Gå til innhold

Nå vender jeg familien min ryggen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI her.

Det er selvfølgelig mye mer som ligger til grunn for våre beslutninger, dette var i korte trekk, skriver ikke mer her pga gjenkjennelsesfaren.

Ja det er mulig det er barnslig, og at det er ydmykende for min familie at vi flytter uten å underrette dem, men det kan likevel ikke måle seg med alle de gangene de har ydmyket meg og min familie. Blod er ikke tykkere enn vann i dette tilfellet.

Dere er voksne mennesker her, og vil tro at flesteparten av dere forstår at familiehistorikken min er langt fra god. 

Og nei, de vil nok ikke merke at vi flytter før vi er vel i havn der vi nå bosetter oss. Jeg ser frem til å puste fritt, og å starte med blanke ark. Gode venner har vi der allerede, både vi voksne og barna.

Anonymkode: 9572b...e8d

Selvfølgelig forstår vi det, og ingen kritiserer deg for å flytte eller å kutte de ut

Det du får kritikk for er at du lar deg selv bli like ille som dem, synke ned på deres nivå...

Anonymkode: 11f2f...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skulle jeg gjort mye verre ting for å synke ned på deres nivå,mye verre.

HI

Anonymkode: 9572b...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har fått nok av skuespill og falskhet fra søsken og deres familier, og mine foreldre som later som ingenting. De kommer snikende når det er noe de trenger hjelp til av enten mannen eller meg.

På sosiale medier fremstår de som særdeles interesserte i våre barn, og "vakre fraser" skrives side opp og side ned,men når vi treffes er mine barn,jeg og min mann luft. Barna våre er tenåringer og sier selv at de føler det ubehagelig å omgås disse.

Det min familie ikke vet, er at mannen og jeg vant mye penger for en stund siden, hadde de visst det hadde de rent ned dørene her,og invitert oss til sine "fine" venner.

Vi har kjøpt oss et stort hus 10 mil unna, og som i disse dager er innflyttingsklart. Vi flytter uten å si noe, vi blir nok ikke savnet før de trenger en tjeneste. Huset vi har her leies ut, så skulle likt å være flua på veggen den dagen de ringer på her.

Det skal bli godt å få avstand, å slippe og late som. Vi er ikke bra nok for de, og de er ikke bra nok for oss.

Anonymkode: 9572b...e8d

Når du ikkje gir noe glede og er nesevis så får ein slik som du har gjort. Tror nok at du har vist ryggen til dei og da får du svar tilbake. Alt er jo ikkje barre deg, deg,deg men du må vise deg for familien eller er du ei som sitter i eit gjøre og ser det barre rundt og dømmer.

Anonymkode: 74a89...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da skulle jeg gjort mye verre ting for å synke ned på deres nivå,mye verre.

HI

Anonymkode: 9572b...e8d

Flytt med god samvittighet du...

Anonymkode: ae7e1...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, koro51 skrev:

Enig. HI prater som om de er guds gave til familien. Men kan de ikke bare ta med seg pengene og flytte? Trenger ikke en tråd her inne for å endre flyttemelding vel?

Sier du, som oppretter tråder om at du ikke lenger vil opprette tråder... 

Anonymkode: c8916...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når du ikkje gir noe glede og er nesevis så får ein slik som du har gjort. Tror nok at du har vist ryggen til dei og da får du svar tilbake. Alt er jo ikkje barre deg, deg,deg men du må vise deg for familien eller er du ei som sitter i eit gjøre og ser det barre rundt og dømmer.

Anonymkode: 74a89...fef

Hvorfor innbiller du deg at du kjenner til noe som helst av HIs historie eller beveggrunner for å flytte? Du aner jo INGEN TING om de menneskene du sitter og forsvarer.

Anonymkode: c8916...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du høres konfliktsky ut.

Jeg ville informert kort og greit om mitt valg om å flytte. Og så pakket og reist uten å se meg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sier du, som oppretter tråder om at du ikke lenger vil opprette tråder... 

Anonymkode: c8916...e4a

Og hva er ditt poeng? Føler du at det har relevans for HI sitt innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, koro51 skrev:

Og hva er ditt poeng? Føler du at det har relevans for HI sitt innlegg?

Svaret til e4a er svært relevant til svaret du ga hi. Kritiserer fordi hun lager tråd her, når du selv lager all verdens dumme tråder selv. 

Anonymkode: c50f1...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, koro51 skrev:

Og hva er ditt poeng? Føler du at det har relevans for HI sitt innlegg?

Syns du DITT innlegg hadde relevans? Bare fordi tema og innhold i tråden ikke interesserer deg, så er det plutselig en helt unødvendig tråd? 

Anonymkode: c8916...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da skulle jeg gjort mye verre ting for å synke ned på deres nivå,mye verre.

HI

Anonymkode: 9572b...e8d

Det er ikke snakk om hvem som gjør de verste tingene, det er snakk om å oppføre seg på samme måte. Du vender ikke familien din ryggen, du koser deg med å hevne deg på dem...

Anonymkode: 11f2f...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor innbiller du deg at du kjenner til noe som helst av HIs historie eller beveggrunner for å flytte? Du aner jo INGEN TING om de menneskene du sitter og forsvarer.

Anonymkode: c8916...e4a

Det gjør ikkje du heller og du dømmer og.

Anonymkode: 74a89...fef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...