Gå til innhold

Kan dere berolige meg? Smerter...


Mamma Mummi

Anbefalte innlegg

Er ca 6 uker gravid med barn nr 3. Har press/smerte i livmorområdet hele tiden siste uken. Ikke kramper, kjenner det konstant. Blir veldig redd, da jeg har mistet 1gang tidligere... kan noen berolige meg? Eller er det grunn til bekymring? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde mye mage-/menssmerter i 1. trimester. I tillegg en del stikking og strekking i livmorområdet. Er 24+5 i dag, så det gikk hvertfall veldig bra i mitt tilfelle😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig mye menssmerter å var kjemperedd (hadde selv mistet) så klarte ikke å slappe av. Tok meg et par HCG tester for å prøve å slappe av. 

Alt gikk fint å er nå i uke 33:-) man vil ikke ha smerter, men noen smerter er gode smerter som at livmora vokser:-) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye magesmerter hele svangerskapet mitt, men gutten er nå 8 mnd 😊 Nå skal det sies at jeg var plaget med sterke kynnere fra uke 12 da. Tror det er ganske normalt å ha litt magesmerter. Er jo mye som skjer der inni 😊 Har selv mistet (uke 11) og da hadde jeg null magesmerter før det hele "var i gang".. 😞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen... nå har det skjedd mye i dag. Tidlig ul (ca uke 7) fant ikke noe foster, men derimot mistanke om blæremola. Legene på sykehuset ikke enige,  de vet rett og slett ikke, så ble sendt hjem med nye prøver over helga.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen, dessverre ikke noen gode nyheter. Ble cytotec kur etterfulgt av utskraping. Må bare vente på prøvesvar, og nye hcg målinger i ukene fremover. Ny ul etter påske. Håper bare at det ikke er blæremola! Hcg hadde steget bittelitt fra fredag til mandag, 500 og noe til 600 og noe, lav til å skulle være uke 7??

 

*forlater 1.trimester*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lavt for 7+ jeg hadde 

HCG tatt 4+1:        257
HCG tatt 5+1:     3 858
HCG tatt 6+1:   33 521 
HCG tatt 7+1: 110 170 

men jeg hadde tvillinger. Men ikke kjempe høyt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...