Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Nölle_ skrev:

Ble det til at du tok testen? Huff, irriterende med den usikkerheten. 

Selv har jeg vært hos legen og tatt blodprøve for å skjekke om det er ubalanse med hormonene. 

Får resulatatet om to uker. Flere som har gjort det? Kan dere fortelle det dere vet? 

Nei, jeg tok ikke testen. Jeg får jo svar i morgen eller på mandag . Så sparer testene til slutten av syklusen når jeg kan begynne å teste igjen 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk tlf av legen i stad😔Er en SA. Blir så frustrert, blir mer og mer deprimert ettersom tiden går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Flutili skrev:

Fikk tlf av legen i stad😔Er en SA. Blir så frustrert, blir mer og mer deprimert ettersom tiden går. 

Huff, det var trist å høre❤️ Skjønner at det er deprimerende ja.  Stor klem til deg❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nölle_ skrev:

Huff, det var trist å høre❤️ Skjønner at det er deprimerende ja.  Stor klem til deg❤️❤️

Takk. ❤️ Ligger i senga og furter. Er bare så oppgitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Flutili skrev:

Takk. ❤️ Ligger i senga og furter. Er bare så oppgitt. 

Forstår deg godt. Blir så lei og oppgitt. Når skal det klaffe igjen. Krysser og håper vi får positiv test kjapt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Forstår deg godt. Blir så lei og oppgitt. Når skal det klaffe igjen. Krysser og håper vi får positiv test kjapt igjen.

Ja hater dette. Neste gang den sitter så synes jeg det skal gå rette veien for oss. Jeg vil så gjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Flutili skrev:

Ja hater dette. Neste gang den sitter så synes jeg det skal gå rette veien for oss. Jeg vil så gjerne. 

Håper det klaffer fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...