Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Flutili skrev:

Tok en test i dag. Var litt trøtt, så la den fra meg, kom på å skjekke den ca 20 min etter testen var utført. Vet evt ikke når det ble en strek, om det var etter tidsfrist eller ikke. Men så må jeg bare spørre, ser dere og streken eller er det noe jeg bare innbiller meg? Jeg har en tendens til å se en strek på alt av tester😜

IMG_0748.JPG

Jeg ser strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Flutili skrev:

Tok en test i dag. Var litt trøtt, så la den fra meg, kom på å skjekke den ca 20 min etter testen var utført. Vet evt ikke når det ble en strek, om det var etter tidsfrist eller ikke. Men så må jeg bare spørre, ser dere og streken eller er det noe jeg bare innbiller meg? Jeg har en tendens til å se en strek på alt av tester😜

IMG_0748.JPG

Jeg ser streken😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det med ny test?

strimmeltesten min var slik når jeg fikk gravid 1-2 på Cb digital.

Endret av C'est la vie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste symptom foreløpig: veldig øm nippel på venstre bryst , ikke noe spesielt på høyre. 😂😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt så mye å gjøre i helga at jeg nesten ikke har hatt tid til å tenke på om jeg er gravid eller ikke😃Egentlig utrolig befriende!

Vi har nemlig oljet inn parketten i huset, og alle møblene måtte flyttes hit og dit. Mye jobb, men nå er vi ferdig og har litt småplukk igjen. Det får vente til etter jobb, nå skal ungen gjøres klar til barnehagen. 

Ha en fin dag alle sammen og lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer! ☺ håper dere har noen kloke svar til meg, for nå holder jeg på å bli gal😅 

Hadde ganske positiv el-test 12.04... begynte så smått med lyselyserosa utflod på fredag, men bare når jeg hadde vert på do og det kom på papiret, søndag(altså i går) kom den litt mer så jeg tyyyydelig så blodet på papiret men fortsatt ikke så mye, men etter det har det liksom stoppet 🤔 Litt usikker på når ikm er for sist mnd var den en uke forsinket... går ikke på noe prevensjon nå så hååååååper på at det er en liten spire som har klort seg fast! Tok test i dag, men den var negativ 😔 Kan jeg fortsatt håpe?

Anonymkode: 8cbde...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heisann damer! ☺ håper dere har noen kloke svar til meg, for nå holder jeg på å bli gal😅 

Hadde ganske positiv el-test 12.04... begynte så smått med lyselyserosa utflod på fredag, men bare når jeg hadde vert på do og det kom på papiret, søndag(altså i går) kom den litt mer så jeg tyyyydelig så blodet på papiret men fortsatt ikke så mye, men etter det har det liksom stoppet 🤔 Litt usikker på når ikm er for sist mnd var den en uke forsinket... går ikke på noe prevensjon nå så hååååååper på at det er en liten spire som har klort seg fast! Tok test i dag, men den var negativ 😔 Kan jeg fortsatt håpe?

Anonymkode: 8cbde...560

Kan jo være festeblødning, tenker jeg. Hcg i blodet henger to dager etter den i urinen, så det kan godt være at du er gravid, men for tidlig til at hcg ikke slår ut enda. Jeg opplevde festeblødning da jeg ble gravid. Trodde mensen kom litt tidlig men så stoppa det opp og kom ikke noe mer. 

Vent til ikm dagen ( dersom du holder ut😉) å ta en test da😃

Lykke til! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nölle_ skrev:

 

Tusen takk for svar ☺ klamrer meg til håpet😅 Sluttet på prevensjon i desember, så håper det sitter denne gangen ☺ har biiiiittelitt "mensensmerter" men har aldri spottet før mensen tidligere så kan jo være festeblødning 🙊 Har en gutt i fra før, men når jeg ble  gravid med han så testet jeg ikke før uke 6 og eneste symptomet da var uteblitt menstruasjon... men alle svangerskap er forskjellig sier de ☺ såå får klamre meg til det lille håpet som er der 🙊

Anonymkode: 8cbde...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt på disse festlige kleksane sprøytene. Som jeg må ta hver dag i svangerskapet til 6 uker etter fødsel 😝😬

Bedre det enn å risikere blodpropp 😜Fikk det i 2012. Det var IKKE godt. 

Skjedd noe nytt hos dere andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flutili skrev:

Da har jeg begynt på disse festlige kleksane sprøytene. Som jeg må ta hver dag i svangerskapet til 6 uker etter fødsel 😝😬

Bedre det enn å risikere blodpropp 😜Fikk det i 2012. Det var IKKE godt. 

Skjedd noe nytt hos dere andre? 

Huff, stakkar deg :( dem er så vonde å sette, jeg har så hard hud. Jeg dem i 2 år når jeg holdt på med prøverør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, C'est la vie skrev:

Huff, stakkar deg :( dem er så vonde å sette, jeg har så hard hud. Jeg dem i 2 år når jeg holdt på med prøverør.

Har funnet ut at om jeg stikker i de gamle strekkmerkene, så blir stikket mildere, men innholdet svir jo like forbaska😜. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Flutili skrev:

Har funnet ut at om jeg stikker i de gamle strekkmerkene, så blir stikket mildere, men innholdet svir jo like forbaska😜. 

JA, innholdet svir 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det høres ikke godt ut Flutili! 

Går å venter på tanta. Er på dag 26 og det kan variere litt, men de siste gangene har det syklusen ligget på 26 dager. Får se om jeg tester i morgen eller om jeg holder ut noen dager til. Sukk, alltid irriterende når syklusen er ustabil. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...