Gå til innhold

Arrangement på skolen kl 19 på kvelden...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare meg som synes det er i seneste laget?

Vi har akkurat kommet hjem og barna er i seng, trøtte og grinete så det holdt.

Flere småsøsken sutret og gråt hele tiden, så det var ganske kaotisk. 

Anonymkode: 1aff1...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er for sent. Her er det kveldsmat da. 

Hvilker arr. var det?

Anonymkode: e25ac...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassen hadde en forestilling,så var det felles kveldsmat. Vi dro kl 20 for da var 5 åringen min helt ferdig.

Anonymkode: 1aff1...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi starter arrangementer etter skolen halv seks og holder det gående til senest halv åtte. Altfor sent, hadde ikke blitt en god opplevelse for noen å starte kl 19... 

Anonymkode: 96288...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mine gikk i 2.klasse pleide de å være godt igang med kveldsstellet kl 20.00, og i seng seinest 20.30. 

Å starte 19.00 er for seint etter mitt hode! 

Anonymkode: a6fb7...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fin tid for oss, vi spiser middag kl 18 og hadde rukket det fint. Jeg misliker sterkt å måtte utsette middagen fordi vi må noe i tidsrommet 17-19. 

Anonymkode: 3b332...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt fin tid for oss, vi spiser middag kl 18 og hadde rukket det fint. Jeg misliker sterkt å måtte utsette middagen fordi vi må noe i tidsrommet 17-19. 

Anonymkode: 3b332...ea9

Men å ha 2.klassinger ute på arrangementer til etter 20 er helt greit? 

Anonymkode: 37f20...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mine unger hadde det gått fint, men for min manns unger som er eldre hadde det ikke gått greit. Hans unger må finne senga tidligere enn mine, de blir trøtte og grinete på kvelden, slv nå som de er tennåringer. Så stor variasjon på unger og det burde de som arrangerer tenke på. Mange har småsøsken, så dermed bør familien ikke være på ting seint. Greit at foreldre kan dele seg, men det er mange enslige og mange som jobber turnus, da går det ikke.

Heldigvis har det vær fornuftige tider på skolen her. Tror skolen bevist har sagt at korpset bråker så mye de vil fra kl 19, så ting bør fåregå før det. Nok plass til alle, men jeg tror endel må få det litt på den harde måten for å skjønne ting. Eneste er en disco hvert år.4-7 klasse har disco fra 19-21. Av praktiske årsaker så blir det litt seint. De minste har disco først, litt rydding mellom før de eldste kommer. Disco på to dager ble for mye hjelp fra foreldre, mye rydding og alle sammen så klarte de ikke å få ett disco som fenget alle. Ungene går alene, foreldre kan organisere kjøring og henting, ungene gå selv eller så kan de som arrangerer ordne kjøring hjem om ting ikke går opp for noen. 

Anonymkode: b768c...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...