Gå til innhold

Utdrikningslag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde du blitt glad hvis du var bruden i dette utdrikningslaget ?

Lett Champagne frokost, fotograf med alle i utdrikningslaget pluss at bruden skal ta bilde alene i f eks undertøy, at det blir en fotobok til brudgommen i morgengave... så er det lunsj etterpå og når bruden er ferdig får hun en behandling hos hudpleier. Imens så sitter resten sv utdrikningslaget der hvor vi har spist lunsj å venter og tar seg noe å drikke.. etterpå går turen til leid lokale og full middag med drikke

Anonymkode: 0ea26...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! 

Ville IKKE likt fotoshoot i undertøy, og ville mye heller hatt en annen aktivitet. Hele dagen der handler jo om mat og drikke? Hvor er lek og morro og minner for livet og å knyttes sammen som gruppe? 

Anonymkode: ceeb4...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff fotoshoot 😣 Hvis bruden selv har kommet med det ønsket så er det greit. Men jeg hadde blitt sur!  Jeg fikk ansiktsbehandling i mitt lag, men de tar av all sminken! Heldighvis visste jeg om det, så jeg hadde sminka mi i veska slik at jeg fikk ordna meg litt før neste post.så det er et tips ! Den ansiktsbehandlingen drømmer jeg fortsatt om 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bruden er komfortabel med undertøysbilder er det ok, hadde selv følt meg teit om jeg skulle leke sexy foran en fremmed fotograf.

 

MEN som gjest hadde jeg ikke giddet å sitte på kafe med en venninnes venninner mens hun får hudpleie

Anonymkode: 9d494...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde ikke likt fotoshoot. (Ok med morsomme bilder av hele gruppa). Og hvis jeg ikke kjente resten godt hadde jeg også syntes det var kjedelig å sitte på kafé å vente uten bruden. 

 

 

Anonymkode: e31d4...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fotoshoot og ikke sitte på cafe. Man skal gjøre ting sammen synes jeg

Anonymkode: d08a5...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Ville heller møttes for laser x på ettermiddagen og så gått ut og spist etterpå.

Ville ikke brukt hele dagen på et utdrikkningslag og egentlig bare sittet å ventet hele dagen.

Anonymkode: 405ce...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde hatet fotograferingen. Og jeg hadde synes det var kjedelig å ligge alene å få hudbehandling mens de andre ventet, hadde foretrukket å gjøre noe annet sammen med dem

Anonymkode: b9913...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn så kjedelig å gjennomføre ting alene på utdrikkningslaget sitt! Alt av spa, behandlinger, fotograferinger alene? Personlig synes jeg hele poenget er at alle skal være sammen, og delta på de samme aktivitetene. Det er da det blir koselig/gøy alt ettersom:)

Anonymkode: d4db1...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du blitt glad hvis du var bruden i dette utdrikningslaget ?

Lett Champagne frokost, fotograf med alle i utdrikningslaget pluss at bruden skal ta bilde alene i f eks undertøy, at det blir en fotobok til brudgommen i morgengave... så er det lunsj etterpå og når bruden er ferdig får hun en behandling hos hudpleier. Imens så sitter resten sv utdrikningslaget der hvor vi har spist lunsj å venter og tar seg noe å drikke.. etterpå går turen til leid lokale og full middag med drikke

Anonymkode: 0ea26...dd5

Fotograferinga hørtes forjævlig ut om ikke dama er en selvopptatt bloggertype, men ellers ok. Stille og rolig og lite action men...

Anonymkode: e0d26...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for kjedelig for meg.

 

Jeg hadde mitt på et aktivitetssenter, med masse ulike aktiviteter.... Deretter var det grilling.. Bildene har jeg i fotobok, men det var helt vanlige koselige bilder...

 

Og jeg hadde blitt forlegen og utilpass dersom noen skulle ta bilder av meg. Selv om jeg har "kropp til det" i min manns øyne

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med spyrace eller paintball? Eller dansekurs ( poledansekurs?) da får alle vært sammen.

Anonymkode: 9d494...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...