Gå til innhold

IKM uke 15


C'est la vie

Anbefalte innlegg

Ny bruker her, første pp. IKM uke 15.. Lastet ned WomanLog for gøy, og har fulgt litt med på el. I følge womanlog var el 30 mars, og forventet mens 13 april... Tok første test 8/4 (var sånn "tidlig test") som var neg, og en test 11/4, også neg.

 

MEN, med disse to negative testene, hvorfor har ikke TR meldt seg? Er det vanlig at det kan være sein? 

Endret av Lissygloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lissygloss! 

Mye mulig du er gravid. Du skriver at du testet sist 11.april. Er jo tross alt 15.april i dag :) jeg mener - er jo lenge siden du testet, pluss at du testet veldig tidlig. Du burde kanskje ta en test i morgen tidlig? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i dag foresten - 11 dpo, klarte ikke å vente mer.. den var SÅ negativ da 😆😠 kritthvit lissom. Får håpe det ikke er kjørt for det.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt ut mirenaspiral tidlig i mars, etter 3 år. Fikk normal mensen (sånn som den var før p-piller o.l.) noen dager senere, og deretter pp som vi er i nå. Mistenker at det er fordi det er litt kluss nå i syklus etter slutt på spiralen, siden begge testene var helt hvit/sa ikke gravid. Får teste igjen etter helgen da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ayka skrev:

Måtte bare ta testen nå i natt når jeg gikk på do... Spørs om jeg får sove nå mer natt 😲 

14923064459422140513085.jpg

Hurra 🎉 Gratulerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...