Gå til innhold

kjæresten min vil og dette er vel litt kinky


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føder du barn blir musa slakkere, tar du den i toer'n blir den tilsvarende. Case closed. Med mindre du har for vane å legge giga svære kabler, eller puler en fystikk....

Anonymkode: 90fe8...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

At jeg ikke tenner på det var bare en unødvendig ekstraopplysning.

Det er et faktum at analsex kan gi analskader som f.eks. rifter og analprolaps. Det er også helt tydelig at HI og kjæresten ikke gjør det på riktig måte siden hun forteller at hun får veldig vondt. Regel nr. 1 ved analsex er at det IKKE skal gjøre vondt, for da tvinger man penis (eller fingre eller annet) inn før kroppen er klar til det, og det er spesielt da skader kan oppstå.

Skal man gjøre det noenlunde trygt må man alltid bruke godt med glidemiddel, bruke god tid slik at den som skal penetreres er helt avslappet, alltid bruke kondom og aldri, aldri gjøre det hvis det er smertefullt! Andre risikofaktorer kommer da i tillegg og kan øke risikoen for skade, f.eks. hemoroider, svakere bindevev, allerede oppståtte rifter m.m.

Noen skader av analsex kan repareres, men ikke alle. De fleste går det bra for, men man må altså ta alle forholdsregler for å gjøre det tryggere. Å ha analsex som er "veldig vond", som Hi forteller om, er høyrisiko for å få skader.

 

Anonymkode: 23d53...d27

Hei og tusen takk for svar, 

Hi her.

Ville bare si at jeg skreiv vondt men ikke veldig vondt. Det er nok fordi vi prøver oss frem og om jeg får vondt, sier jeg fra og han stoppet. Derav vondt og ikke veldig vondt. Jeg antar at dersom han hadde fortsatt så ville det blitt veldig vondt men det er ikke slik. Han har forøvrig ikke spurt mer.

Anonymkode: 79028...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Føder du barn blir musa slakkere, tar du den i toer'n blir den tilsvarende. Case closed. Med mindre du har for vane å legge giga svære kabler, eller puler en fystikk....

Anonymkode: 90fe8...709

Jeg har født barn men gynekologen sa at det ser ikke slik ut. Jeg har hørt at musa trekker seg sammen igjen, etter fødsel. Det er også min erfaring. Kanskje dette ikke gjelder for hull 2?

Anonymkode: 79028...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...