ein sjekk på mandag ☺

Anonymkode: 63531...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 uker og 3 dager  siden abort.. Nå er det ikke så mye slim lenger har bare muringer og jeg tror jeg har menstruasjon som er kommet. 

Årh blir så lei av dette vil bare alt skal være over og gravid igjen :(

Er så bekymret over hcg prøven om den virkelig har synket noe mye :/

Hva er din hcg på nå utgått!? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var på 563 18 april. Så G tester er begynt og bli svakere nå. Håper dei er negativer neste helg.

 

Jeg og vil er dritt lei, vil begynne prøvingen NO. Veit jo ikkje kor i syklusen jeg er.

Tror din er lavere en min for kroppen din var i gang med og kvitte seg med hcg. Min kropp trodde den var gravid da jeg var på UL og produserte hcg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årh ja :/ håpe den går fort ned for deg

Ja håper det kan begynne for oss begge snart!!! 

Min hcg sist var jo på 70.000... Mye tror du den ligger på nå? Etter 3 uker 

Er du sikker på at du har fått alt ut.? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rekna fra 60 000 og delte det på 2 anna var dag. Dag 2 30 000 dag 4 15 000 dag 6 7500 og etc da stemte nesten ca 250 feil på 563 som jeg fikk. Så fortsetter det slik så neste helg ca 0. Dei siste er treige.

Prøv med 70 000 den dagen du tok prøva og rek nedover. Sjå kva du kjem ut med på den på fredag prøven.

Tror jeg er fri for hcg neste helg.

Er spent på hcg når du rekner det ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nå var jeg Just nede og fikk beskjed jeg hadde hcg på 3000 

Ikke fått regnet så skal rett hjem. 

Våknet idsg med ekstrem smerter i magen og kjempe vondt i eggstokkene så gikk jeg på do og da kom de svære klumpene.... Og det rant og dryppet blod på hele badet. Ringte sykehuset og de mente det var menstruasjon 

Forlangte nå en stikk i fingeren her nede i legekontoret om muligens infeksjon. 

Blir ikke jobb på meg idag... Har så mens smerter og blør klumper konstant :S

Din utflod er sikkert eggløsning??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000 da er det rester som kom ut no. Det var mykje, rekna med du skulle ha rundt 300 i hcg.

testene er litt svakere her i dag og har murringer og stikker litt i livmor området. Spørs om det bygger seg opp til eggløsning. Håper jo på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror du ikke det er rester? Jeg har så sinnsykt smerter og det har kommet så mye svære klumper blir nesten redd.. Jeg blør hele tia det renner og renner 

Jeg skulle ut av bilen ista og da rant alt gjennom buksa og hele veien inn til døra og inn badet. Og sikkert 10 klumper store som kjøttkaker kom ut... Synes du det høres normalt ut :S??? 

Det ser ut som et åsted i hele huset.... Jeg ringte sykehuset og de sa at vis ikke det avtar i løpet av noen timer skal jeg komme inn...

Håper virkelig det er som du sier at det er siste hcg av klumper som skal ut... :(

Det for deg hørtes virkelig ut som eggløsning ja... Du kan bli fort gravid med litt hcg i blodet som kan hjelpe men deg viste du sikkert? :)

Skulle du vente med prøvelse til all hcg var ute av kroppen??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 3 år side hadde jeg MA i uke 8+2 og der blødde jeg i ca 14 dager og 1 uke etter på fossbløde jeg i 1 dag og det avtok etter 1 dag. Etter det raste hcg fort ut.

Vær glad for det som skjer no så slipper du utskraping. Men få sjekka hcg din igjen på fredag for å være på sikre siden. 

Håper det er el som jobber seg i gang så det tar nok noen dager før det kommer.

 

Har det roa seg litt no da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses :S kan du huske hvor om det kom klumper ut?? Jeg blør enda :S skiftet 3 bind nå og 1 bukse :S kommer så mye klumper.... 

Tror du jeg skal bli sjekket? Og ringe inn til sykehuset? 

 

Tar du El tester? Og tar du noe spesielt vitaminer osv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kom klumper ut. Ville ha venta om det roar seg ut på kvelden. Men vedvarer den mengden utover kvelden ville jeg ha ringt da. Det er jo gyn leger på vakt på sjukehus.

 

Jeg tar no bidronninggele og folat 1 tab for dagen. El tester er litt for tidlig for dei er positive no. Så lenge det er hcg i blode blir dei positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korr lenge har du fossblødd liina? Dersom det ikkje gir seg snart er det lurt å ringe sjukehuset ☺

Anonymkode: 63531...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ringte Just de skulle ringe mg opp igjen... Fossblødd siden kl 7 idag tidlig... Masse klumper sikkert en halv bøtte.. 

Synes det er så unormalt :S var ikke så stort foster jeg hadde i meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...