Gå til innhold

Jeg blir gal av naboene !


Lagertha

Anbefalte innlegg

Nå er våren her, og faenskapet har begynt igjen ! 😭jeg sikter ikke til pollen denne gangen.

Hvorfor hvorfor hvorfor MÅÅÅ  naboen sitte ute i gata her med bilstereoen på for full guffe ?? På dagen , ettermiddagen og kvelden og gjerne natten ! Jeg orker ikke å høre på katastrofe på repeat og country musikk på full guffe ! Jeg tåler at andre naboen har jentefest en lørdagkveld  med latter og sang. Men det her! Jeg begynner neste  å grine ! Det har vært sånn her i 2 år.Han her leier i nabohuset er 40 år og harrytass. Vi bor i tettbygd strøk. Han tar 0 hensyn. 

Kompisen hans bodde også i denne gata, i huset ved siden av han her, jeg ringte politiettil slutt.flere naboer har klagd. Han måtte flytte heldigvis . Trodde det skulle bli roligere 😣jeg har sagt ifra på en alright måte, men de bare flirer og setter på Rune Rudberg på fullt ! Vi kan ikke sitte ute på verandaen engang 😣 Hva skal jeg gjøre ? Ta det opp med huseier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var lei! Det fungerer tydeligvis ikke å snakke til faenskapet. Ville prøvd huseier, deretter politi. Til slutt hadde jeg sikkert blitt så barnslig at jeg hadde kjøpt det råe anlegget og spilt møkkamann på full guffe til han hadde tatt hintet. Ellers kan du alltids "stjele" bilbatteriet hans. 

Anonymkode: 651de...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var lei! Det fungerer tydeligvis ikke å snakke til faenskapet. Ville prøvd huseier, deretter politi. Til slutt hadde jeg sikkert blitt så barnslig at jeg hadde kjøpt det råe anlegget og spilt møkkamann på full guffe til han hadde tatt hintet. Ellers kan du alltids "stjele" bilbatteriet hans. 

Anonymkode: 651de...fe5

Takk for svar😊😙  Jeg syns det er så rart at noen  folk ikke eier et snev av folkeskikk. Han er helgepappa for ei på 4 år, likevel spiller han musikk seint på natten.Det bor småbarn i hvert eneste hus i gata 😭 Jeg har spilt Snack med Overdose på full guffe engang ! 😂 Tok igjen med en blokknabo for mange år siden hehe. Ho ga seg fort. Jeg orker ikke musikk på full guffe natt til onsdag jeg altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh... Du har min dypeste medfølelse. Jeg skjønner så inderlig godt hva du snakker om. Hadde det enda vært snakk om musikk. En av våre naboer spiller svensktoppar, Ole Ivars og dænsebænd hele forbanna sommeren. Jeg blir gal, får fysisk ubehag og føler meg snart hjernevasket. Fy f**n som jeg hater sånn idiot«musikk». 

Anonymkode: 56bd4...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt send klage til huseier, gjerne flere ganger når det gjentar seg. Eller ring politiet om det er midt på natta.

Anonymkode: 03188...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv en klage til huseier. Det er huseier som har ansvaret for at leietakerne følger loven. Skriv der også at du har forsøkt å snakke direkte med leietaker. I brevet til huseier viser du til paragrafene som går på husbråk i husleieloven.

Videre ringer du politiet hver eneste gang naboen spiller så høyt etter kl. 23 alle dager. Samme om de spiller for høyt hele søndager eller helligdager. Får politiet nok slike meldinger og vedkommende ikke slutter å spille for høyt så vil politiet etter få ganger inndra musikkanleggene - så sørg for å informere politiet om at det både er musikkanlegg i huset og i bilen som brukes.

For noen år siden bodde jeg et sted med en slik nabo et par hus nedi gata. Andre klaget gjentatte ganger, politiet kom og ga advarsler, og en herlig lørdagskveld tok politiet med seg alt man kunne spille musikk på fra leiligheten :)  Ikke lenge etterpå måtte de også flytte med kortere varsel enn kontrakten tilsa fordi huseier hadde advart dem flere ganger. Ingen sørget da de forsvant ;)

Anonymkode: e160e...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa hevnet seg med å spille skotske sekkepiper tidlig på formiddagen, før festløvene var våknet....

Anonymkode: 45ae7...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...