Gå til innhold

IKM uke 15


C'est la vie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres jo ut som at du har graviditetssymptomer da! Lover jo bra det. Krysser alt hvertfall :) 

Jeg kjenner absolutt ingenting annet enn at det stakk litt nederst i magen på høyre side 5 og 6dpo, men det kan like gjerne være helt normale greier jeg ikke har kjent etter tidligere.. håper det er noe da 🙄🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være litt slik før mensen sjø. Er jo progesteron som gjør det, å det har man selv om man ikke er gravid :)

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen hadde sunket i litt i dag (til mere normalen for å være etter el).

så ble litt motløs, var usikker på om jeg skulle ta test. Men tok en likevell, er tom for lav sensetive. Så ble en vanlig en! Å der var det en vanlig strek og en tynn svak men rosa strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Jeg ser den! :):) Så gøy!! 💛 aldri vært gravid før jeg, men den der er vel positiv? Blir vel mest sannsynlig sterkere om noen dager? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er positiv. Å ganske sikker i forhold til skyggestrek, aldri opplevd å få strek på denne. Uten å være gravid 🙈 I dag er det akkurat 5 år siden jeg testet positiv med tvillingene. Hehe. Hadde el på samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) de to siste tok jeg med ny urin kl 0815. Jeg måtte bare ta den vanlige clearblue for å se om den ble positiv også, eller om det var skyggestrek bare på den første. Så ble den positiv, så da tok jeg en digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :D Gratulerer så mye!!!

Her kom TR i går kveld.. kjedelig, men da er det hvertfall bare å starte på en ny måned :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere so mye <3

Har ogsa IKM denne veka, komt ut av tellingen på PP vi er i no. Har nettopp starta på utredning.

Har ikke tru på denne PP heller, tempen har gått nedover i fem dager no, å har hatt smerter der nede idag, så tenker det er mensen :/ IKM fredag

Lykke til til dere andre<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Prina skrev:

Gratulere so mye <3

Har ogsa IKM denne veka, komt ut av tellingen på PP vi er i no. Har nettopp starta på utredning.

Har ikke tru på denne PP heller, tempen har gått nedover i fem dager no, å har hatt smerter der nede idag, så tenker det er mensen :/ IKM fredag

Lykke til til dere andre<3

Vi var på PP 11. 

Hadde ingen tro på slutten selv da tempen gikk ned. Å stikkinger/murringer. Men så kom kvalmen og de store puppene, så tok en test. Har Ikm på fredag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AkkMa skrev:

Sniker meg inn her for å gratulere, C'est la vie! Så spennende!! ❤ Jeg krysser for at spira sitter! 

Takk ❤ det gjør den nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eggløsning der tempen var på det laveste. Er 10 dpo i dag. Lover dette bra for mulig graviditet? Eller stiger tempen (holder seg høy) når man skal få mensen også? 

IMG_2133.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen her enda... Har faktisk vært litt uggen i 4-5 dager. Og litt treg mage. Tørr ikke å håpe at det er noe på gang. Får kjøpe meg en test i dag, og teste i morgentidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...