Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Da er det ny pp igjen!

ikm onsdag 26 april....

Skal nå til på pp5 etter SA

Tilsammen pp nr 13

sier jeg at jeg er på pp 5 eller 13 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Flutili skrev:

Da er det ny pp igjen!

ikm onsdag 26 april....

Skal nå til på pp5 etter SA

Tilsammen pp nr 13

sier jeg at jeg er på pp 5 eller 13 da?

Jeg hører nok ikke til her, men lurer på det samme - hvordan regner vi pp hvis det har vært SA/MA etc. imellom? Det er kanskje ikke det viktigste i verden, men fokus kan bli litt merkelig når man jobber hardt med å få dagene til å gå :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler selv for å si 13. For har jo ikke fått noen baby utav graviditeten, prøver jo fortsatt. Og skal nå til på pp nr 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er d ny pp. Ikm onstag, 26 april.

Skal bestille time til gynekolog til neste uke, prøvd ett år nå, så vi må finne ut om det er noe som ikke stemmer.

Bor i Tyskland, og her slipper man å gå gjennom fastlegen, går rett til Frauenarzt (gynekolog) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å Google, med det skrives så mye forskjellig. Når har man egentlig EL i forhold til testen.  Innen 48 timer etter testen blir positiv? innen 48 timer etter at testen har blitt negativ igjen? Eller har man hatt EL når testen viser negativ igjen? Noen som VET noe om hva som stemmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus.info så ser du en tegning over hormoner og når el ca skjer. Det skjer når lh har nådd toppen og er på vei ned igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, C'est la vie skrev:

Syklus.info så ser du en tegning over hormoner og når el ca skjer. Det skjer når lh har nådd toppen og er på vei ned igjen :)

Takk, da skal jeg inn dit å se👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, C'est la vie skrev:

Syklus.info så ser du en tegning over hormoner og når el ca skjer. Det skjer når lh har nådd toppen og er på vei ned igjen :)

Har lest igrunnen alt som står på hele siden nå. Veldig bra info. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Hvordan går dere med dere?😃

Her var jeg til gynekologen i dag, forklarte henne at vi har prøvd i ett år og at det enda ikke har klaffet.Hun undersøkte meg med ultralyd, men fant ingenting som tyder på at det kan være noe galt. Om to uker skal jeg dit igjen og ta blodprøve for å se om det er noe med hormonene. Etterpå er det mannen sin tur. 

Kanskje det ikke er noe galt, kanskje vi bare har uflaks. Det er vel flere av dere som er i samme båt som oss. Krysser fingre og tær for at det blir mange positive tester denne pp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2017 den 12.53, C'est la vie skrev:
9 timer siden, Nölle_ skrev:

Hei! Hvordan går dere med dere?😃

Her var jeg til gynekologen i dag, forklarte henne at vi har prøvd i ett år og at det enda ikke har klaffet.Hun undersøkte meg med ultralyd, men fant ingenting som tyder på at det kan være noe galt. Om to uker skal jeg dit igjen og ta blodprøve for å se om det er noe med hormonene. Etterpå er det mannen sin tur. 

Kanskje det ikke er noe galt, kanskje vi bare har uflaks. Det er vel flere av dere som er i samme båt som oss. Krysser fingre og tær for at det blir mange positive tester denne pp! 

Jeg var til gynekolog da jeg hadde prøvd et år da jeg ventet nr 1 med min mann. Jeg ble skjekket og alt var fint. Min mann ble skjekket og vi fikk vite at han hadde få og dårlige svømmere, to dager etter vi fikk vite det , fikk jeg positiv graviditetstest. Begynte nok å slappe mere av da jeg visste " at nå får vi hjelp". 

Er nå i pp 13 og håper det klaffer snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Flutili skrev:

 

Ja, det hjelper nok å slappe av ja, men lettere sagt enn gjort😁Men føler meg mer avslappet etter at jeg var til legen nå. Jeg ble raskt gravid med første, men mista desverre. Med nummer to gikk det også fort, bare to-tre måneder før jeg sto med positiv test i hånda. 

Hvor gammel er din? Min blir fire nå til sommeren😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2017 den 12.53, C'est la vie skrev:
På 13.4.2017 den 13.31, Nölle_ skrev:
7 timer siden, Nölle_ skrev:

Ja, det hjelper nok å slappe av ja, men lettere sagt enn gjort😁Men føler meg mer avslappet etter at jeg var til legen nå. Jeg ble raskt gravid med første, men mista desverre. Med nummer to gikk det også fort, bare to-tre måneder før jeg sto med positiv test i hånda. 

Hvor gammel er din? Min blir fire nå til sommeren😃

Ja , det er lettere sagt en gjort, går ikke ann på kommando det 😜 Nr 1 er nå 6 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er d lite som skjer. Merker ingenting, men så der det en god stund til ikm og da😁Møtte svigerinna mi i dag, hun er gravid i uke 14, tror jeg, og ser bare så flott ut! Heldiggrisen, håper på å joine😁

Noen av dere som har symptomer da? Blir spennende å se hvem som blir gravid denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinna mi er og gravid , tror hun er rundt uke 28. Jeg skulle egentlig ha vært i uke 24. Håper jeg snart kommer etter.

Denne mnd har jeg ikke prøvd noen som helst av disse kjerringrådene. "Prøver" å leve som normalt og slappe av og ikke tenke for mye på prøvingen. 

Jeg er veldig øm i brystene og det murrer i magen. Men sånn er det hver mnd føler jeg. Så det er nok normalen for meg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok baby på deg og snart, Flutili! Det er sikkert litt sårt å tenke på at du kunne vært nesten like lang som henne nå, håper også at du kommer etter snart! 

Svigerinna mi hadde spiseforstyrrelse or noen år siden. Hun ble frisk og forsøkte å bli gravid. Hun prøvde også i ett år, og det klaffet ikke. Gikk til gynekologen som fortalte henne at hun mest sannsynlig ikke kan bli gravid uten hjelp. Hun fikk ny type etter det og ble gravid  med en gang. Hun drakk marikåpete den måneden hun ble gravid, men kan jo være at han nye typen hadde bedre svømmere også😉 Hun anbefalte meg å prøve teen, så tester den😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nölle_ skrev:

Det blir nok baby på deg og snart, Flutili! Det er sikkert litt sårt å tenke på at du kunne vært nesten like lang som henne nå, håper også at du kommer etter snart! 

Svigerinna mi hadde spiseforstyrrelse or noen år siden. Hun ble frisk og forsøkte å bli gravid. Hun prøvde også i ett år, og det klaffet ikke. Gikk til gynekologen som fortalte henne at hun mest sannsynlig ikke kan bli gravid uten hjelp. Hun fikk ny type etter det og ble gravid  med en gang. Hun drakk marikåpete den måneden hun ble gravid, men kan jo være at han nye typen hadde bedre svømmere også😉 Hun anbefalte meg å prøve teen, så tester den😁

Om ikke det klaffer denne pp så prøver jeg og den teen. Skader jo ikke å prøve 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag. Var litt trøtt, så la den fra meg, kom på å skjekke den ca 20 min etter testen var utført. Vet evt ikke når det ble en strek, om det var etter tidsfrist eller ikke. Men så må jeg bare spørre, ser dere og streken eller er det noe jeg bare innbiller meg? Jeg har en tendens til å se en strek på alt av tester😜

IMG_0748.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...