Gå til innhold

Dere som selger "masse fint" og "reflex,molo,hm"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenker på annonser på hovedsakelig finn.no, der det står ramset opp MASSE merker og folk slenger inn alt i én annonse:
Får dere solgt noe raskt? Er det mange henvendelser? 

Jeg orker ALDRI å gå inn i slike annonser. La oss si jeg ser etter en molo fleecedress, og søker på finn. Så kommer disse "tusen-merkers-annonsene" opp, orker ikke å se gjennom 15 sider med klær før jeg kaaanskje finner noe interessant. Synes det er mye bedre å dele opp og selge hver ting for seg! Lettere for oss kjøpere. 

Anonymkode: 33ef8...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedeklær(hm, Cubus, Kappahl) selger jeg som pakke, til en rimelig pris. Men stort sett liten respons på dette, så er i grunn droppet å selge det. Gir det heller til hjelpesending.

Merkeklær legger jeg ut pr merke. F eks Reima på ett bilde, Newbie på ett bilde, Name it(hvis det er i god stand), ullklær på ett bilde, selger da pr plagg i og ikke pakke. Ikke voldsom interesse, men noe av det går.

Ser at det generelt er vanskelig å selge klær, særlig der alt bare ligger i en haug på bildet, så det prøver jeg derfor å unngå

 

Anonymkode: 9a024...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går derimot aldri inn på annonser for ett og ett plagg, da jeg vil kjøpe mye på en gang for at det skal være verdt turen. ;) Er f.eks. superhappy om jeg får gjort unna innkjøp av et års forbruk av klær på en handel.

Men merkeklær hopper jeg som regel over uansett, da de gjerne er priset for høyt for meg selv om de er brukt.

Anonymkode: ec034...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri solgt klær, men hvis jeg skal kjøpe gjør det meg ingenting at det er en stor pakke. Det jeg derimot ikke liker, er hvis det er stor spredning i størrelsene. Da er det alltid slik at noe allerede er for smått. Men én pakke med 15 plagg i str. 98 for eksempel, det er helt uproblematisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Jeg har aldri solgt klær, men hvis jeg skal kjøpe gjør det meg ingenting at det er en stor pakke. Det jeg derimot ikke liker, er hvis det er stor spredning i størrelsene. Da er det alltid slik at noe allerede er for smått. Men én pakke med 15 plagg i str. 98 for eksempel, det er helt uproblematisk. 

Seriøst? Trenger du alltid pakker? Jeg supplerer. F.eks trenger jeg en parkdress.

Ikke 1 parkdress, 4 vinterjakker, 3 utebukser, 4 regnsett, 5 par regnvotter, 3 utslitte luer, og så kommer det innetøy i tillegg da.

Anonymkode: 33ef8...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjedeklær(hm, Cubus, Kappahl) selger jeg som pakke, til en rimelig pris. Men stort sett liten respons på dette, så er i grunn droppet å selge det. Gir det heller til hjelpesending.

Merkeklær legger jeg ut pr merke. F eks Reima på ett bilde, Newbie på ett bilde, Name it(hvis det er i god stand), ullklær på ett bilde, selger da pr plagg i og ikke pakke. Ikke voldsom interesse, men noe av det går.

Ser at det generelt er vanskelig å selge klær, særlig der alt bare ligger i en haug på bildet, så det prøver jeg derfor å unngå

 

Anonymkode: 9a024...f5b

Smart! Jeg gir sånt bort til HM eller Kappahl... Gjenbruk. Ja, det er vanskelig å selge klær. Folk vil helst ha det gratis.

Anonymkode: 33ef8...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg går derimot aldri inn på annonser for ett og ett plagg, da jeg vil kjøpe mye på en gang for at det skal være verdt turen. ;) Er f.eks. superhappy om jeg får gjort unna innkjøp av et års forbruk av klær på en handel.

Men merkeklær hopper jeg som regel over uansett, da de gjerne er priset for høyt for meg selv om de er brukt.

Anonymkode: ec034...9dd

Problemet (nå snakker jeg i all hovedsak om YTTERTØY bare så det er sagt :) ) er at man egentlig ikke trenger 4 parkdresser eller 3 vinterjakker. Det holder jo med maks 2 stk.

Anonymkode: 33ef8...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Trenger du alltid pakker? Jeg supplerer. F.eks trenger jeg en parkdress.

Ikke 1 parkdress, 4 vinterjakker, 3 utebukser, 4 regnsett, 5 par regnvotter, 3 utslitte luer, og så kommer det innetøy i tillegg da.

Anonymkode: 33ef8...77c

Jeg gjør storinnkjøpene på Finn og suppleringen i butikk. :) Orker ikke styre med å avtale henting og kjøre hjem til noen bare for ett plagg.

Anonymkode: ec034...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør storinnkjøpene på Finn og suppleringen i butikk. :) Orker ikke styre med å avtale henting og kjøre hjem til noen bare for ett plagg.

Anonymkode: ec034...9dd

Nei, nei.. jeg gjør det ofte, jeg.

Anonymkode: 33ef8...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Trenger du alltid pakker? Jeg supplerer. F.eks trenger jeg en parkdress.

Ikke 1 parkdress, 4 vinterjakker, 3 utebukser, 4 regnsett, 5 par regnvotter, 3 utslitte luer, og så kommer det innetøy i tillegg da.

Anonymkode: 33ef8...77c

Jeg elsker store klespakker. Har ikke kjøpt et eneste klesplagg i butikk på 7 år. Og barna mine 8, 6 og 4 år :)

Anonymkode: e7dec...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Trenger du alltid pakker? Jeg supplerer. F.eks trenger jeg en parkdress.

Ikke 1 parkdress, 4 vinterjakker, 3 utebukser, 4 regnsett, 5 par regnvotter, 3 utslitte luer, og så kommer det innetøy i tillegg da.

Anonymkode: 33ef8...77c

Om jeg alltid trenger pakker? Nei? Jeg sier jo bare at det ikke gjør meg noe, så lenge det er i samme størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...