Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Nölle_ skrev:

Huff, det høres ikke godt ut Flutili! 

Går å venter på tanta. Er på dag 26 og det kan variere litt, men de siste gangene har det syklusen ligget på 26 dager. Får se om jeg tester i morgen eller om jeg holder ut noen dager til. Sukk, alltid irriterende når syklusen er ustabil. 

 

Krysser fingrene for at testen blir positiv👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Togepi skrev:

Tok 2 tester jeg. For å være sikker. De ser enige ut :strix:

20170427_061644.jpg

Gratulerer så mye ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flutili skrev:

Gratulerer så mye ❤️

Tusen takk! :D Og gratulerer til deg også! :)

 

Må si jeg håper ting går fint denne gangen. Hadde en SA i Januar som var litt kjipt. Trenger ikke dèt flere ganger :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Togepi skrev:

Tusen takk! :D Og gratulerer til deg også! :)

 

Må si jeg håper ting går fint denne gangen. Hadde en SA i Januar som var litt kjipt. Trenger ikke dèt flere ganger :P

 

Takk for det🙂

Håper spiren klorer seg fast for oss begge, jeg hadde SA i desember. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Flutili skrev:

Takk for det🙂

Håper spiren klorer seg fast for oss begge, jeg hadde SA i desember. 😔

Aff...veit åssen det er :/ 
Krysser fingrene for begge ja =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som ble gravide😃Ønsker dere masse lykke til og håper at spirene deres klorer seg fast!

Her kom tanta i går så da blir det ny sjanse i mai. Har bursdag den måneden, og gjett hva jeg ønsker meg😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Nölle_ skrev:

Gratulerer til dere som ble gravide😃Ønsker dere masse lykke til og håper at spirene deres klorer seg fast!

Her kom tanta i går så da blir det ny sjanse i mai. Har bursdag den måneden, og gjett hva jeg ønsker meg😉

Takk! :)
Og masse lykke til neste måned! :D Håper du får verdens beste bursdagsgave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nölle_ skrev:

Gratulerer til dere som ble gravide😃Ønsker dere masse lykke til og håper at spirene deres klorer seg fast!

Her kom tanta i går så da blir det ny sjanse i mai. Har bursdag den måneden, og gjett hva jeg ønsker meg😉

Takk ❤️Håper du får tidenes største bursdagsgave. Krysser fingrene🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å spotte, jeg håper bare det er litt uskyldig gammelt blod, men jeg har mine tvil. Er nok nok en SA på gang😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flutili skrev:

Har begynt å spotte, jeg håper bare det er litt uskyldig gammelt blod, men jeg har mine tvil. Er nok nok en SA på gang😔

Å nei😟Men husk, det trenger ikke å være sa. Spottet de første tolv ukene, men alt var fint! Krysser fingrene for at dette går bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Flutili skrev:

Har begynt å spotte, jeg håper bare det er litt uskyldig gammelt blod, men jeg har mine tvil. Er nok nok en SA på gang😔

Sniker litt her ☺ eg spotta også i to dager når eg var 4-5 veker på veg. Rosa og litt brunt. Var heilt sikker på det var SA igjen. Heldigvis stoppa det opp og har ikkje spotta sidan 😊 regna med det var egget som grov seg meir ned. håper det stopper snart! Blod er ikkje kjekt 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blødd i hele dag, nesten som gammelt blod blanda med friskt. Ikke like mye som en vanlig mens, men altfor mye til at jeg føler meg trygg... 😔Får vel ta kontakt med legen til tirsdag og høre ang hcg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Flutili skrev:

Det har blødd i hele dag, nesten som gammelt blod blanda med friskt. Ikke like mye som en vanlig mens, men altfor mye til at jeg føler meg trygg... 😔Får vel ta kontakt med legen til tirsdag og høre ang hcg 

Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningene har nå stoppet. Må vel kanskje måle hcg for å få vite noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Flutili skrev:

Blødningene har nå stoppet. Må vel kanskje måle hcg for å få vite noe mer. 

Da jeg hadde SA i januar så ringte jeg legen og fortalte hva som hadde skjedd. Og da lurte de på om det var klumper med i blodet. I mitt tilfelle var det kraftig blødning med "klumper" og i tillegg smerter, så legen var enig i mistanken min. :mellow:

Sjekk med legen. Kanskje det var en tvilling eller noe. Krysser fortsatt fingrene :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Flutili skrev:

Blødningene har nå stoppet. Må vel kanskje måle hcg for å få vite noe mer. 

Trist men krysser og håper.

Er gravid testene svakere.

Anonymkode: dc40f...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med legen og hun ville ha meg inn for å skjekke hcg, så skal bort å ta blodprøve i dag og på torsdag, så får vi se hva prøvene sier. Jeg håper "bare" jeg har mista en tvilling. Vi har tvillinger i familien . Og jeg har mista en tvilling en gang tidligere og. men det er 5 år siden, husker ikke helt hvordan det artet seg da,husker jeg blødde litt, men ikke hvor mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trist men krysser og håper.

Er gravid testene svakere.

Anonymkode: dc40f...414

Jeg har ikke testa noe mer, er tom for tester. Men bestilte i går kveld, så håper de er her snart, skulle ta 1-3 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått testene, lurte kanskje på å ta en test i morgen tidlig, men er det egentlig vits? Jeg har jo antagelig mistet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det til at du tok testen? Huff, irriterende med den usikkerheten. 

Selv har jeg vært hos legen og tatt blodprøve for å skjekke om det er ubalanse med hormonene. 

Får resulatatet om to uker. Flere som har gjort det? Kan dere fortelle det dere vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nölle_ skrev:

Ble det til at du tok testen? Huff, irriterende med den usikkerheten. 

Selv har jeg vært hos legen og tatt blodprøve for å skjekke om det er ubalanse med hormonene. 

Får resulatatet om to uker. Flere som har gjort det? Kan dere fortelle det dere vet? 

Jeg tok hormonprøver en syklus. På dag 1-2, dag 10 dag 21. Og dag 26 eller noe. Til meg var alt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...