Gå til innhold

Symptomer


Daydreamer 81

Anbefalte innlegg

Hei. Hvilke symptomer har dere nå? -og i ca virken uke er dere i?💕

Jeg hadde tidlig ligamentsmerter, halsbrann og hodepine.  Nå er jeg ca  6+ 4 og er trøtt heletiden og kjenner meg oppblåst.😴

hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 8+6 🌸

Har vore ekstremt trøtt heile tiden, er det endå, håper det avtar🙏🏻 MEN! Der er jo verdt det, til slutt💕 Er og ein del oppblåst, og har ein del humørsvingninger😊🙈

Litt strekkninger i nedre del av magen, men har lest stt det er heilt normalt 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+4 idag, veldig trøtt og sliten, småkvalm innimellom og strekninger/ligamentsmerter. Også sykt ømme bryster som vokser som bare det☺ Svimmel og ganskje fjern i hodet noen ganger også😂 bare å holde ut❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1 i dag. Veldig trøtt og sliten, oppblåst og har humørsvingninger. Jeg har ømme pupper, men de er av en eller annen grunn verst tidlig på morgenen eller når jeg våkner på natten. Ellers må jeg tisse mye. Jeg hadde veldig mye murringer i uker 4/5, men nå er det mindre murringer og litt mer strekninger og ligamentsmerter. Har vært småkvalm et par ganger, men det kunne jeg like gjerne vært uten å være gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I uke 12 nå (11+2).

-Mye kvalm på kvelden.

-Mye oppblåst, vondt i magen på kvelden 

-Murringer frem til uke 6/7

-"stikkinger" videre til dd

-trøtt

-ømme pupper! Gikk fra en liten B-cup til en DD før uke 8, så det er ikke så rart det var litt vondt ;) 

Begynner å føle meg mer gravid nå en bare konstant matforgiftet , som jeg har følt meg frem til forrige uke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...