Gå til innhold

Villa paprika


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få plass til så mange skrivefeil i samme innlegg? Uææææ

Anonymkode: c5cb4...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe vits i å lese den bloggen hvis du irriterer deg over det da? 

Anonymkode: f60aa...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre det! Helt utrolig at det går an å skrive så dårlig😱 Spesielt siden hun lever av blogging. Det kan ikke være så vanskelig å bruke et retteprogram??? 

Anonymkode: 5627a...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere trodde gårsdagens innlegg var ille... les dagens... der hun skal SLEGE sofaen sin 😱

Anonymkode: 5627a...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun gjør det med vilje. Jo flere skrivefeil, mer omtale på diverse forum = flere klikk. Genialt 👍

Jeg sluttet å lese vp da det ble for mye eksponering av lite barn, skrivefeil lurer ikke meg 😉

Anonymkode: b5e4b...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror hun gjør det med vilje. Jo flere skrivefeil, mer omtale på diverse forum = flere klikk. Genialt 👍

Jeg sluttet å lese vp da det ble for mye eksponering av lite barn, skrivefeil lurer ikke meg 😉

Anonymkode: b5e4b...f2d

Hun gjør det definitivt ikke med vilje. Samme med alle de ordtakene hun brer rundt seg. Hun tror rett og slett at hun har et videre ordforråd enn det hun har. Vanlige folk hadde latt være å skrive dersom man var i tvil.  Hun kjører bare breialt på. Og i beste fall blir det komisk for leseren. Men det blir aldri, aldri bra. 

Anonymkode: a4e56...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun gjør det definitivt ikke med vilje. Samme med alle de ordtakene hun brer rundt seg. Hun tror rett og slett at hun har et videre ordforråd enn det hun har. Vanlige folk hadde latt være å skrive dersom man var i tvil.  Hun kjører bare breialt på. Og i beste fall blir det komisk for leseren. Men det blir aldri, aldri bra. 

Anonymkode: a4e56...99f

Men det er jo nettopp det som er genialt. Hun VET at det blir snakket om, skrivefeil og formuleringer som ikke hører hjemme noe sted. Og jo mer omtale det er, vil flere klikke seg inn for å se. På hvilket grunnlag hun får klikk gir hun sikkert blaffen i, så lenge hun klarer å holde liv i bloggen. 

Anonymkode: b5e4b...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo nettopp det som er genialt. Hun VET at det blir snakket om, skrivefeil og formuleringer som ikke hører hjemme noe sted. Og jo mer omtale det er, vil flere klikke seg inn for å se. På hvilket grunnlag hun får klikk gir hun sikkert blaffen i, så lenge hun klarer å holde liv i bloggen. 

Anonymkode: b5e4b...f2d

Dama ler hele veien til banken, av alle de idiotene som leser bloggen hennes

Anonymkode: 00837...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er passe naive når dere trekker en slik konklusjon 😂 Den dama er langtfra noe geni som spekulerer i elendig språk for klikk😂😂

Anonymkode: 5627a...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere er passe naive når dere trekker en slik konklusjon 😂 Den dama er langtfra noe geni som spekulerer i elendig språk for klikk😂😂

Anonymkode: 5627a...3c4

Enig. Hadde hun vært så genial hadde hun slutta å skrive så mye om personlig liv og heller utelukkende tjent penger på dårlig språk og fiktive historier.

Anonymkode: a4e56...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at hun hjelper ungene med lekser, leser over stiler og innleveringer for å hjelpe de med å bygge opp setninger riktig og rette skrivefeil.

 

Anonymkode: 8abf4...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Hun skriver så dårlig at det blir komisk. Ikke bare rene skrivefeil heller, men lange innlegg uten egentlig innhold, rare "ordtak" som ikke gir noen mening og som hun helt tydelig har misforstått og rett og slett en skriving av ord som er på nivå med en 2. klassing. Hun har konstante orddelingsfeil, og visse ord som alle voksne burde kunne klare å skrive riktig, skriver hun feil om og om igjen (noe som tyder på at hun rett og slett er dårlig på å skrive og på rettskriving). Hun lever av å skrive, og da sier det jammen litt, at det er dramaet rundt henne som skaper klikk og ikke fantastisk gode innlegg akkurat. Skaff deg i det minste et retteprogram på pc`en Paprika!

Anonymkode: d0bab...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser for meg at hun hjelper ungene med lekser, leser over stiler og innleveringer for å hjelpe de med å bygge opp setninger riktig og rette skrivefeil.

 

Anonymkode: 8abf4...329

Grøss og gru...

Anonymkode: d0bab...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser for meg at hun hjelper ungene med lekser, leser over stiler og innleveringer for å hjelpe de med å bygge opp setninger riktig og rette skrivefeil.

 

Anonymkode: 8abf4...329

Faren min har dysleksi og mamma døde da jeg var fire. Gikk helt fint det altså. Han hjalp meg med norskleksene som bare det. Jeg har spurt han om hva han tenkte på da jeg forsto hvor elendig skriveferdigheter han har. Han sa han bare lot det stå til jeg ble jo fort bedre enn han likevel 😂

Anonymkode: a4e56...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Faren min har dysleksi og mamma døde da jeg var fire. Gikk helt fint det altså. Han hjalp meg med norskleksene som bare det. Jeg har spurt han om hva han tenkte på da jeg forsto hvor elendig skriveferdigheter han har. Han sa han bare lot det stå til jeg ble jo fort bedre enn han likevel 😂

Anonymkode: a4e56...99f

Her var jo din far inneforstått med egne begrensinger. VP tror desverre hun er flink å skrive, og har avkreftet at hun har dysleksi.

Anonymkode: d0bab...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...