Gå til innhold

Hjelp!!!! Er mine Hcg-nivåer normalt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Iiina skrev:

Ja ringte Just de skulle ringe mg opp igjen... Fossblødd siden kl 7 idag tidlig... Masse klumper sikkert en halv bøtte.. 

Synes det er så unormalt :S var ikke så stort foster jeg hadde i meg 

Flott ☺ håper du får komme inn dersom det ikkje har stoppet opp. Høyrest iallefall ut som det er eindel blod som har komt.

Lykke til håper det ordner seg raskt 😊

Anonymkode: 63531...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå lagt inn klar til ingrep i morgen det blir utskrapning 😭😭😭😭😭 

Er så livredd... De fant masse mer blod 

Dette går vel bra 😭? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra :) jeg tok utskrapning med lokalbedøvelse, da det kom inn noe akutt. Så dem rakk ikke legge meg i narkose. Men synes det hele gikk veldig fint, å det var ikke skummelt <3 

lykke til, det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Iiina skrev:

Jeg er nå lagt inn klar til ingrep i morgen det blir utskrapning 😭😭😭😭😭 

Er så livredd... De fant masse mer blod 

Dette går vel bra 😭? 

Dette går heilt fint! No fjerner gynekolog alle rester, dette har dei gjort før! 😊

Anonymkode: 63531...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk fint alle sammen :) takk for betryggende ord... Er hjemme nå og blør minimalt 

Klar for at dette skal bli bra igjen og så prøve på nytt :) hun anbefalte meg en mens før noe prøving.. Hvis mensen var rar og unormal ville hun vente en mens til før man prøver :)

Noen fått noe annet svar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lurt at slimhinnene får tid til å bli tykke, egget har vanskeligere for å feste seg skikkelig med svake slimhinner. Ville absolutt ventet, isteden for å oppleve kjemisk eller noe slipper taket :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis går det ?

Har du tatt g test ?  No raser hcg ut av kroppen din.

Mine tester er godt på retur så slutten av neste veke håper jeg dei er negative.

Merka i stad at jeg var så våt der nede og prøvde og kjenne om det var el slim. Nei det var kvit og heile fingeren min var kvit. Det var 4 dobbelt så mykje en da eg var gravid. Flott hvitfarge, kva kan det være ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det går bra med meg jeg har ikke noe vondt og blør minimalt.. Fikk dratt hjem noen timer etter inngrepet

Men utskrapning tok de noen prøve av som jeg får svar om 2 uker.. Har du gi ort det :S? Tenker er det normalt at de gjør det eller er det fordi min hcg var så høy? 

Jeg er så tankefull og tenker jo alltid det værste... Hva om de finner at det ikke er friskt i meg at de må fjerne ting og sånt :S jeg vil bare bli ferdig med dette og fortsatt prøve... 

Har dere noen erfaring om hvorfor de tar prøver?? Og hva ble deres? 

Min hcg får jeg vite på tirsdag... Håper den så og si er 0

Jeg tror veldig du har eggløsning utgått :) det høres virkelig sånn ut har hatt masse av det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Iiina skrev:

Hei det går bra med meg jeg har ikke noe vondt og blør minimalt.. Fikk dratt hjem noen timer etter inngrepet

Men utskrapning tok de noen prøve av som jeg får svar om 2 uker.. Har du gi ort det :S? Tenker er det normalt at de gjør det eller er det fordi min hcg var så høy? 

Jeg er så tankefull og tenker jo alltid det værste... Hva om de finner at det ikke er friskt i meg at de må fjerne ting og sånt :S jeg vil bare bli ferdig med dette og fortsatt prøve... 

Har dere noen erfaring om hvorfor de tar prøver?? Og hva ble deres? 

Min hcg får jeg vite på tirsdag... Håper den så og si er 0

Jeg tror veldig du har eggløsning utgått :) det høres virkelig sånn ut har hatt masse av det 

Tror dei tar prøve om der er infeksjon, men det går nok bra siden ingen problemer.

Hcg din er nok lav no.

Her vart tempen min registrert med EL på 25 april men jeg har jo positive tester enda. Så det er ikkje El i det heile tatt. Får ikkje el så lenge ein har hcg i kroppen.

Tok nye tester i dag og synest dei var sterkere i dag, Er så dritt lei og dei 563 jeg hadde går SÅ TREGT. Er redd der er rester siden testene blei sterkere. Håper det var noe feil med dei testane.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går fryktelig seint.. Merker nok du også utgått... Skulle ønske tia fløy avsted :)

Tirsdag er så lenge til lurer virkelig på hva nivået e er på 

Men du jeg har blødd litt nå i 4 dager og i går og idag har jeg for det meste bare hatt rosa slim med mitt blod på.. Er det normalt? Tegn på at renselse snart er over eller?

 Såpass utgått :S men trodde man gikk eggløsning selvom man hadde hcg i kroppen? 

Kan man gjøre noe for at hcg skal fjerne S fortere eller? :/ 

Synes så synd på deg utgått!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg forsvinner ut urinen. Fortare og få det ut er ingen fasit på, det er kroppens gang. Noen reiser det fort mens andre går det tregt slik som med meg.

Dagane ja dei går tregt i slike stunder. Vil starte NO jeg da. 

 

Det er nok renselsen gang og det er nok siste del av blødningen din no. Tror nok Hcg nivået ditt har godt drastisk ned vedr utskrapningen.

I dag er det 4 uker siden og det går tregt med hcgen her. Skal ta ein test i dag, håper den er blitt svakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det ja :/ jeg trodde det kom ut med blodet... 

Men du blør ikke enda du!? 

Åssen gikk det med testen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Iiina skrev:

Sier du det ja :/ jeg trodde det kom ut med blodet... 

Men du blør ikke enda du!? 

Åssen gikk det med testen? 

Det kommer i blodet og skiller seg ut i urin.

 

Jeg har ikkje blød på over 2 uker.

Skuffa over testene ingen nedgang. Kva synest du ? Testene er fra 28 til 1 mai.

21brx8n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hcg var på 326 nå 😍 det er bra ikke sant? Å det var prøven sia torsdag... Tror du den er nede i 0 nå eller? 

Jeg synes det ser bra ut de skal vel være like sterke eller ene sterkere? De er hvertfall ikke helt blanke for da viser det jo ingenting?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Iiina skrev:

Min hcg var på 326 nå 😍 det er bra ikke sant? Å det var prøven sia torsdag... Tror du den er nede i 0 nå eller? 

Jeg synes det ser bra ut de skal vel være like sterke eller ene sterkere? De er hvertfall ikke helt blanke for da viser det jo ingenting?? 

Skal du gå ut fra meg så er den ikkje i 0. Det har godt 14 dager siden jeg var 563 i hcg og du ser testane min. Har sikkert 350 i hcg. Ser ut som det forsvinner fort med deg.

Du må nok bruke G tester og sjå om dei blir negative. Misunner deg barre 326, med meg går det TREGT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er 4 veker siden aborten utgått synst eg du skal ringe lege sidan graviditetstestane ikkje er negative. Eg arbeider på gynekologisk avdeling og der skal ei  ta kontakt dersom graviditetstesten ikkje er negativ etter 4 veker.

Greit å få sjekka att der ikkje er rester? 

Anonymkode: 63531...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også du burde få skjekke for rester utgått... Det er det beste! 

Men anonym? Er det normalt med brun utflod som er slimete? 7 dager etter utskrapning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Iiina skrev:

Synes også du burde få skjekke for rester utgått... Det er det beste! 

Men anonym? Er det normalt med brun utflod som er slimete? 7 dager etter utskrapning 

Det høyrest heilt normalt ut :)

Lykke til til begge to, håper dåkke blir raskt gravide 💜

Anonymkode: 63531...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Iiina skrev:

Hvordan går det med deg utgått? 

Det går tregt. Tok ein digital og den slo ut med 2-3. Så kroppen har over 200 i hcg. Så 14 dager siden jeg tok hcg testen på 563  og ikkje under 200 i hcg. FY kor tregt.

Ser du forandringer på testene dine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjent litt såre bryst. Håper det er tegn på mens på veg.

 

Kjenner du noko ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den synker fort nå siden den er så lav :) har du test El idag?? 

Såre bryst er jo et godt tegn. Håper virkelig den kommer!!! 

Jeg sluttet og blø helt i forgårs så jeg føler meg topp form. Jeg skal ta en gravid test i morgen tenkte jeg.. Og så ny hcg på mandag. 

Har kjøpt inn masse vitaminer som jeg skal ta nå :)

Men vet du om det er trygt og ha sex nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge du ikkje blør er det trygt med sex.

el testane er nesten negative og sårbare bryst i dag og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...