Gå til innhold

Nytt forhold, spm om sex.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har innledet et forhold med en fantastisk herlig mann som behandler meg som en dronning, og nå ble vi på en måte sammen for noen dager siden og han har overnattet hos meg mange kvelder. Men jeg er litt satt ut, han er såå ivrig og kan ha sex opptil 4-5 ganger om natten. Har kun vært med "kjedelige" menn og nå lurer jeg på om det er normalt at en mann kan ha sex så mye :o ???

Anonymkode: cd8e2...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært borti noen som er slik men har truffet menn som kan være klar et par ganger etter hverandre. 

Hadde aldri klart å holde et slikt tempo selv. Er veldig fornøyd med min mann som gir seg etter en omgang ;)

Anonymkode: 36c4f...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Tror det er vanligere enn vi damer tror. De tre første månedene var det ikke annet som stod i hodet på han. Vi knullet natt og dag. Seinere ble vi gifte og nå er det gått ned til 2-3 ganger om dagen. Han satte dette nærmest som betingelse da vi giftet oss, siden dette betyr så mye for han. Men vi har bare vert gift et år, så det avtar sikkert her og. Må innrømme det kan vere slitsomt, men så er han utroleg flott da!

Anonymkode: cec19...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tror det er vanligere enn vi damer tror. De tre første månedene var det ikke annet som stod i hodet på han. Vi knullet natt og dag. Seinere ble vi gifte og nå er det gått ned til 2-3 ganger om dagen. Han satte dette nærmest som betingelse da vi giftet oss, siden dette betyr så mye for han. Men vi har bare vert gift et år, så det avtar sikkert her og. Må innrømme det kan vere slitsomt, men så er han utroleg flott da!

Anonymkode: cec19...d27

Satt som betingelse for å gifte seg med deg at dere måtte ha sex minst 2-3 ganger om dagen?

Herlighet, hadde aldri giftet meg med han! Hva om sykdom rammer, du er sliten, ikke har overskudd, trenger litt tid for deg selv e.l., da tar han seg en elskerinne eller går fra deg da? Sex er viktigere enn at du har det bra på alle områder, du må ha sex selv om du egentlig ikke orker, for hans behov er viktigere enn dine?

Anonymkode: d9c4b...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-3 ganger om dagen høres faktisk kjedelig ut.. Det må vel bli et pliktløp etter hvert, eller?

Anonymkode: 12574...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 16.33, Twintipp skrev:

Vi gjorde ikke annet enn å knulle og puste de første månedene.

Sånn har det vært i de forholdene jeg har vært i også. Hvem trengte søvn, liksom, kunne jo elske istedenfor ;)

Åh, innser at jeg er lei av å være singel - vil treffe riktig mann NÅ! ;)

 

Anonymkode: cf8f8...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Satt som betingelse for å gifte seg med deg at dere måtte ha sex minst 2-3 ganger om dagen?

Herlighet, hadde aldri giftet meg med han! Hva om sykdom rammer, du er sliten, ikke har overskudd, trenger litt tid for deg selv e.l., da tar han seg en elskerinne eller går fra deg da? Sex er viktigere enn at du har det bra på alle områder, du må ha sex selv om du egentlig ikke orker, for hans behov er viktigere enn dine?

Anonymkode: d9c4b...6f9

Fins det ikke en bitteliten sjanse for at også en kvinne kan synes at sex er godt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Fins det ikke en bitteliten sjanse for at også en kvinne kan synes at sex er godt...?

Selvfølgelig, men man setter jo ikke som betingelse for ekteskap at man skal ha sex minst 2-3 ganger om dagen. Livet inneholder mange faser, og selv om man har hyppig sex, og synes det er godt, i perioder kan et livslangt ekteskap også inneholde faser med mindre sex. Man kan ikke love at ja, jeg tar deg til ektemake og skal ha sex flere ganger i døgnet så lenge vi lever.

Anonymkode: d9c4b...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig, men man setter jo ikke som betingelse for ekteskap at man skal ha sex minst 2-3 ganger om dagen. Livet inneholder mange faser, og selv om man har hyppig sex, og synes det er godt, i perioder kan et livslangt ekteskap også inneholde faser med mindre sex. Man kan ikke love at ja, jeg tar deg til ektemake og skal ha sex flere ganger i døgnet så lenge vi lever.

Anonymkode: d9c4b...6f9

Sjansen er vel til stede for at han selv ikke klarer å følge det opp heller, da. Tror sikkert de greier å finne en middelvei uten vår hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt normalt. I mine forhold, så har vi hatt sex 5-8 ganger om dagen i starten. Så blir det mindre etter hvert.

Anonymkode: 25275...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått installert plastfitter eller? Her får jeg monstersopp om vi er litt ivrige en periode, og da snakker vi når det bikker fem ganger i uka. Sammen i 17 år da, og nyter sexen mer enn noen gang. 

Anonymkode: b94b1...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er vanlig med sex døgnet rundt i et nytt forhold så skal iallefall jeg beholde min status som singel. Sex er godt, men flere ganger om dagen blir bare kjedelig.

Anonymkode: 0c63e...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere fått installert plastfitter eller? Her får jeg monstersopp om vi er litt ivrige en periode, og da snakker vi når det bikker fem ganger i uka. Sammen i 17 år da, og nyter sexen mer enn noen gang. 

Anonymkode: b94b1...5b2

Jeg begynte å ta probiotika og kuttet ut sukker - ikke hatt sopp på mange år etter det.

Anonymkode: cf8f8...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/9/2017 den 17.43, Anonym bruker skrev:

Jeg begynte å ta probiotika og kuttet ut sukker - ikke hatt sopp på mange år etter det.

Anonymkode: cf8f8...a51

Jeg går også på melkesyrebakterier og er utrolig frisk på alle måter. Ikke uvi og heller ikke sopp 👌👌

Anonymkode: 15dca...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de, som har veldig mye sex. Og har hatt sopp 2 ganger, da gjerne i forbindelse med antibiotika kur.

Anonymkode: 25275...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vårt forhold var nytt kunne vi også ha sex mange ganger pr natt/dag. Nå etter 14 år sammen har vi sex opptil flere (4-5)ganger pr kveld/natt/morgen når jeg har eggløsning, er kåt hele tiden da. Ellers i måneden har vi lite sex hvis han ikke tar initiativ til det.

Men her er det jeg som krever det i de periodene.

Anonymkode: 890cd...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er ikke i et forhold no, men har vært det to ganger. Begge gangene var jeg litt sjokkert over mannen. De ville til alle tider! Fikk liksom ikke nok. Nå var vi sammen bare et halvt år. Tok litt skrekken. Begge var veldig kjekke, men hadde veldig sterke drifter. For meg ble det for mye. So dette med menn som vil hele tiden er ikke helt uvanlig.

Anonymkode: cec19...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎06‎.‎2017 den 17.33, Anonym bruker skrev:

Hvis det er vanlig med sex døgnet rundt i et nytt forhold så skal iallefall jeg beholde min status som singel. Sex er godt, men flere ganger om dagen blir bare kjedelig.

Anonymkode: 0c63e...88c

Det er ikke enkelt å være mann. Lystene er for sterke.

Anonymkode: cec19...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎09‎.‎06‎.‎2017 den 15.46, Anonym bruker skrev:

2-3 ganger om dagen høres faktisk kjedelig ut.. Det må vel bli et pliktløp etter hvert, eller?

Anonymkode: 12574...1ca

Ikke kjedelig, men litt slitsamt. Men ikke like tidkrevende som det høres ut. Den om morgonen er fort gjort siden han har spart seg hele natten. Lenge for han! (Men har gjort det om natten og, men det er mer sjelden) Den når vi kommer hjem fra arbeid og. Helt siden morgonen.  Det er først om kvelden etter vi har lagt oss vi knuller skikkelig. Da nyter vi det begge siden han da ikke er like overkåt som de to tidligere knulla. Da bruker vi ca en time. Totalt 1 1/2 time om dagen. Ikke veldig mye på noe som er så godt. For meg er en gang om dagen nok, men det må jeg ha. Har vert sammen med 3 menn tidligere og vet kor mye sex betyr for flest menn. For min nye betyr dette og enormt, men for han ennå mer.  Jeg strekker meg litt her, men så må han strekke seg på andre områder.

Anonymkode: cec19...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎03‎.‎2017 den 16.33, Twintipp skrev:

Vi gjorde ikke annet enn å knulle og puste de første månedene.

Kan skriver under på denne. I helgene var vi knapt ut av senga. Men for en nytelse!

Anonymkode: cec19...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å gjennomføre så mye sex når man har barn, synes jeg.

 

Anonymkode: e9ec4...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎06‎.‎2017 den 16.45, Anonym bruker skrev:

Tror det er helt normalt. I mine forhold, så har vi hatt sex 5-8 ganger om dagen i starten. Så blir det mindre etter hvert.

Anonymkode: 25275...aeb

Hvordan har dere tid til det?????

Anonymkode: 51eec...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...