Gå til innhold

Blir hos mannen kun fordi jeg ikke vet hvordan man bor alene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer har ingen følelser igjen for hverandre. Har tre barn sammen og vært sammen i 15 år. Han har gjort så mye stygt mot meg (ikke fysisk) opp gjennom som jeg ikke klarer å glemme, men det er en annen historie. Nå som vi på en måte lever som venner så samarbeider vi godt. Det er ingen som har sagt noe, men begge vet at det ikke er noe igjen. De få gangene jeg har barna alene og er alene på kveldene så elsker jeg det og kan være meg selv og barna ser en mer leken og tøysete mor. Men så kommer "angsten" på om jeg hadde klart det alene. Alt ansvaret og alle de hverdagslige valgene alene. Å miste tryggheten ved å ha en partner som er med på ikke bare det økonomiske, men alt med hus og bil osv. Jeg har aldri bodd alene før og jeg vet ikke om jeg hadde klart det heller 

Anonymkode: 50445...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du såå helt alene da? Familie? Jeg er alene, og der jeg trenger hjelp så har jeg familien min, to brødre og far som kan mye om tekniske ting. Er det noe feil i leiligheten ordner huseier det. 

 

Ellers er det bare å låse døra på kveldene og koose deg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med slik dere lever nå? Kanskje finner dere tilbake til hverandre om noen år også.

Anonymkode: c9417...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer jo selv om du vil være et "barn" som vantrives eller en voksen som er lykkelig. Ditt valg. 

Anonymkode: bd478...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...