Gå til innhold

Samboer synes jeg er feit..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og jeg er det. Fødte for 8 mnd siden og har ikke tatt av. Han lo da han fann en truse som jeg brukte før og sa noe sånn som; hadde likt å sett deg i denne nå.. og lo.. jeg ble grusomt såret:-(

Anonymkode: 62462...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du er tykk og burde gå ned noen kilo. Det ordner du opp i. 

Han må uansett respektere deg og unngå å være frekk. Hadde tatt en alvorsprat med han og sagt at han såret deg med sånne flåsete kommentarer. 

Anonymkode: 1beea...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å svare: skulle likt se deg bære frem x antall barn og født de, det hadde nok kroppen din og du fikset utmerket mye bedre!

 

Ingen har med hva du veier 

Anonymkode: f062d...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje det bare var en form for humor fra han side? Min mann sier MYE rart og forstår ikke at dette ikke er så hyggelig å høre for han mener jo ikkd vondt med det! Ett eksempel minnar elsker store rumper på damer og liker damer med litt ekstra kjøtt på benet. Jeg selv bruker størrelse l av og til xl så er ikke smell feit men ikke tynn. Så står vi i butikken han ser på klærne og sier kjempe høyt! Nei vet du hva er bare å gå herifra fordi her har de ikke klær til den svære rumpa de! Hadde jeg ikke kjent han hadde jeg rett og slett begynt  å gråte. Men for han er den svære rumpa noe han liker og forstod ikke hvorfor jeg var furten 😂😂

Anonymkode: f76d2...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men kanskje det bare var en form for humor fra han side? Min mann sier MYE rart og forstår ikke at dette ikke er så hyggelig å høre for han mener jo ikkd vondt med det! Ett eksempel minnar elsker store rumper på damer og liker damer med litt ekstra kjøtt på benet. Jeg selv bruker størrelse l av og til xl så er ikke smell feit men ikke tynn. Så står vi i butikken han ser på klærne og sier kjempe høyt! Nei vet du hva er bare å gå herifra fordi her har de ikke klær til den svære rumpa de! Hadde jeg ikke kjent han hadde jeg rett og slett begynt  å gråte. Men for han er den svære rumpa noe han liker og forstod ikke hvorfor jeg var furten 😂😂

Anonymkode: f76d2...993

Joda, jeg ler av mye og tar meg selv ikke høytidelig. Men akkurat denne gangen sliter jeg veldig med kiloene og får de ikke av uansett hva jeg gjør. Føler meg som ett dass rett og slett, og dette vet han. Så derfor hadde det heller vært fint om han holdt kjeft og heller prøvde å få meg til å føle meg fin :) 

Anonymkode: 62462...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda, jeg ler av mye og tar meg selv ikke høytidelig. Men akkurat denne gangen sliter jeg veldig med kiloene og får de ikke av uansett hva jeg gjør. Føler meg som ett dass rett og slett, og dette vet han. Så derfor hadde det heller vært fint om han holdt kjeft og heller prøvde å få meg til å føle meg fin :) 

Anonymkode: 62462...32e

Jo men hvorfir sier du ikke akkurat dette til han? Hvordan skall han vite det om du ikke forteller det. Han har ikke sagt at du er feit ikke synes han det heller mest sannsynlig men han er mann med noe dårlige sosiale antenner da trenger han hjelp til å forstå for det skjer ikke av seg selv. 

Anonymkode: f76d2...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi, fortell ham at det han sa var sårende for deg nå, nettopp fordi du har forsøkt å gå ned i vekt etter fødsel uten å lykkes riktig enda. Og så gjør dere dette til et felles prosjekt. Om det er skjevdeling på oppgaver i hjemmet må han ta mer for at du skal få mer tid til å trene. Kostholdet bør være sunt for hele familien, og han bør støtte deg ved å ikke ta med godteri og snacks hjem annet enn en dag i uken. Videre så bør dere se på fordeling av nattevåkingen. Om du fremdeles har ansvar for barnet alle netter så må mannen din begynne å ta mer ansvar. Lite søvn er en stressfaktor som gjør det vanskeligere å gå ned i vekt, så det kan faktisk være "bare" det som gjør at kroppen din tviholder på kiloene.

Vær aktive i helgene sammen som familie også.

Anonymkode: fe26b...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i alle fall tynnhudet.

Er det så farlig om han "syns" noe som også er et faktum...? Ville det ikke være veldig merkelig om han "syntes" du var tynn, når du ikke er det?

Selv syns jeg jorda er flat, for ikke å såre den ved å kalle den rund.

Anonymkode: 75b4f...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er i alle fall tynnhudet.

Er det så farlig om han "syns" noe som også er et faktum...? Ville det ikke være veldig merkelig om han "syntes" du var tynn, når du ikke er det?

Selv syns jeg jorda er flat, for ikke å såre den ved å kalle den rund.

Anonymkode: 75b4f...6c8

Han kan bare synes det og jeg er jo tjukk! Men enkelte ting kan man jo holde for seg selv ? Spesielt når han vet at jeg sliter med det. Hater min egen kropp. Synes ikke man er tynnhudet selv om man reagerer på det her

Anonymkode: 62462...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har sikkert mange "feil", men hans største egenskap er å få meg til å føle meg vakker uansett om det er dagen etter fødsel eller når som helst.

 

Anonymkode: 930dc...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han kan bare synes det og jeg er jo tjukk! Men enkelte ting kan man jo holde for seg selv ? Spesielt når han vet at jeg sliter med det. Hater min egen kropp. Synes ikke man er tynnhudet selv om man reagerer på det her

Anonymkode: 62462...32e

Ehhh... Det er jo DU som hater kroppen din, og DERFOR reagerer du. Ser du ikke det selv? Det er ikke han som får deg til å føle deg dårlig. Det er dine egne holdninger til kroppen din som gjør at du føler deg dårlig.

Anonymkode: 75b4f...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehhh... Det er jo DU som hater kroppen din, og DERFOR reagerer du. Ser du ikke det selv? Det er ikke han som får deg til å føle deg dårlig. Det er dine egne holdninger til kroppen din som gjør at du føler deg dårlig.

Anonymkode: 75b4f...6c8

Så om mannen synes han har liten tiss eller andre skavanker så er det greit for meg å kommentere og le? 

Anonymkode: 62462...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så om mannen synes han har liten tiss eller andre skavanker så er det greit for meg å kommentere og le? 

Anonymkode: 62462...32e

Hvis du selv ikke hadde valgt å henge HELE selvbildet ditt opp på den bittelille knaggen "kroppsvekt", så tror jeg du hadde skjønt hva jeg mener.

Anonymkode: 75b4f...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: jeg er også feit. Og mannen kan le alt han vil, for jeg vet hva jeg er verd. Med eller uten fett.

Anonymkode: 75b4f...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad mannen min ga meg en wake up call da jeg var tjukk. Jeg hadde det jo ikke bra med meg selv, men så ikke hvor tjukk jeg var. Nå har jeg kommet tilbake til trivselsvekta mi og føler meg mye bedre. Og mye av det kan jeg takke mannen min for for jeg fortsatte å spise og bli større helt til han sa ifra

Anonymkode: 1c910...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er glad mannen min ga meg en wake up call da jeg var tjukk. Jeg hadde det jo ikke bra med meg selv, men så ikke hvor tjukk jeg var. Nå har jeg kommet tilbake til trivselsvekta mi og føler meg mye bedre. Og mye av det kan jeg takke mannen min for for jeg fortsatte å spise og bli større helt til han sa ifra

Anonymkode: 1c910...347

Ja, det er flott! Og jeg vet at jeg er stor og har prøvd lenge å gjøre noe med det. Men det virker som at ammingen gjør slik at kroppen min tviholder på kiloene. Så jeg er obs på det. Jobber med det, men blir ikke mer motivert av sånt..

Anonymkode: 62462...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er moderert. Begrunnelse:

* Trusler eller oppfordringer til voldshandlinger, eller som forherliger voldsbruk, voldtekt og lignende.

Kira, moderator 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så om mannen synes han har liten tiss eller andre skavanker så er det greit for meg å kommentere og le? 

Anonymkode: 62462...32e

Litt forskjell på å kommentere at han har liten tiss og å kommentere noen ekstra kilo. De ekstra kiloene kan man gjøre noe med. Liten tiss derimot...

Anonymkode: 984a5...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...