Gå til innhold

Hei. Jeg har hått på imovane i 2 år.


ispinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du har HÅTT på imovane i to år har et et problem, men ikke om du har GÅTT på imovane som foreskrevet i to år. Har du tatt de slik det står på esken: "en tablett ved sengetid." El er d ikke noe problem annet enn at du tror du ikke får sovet så framt du ikke tar de. Tar du derimot en halv ekstra eller mere hver kveld for å liksom " være sikker" på at du får sove har du et problem i det du ønsker å slutte.... ting er ikke verre enn du gjør det selv. 

Anonymkode: 98697...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med det, sannsynligvis kommer du til å ha "behov" hver eneste kveld.. Det er vanedannende, og ødelegger naturlig innsovning. Skal kun brukes i korte perioder.. Teit lege du har!! 

Anonymkode: aec4b...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått fast på dem i 8 år nå. Jeg vet at det er "dumt" og legen vet det, men vi er begge enig i at det er bedre at jeg er avhengig av en sånn for å sove, mot det helvete jeg får når jeg ikke får sove. Jeg har en diagnose som bla gir søvnproblemer, og jeg har endel rusk tidligere i livet som ikke har ødelagt meg mer enn vi trodde det skulle gjøre. Så jeg tar den med god samvittighet, heller den enn gjerne mange andre, og mer heavy medisin. Man blir absolutt ikke "ute" på dem, jeg våkner normalt ved lyd og sover inne tyngre enn normalt. 

Anonymkode: 84810...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...