Gå til innhold

Oh my God!


Marriet

Anbefalte innlegg

Okei okei okei! Jeg bare MÅ dele dette med noen. Og det er skryt altså! SKRYT! Var på badeland med minste idag etter barnehagen. Jada, tjukka bruker å tre på seg badedrakten ca. en gang i uka. Jeg føler meg så uvel! Men hva gjør man ikke for disse små... I hvert fall, der lå jeg å plaska i bassenget beregnet for de aller minste som en strandet hval. Typ, bokstavelig.  Alt for lite kropp under vann og alt for mye over. Der lå jeg, med et halvt øye på minsten og ett og et halvt øye på noe av det vakreste jeg har hvilt øynene mine på noen gang. En gresk gud. Vel, nå overdriver jeg litt, men han var fin. Har jeg egentlig lov til å mene det? Jeg er i et fast, stabilt og for det meste lykkelig forhold.

Anyway. Jeg lå det og sikla da og plutselig kom han og dattra tuslende bort til den andedammen jeg og sønnen kava i. Jeg kava. Han bada. Jeg prøver å sette meg sånn noenlunde opp og smile pent. Barna våre begynner å leke og vi kommer i prat. Bare for å gjøre en ting klart; jeg hadde stirra/sikla lenge. Uhøflig lenge. Dette var særs pinlig. Vi prater om løst og fast. Hvilke barnehage barna går i, hva vi ellers gjør, ja, stort sett barnerelatert. Så spør han plutselig om han kan "adde meg på snap" ????!!!! Jeg trodde jeg skulle besvime. HAN?! MEG?! Hadde vi møttes på byen og jeg var storpynta og full så ja kanskje jeg ikke hadde vært så overrasket, men altså, på badeland! Med flekkvist hår på leggene, en badedrakt som er så fullstappet at den truer med å revne i sømmen og et sminkeløst dvaskt og slitent ansikt. Say what?! Men det stopper ikke der skjønner dere. For videre så sier han "så kunne vi kanskje tatt en kaffe en dag". Da satt jeg klorvannet fra andedammen i halsen. Prøvde å kremte frem et svar.  Hadde så lyst til å si at han var så deilig at jeg er villig til å ta deg her på badeland NÅ! Men fornuften seiret selvsagt.  Jeg sier at jeg synes kanskje det er litt upassende siden jeg har mann hjemme. Men at det var veldig hyggelig å bli spurt. Og han da... så forståelsesfull og grei. Han hadde SIXPACK. Jeg har ikke hatt sjans på noen med sixpack siden jeg var 14 år. Sukk mitt hjerte. 

Altså, jeg er ikke blåst. Det trenger ikke å være det at han hadde tenkt at vi på noe som helst tidspunkt skulle get real. Men altså, det velger jeg å tro. Og denne turen i badeland skal jeg leve så fordømt lenge på. I kveld skal mannen få! Lurer på om jeg skal tilby meg å være på toppen til og med! :D

Og for all del, gå løs på skrivefeil, gramatikkfeil, særskrivingsfeil og autocorrect, dette er skrevet i ekstase og ingenting kan knekke meg i aften :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk! 

Herlig beskrevet og det er deg vel unt å få en slik opplevelse. Og enig med Luten, snilt av deg å dele etterdønningene med mannen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Fantastisk, Marriet! :D

Kan ikke helt sammenlignes, men jeg gikk meg en tur i skogen i ettermiddag. Regnvåt dag, dongeribukse, regnjakke og et hår som lever sitt svært særegne liv i så fuktig vær, ingen sminke. Møtte en hyggelig mann med hund og ble stående en stund og prate hund med ham. Helt platonisk. Fant ut at han egentlig var ganske kjekk i sin regnhabitt. Da vi skulle gå hver vår retning sier jeg "hadet" til den sjarmerende hunden, og bøyer meg da litt ned. I øyekroken så jeg at han så diskret på beina mine. Min tanke var da "pokker, hva er det jeg har sølt på meg i dag og ikke oppdaget??", retter meg opp, sier takk for praten til mannen og tenker febrilsk på hva i all verden jeg kan ha fått på meg. Sveipet innom tanken om jeg kanskje kunne fått mensen altfor tidlig også. Så så jeg meg litt tilbake og så at han fremdeles kikket på beina mine, litt sveipende opp og ned før han snudde seg og gikk. Jeg travet av gårde flere meter før det gikk opp for meg at han faktisk kikket på beina mine slik menn ser på kvinnebein de liker. Jeg er virkelig ute av flørtetrening! Ikke rart jeg er singel  ;)

Men den historien din var bare en ordentlig feel good-historie, Marriet, jeg sitter og gliser fremdeles over den levende beskrivelsen :D  Du kan stolt bruke den badedrakta videre :)

Anonymkode: 91f66...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du minner meg om ei venninne av meg i måten du skriver på,så morsom og herlig 😍 Nyt oppmerksomheten 😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Herlig!! 😂

Var selv i svømmehallen med sønnen i dag, så var ingen problem å leve seg inn i historien din 😊😊 

Kos deg med godfølelsen!..og mannen

Anonymkode: a2a25...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...