Gå til innhold

Ferdige med det offentlige, og fortsetter privat.Noen med erfaringer fra Oslo-området?


Løvetann81

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter 2 søskenforsøk på Riksen/Ullevål hvor vi følte at siste forsøket nå  kun ble gjennomført for at de skulle "bli ferdige med" et forsøk til fra deres side, velger vi nå å gå ut av det offentlige og over til det private.

Har forsøkt å Google litt av hvilke klinikker som finnes i Osloområdet, og står mellom IVF klinikken og fertilitetssenteret.

Er det noen av dere som har erfaring med noen av de, evt begge?

Hvor lang tid fra kontakt til oppstart, må man ta nye prøver osv.

Lurer også på hvor raskt man kan starte opp etter et ferskforsøk (en uke siden uttak).

 

Takknemlig om noen vil ta seg tid til å svare:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er veldig fornøyd med Fertilitetssenteret. Vi har vært på to ulike klinikker og fikk definitivt best resultat på Fertilitetssenteret. De var veldig profesjonelle og flinke.  

Det anbefales å vente minst en syklus etter forsøket, mao nåværende og en syklus til før dere starter opp igjen. 

Iom at dere har hatt forsøk så nylig får dere nok begynt på ganske fort såfremt det ikke krasjer med sommerferien. 

Anonymkode: da327...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi har super erfaring med ivf-klinikken. Tror ikke det er så stor forskjell faktisk. Sist runde var vi på en samtale fredag, mensen kom lørdag og søndag var jeg i gang med sprøyter. Etter noen runder er jeg gravid med et søsken og har flere blastocyster på frys (men kommer ikke til å bruke de om vi kommer i mål nå). De har vært åpne på å skifte medisinering om jeg har kommet med innspill og er fleksible på kontroller.

Tror det blir vinn vinn uansett hva dere velger av de to :)

Anonymkode: ac5c4...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...