Gå til innhold

Mann som drikker syv halvlitere dagen før termin??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er jeg en surmegge? Eller er noen her enig i at dette er litt merkelig?

 

Anonymkode: 03c44...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er jeg en surmegge? Eller er noen her enig i at dette er litt merkelig?

 

Anonymkode: 03c44...ad5

Fordi han er på en tilstelning, eller hva? hjemme alene med 7 øl? Du gir ikke akkurat mye info.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga klar beskjed til min mann at når det nærmet seg termin, så fikk han vær så god være total avholden, så jeg synes det er helt innafor.

Er han alkoholiker?

Anonymkode: 05fa2...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, koro51 skrev:

Fordi han er på en tilstelning, eller hva? hjemme alene med 7 øl? Du gir ikke akkurat mye info.....

Alene hjemme. Og, har tenkt å bli hjemme.

Anonymkode: 03c44...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Alene hjemme. Og, har tenkt å bli hjemme.

Anonymkode: 03c44...ad5

Hvis han sitter og drikker bare for å drikke, så ja. Hvorfor gjør han slik? Stille full på fødestuen eller? Kanskje du må fortelle ham at du må ha med noen andre på fødsel? Ikke hadde jeg villet ha med full mann......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spurt ham hvorfor han drikker nå når han vet han bør være kjørbar mtp. fødsel? Skal han på jobb i morgen? I så fall er det ikke sikkert han er kjørbar når han skal kjøre til jobb...

Drikker han så mye ofte?

En mann med promille hadde jeg ikke tatt med meg på fødestuen.

Personlig ville jeg sett på det som et faresignal om en mann satt og drakk så mye en hverdag. Drikker han ofte eller for mye ila. en uke så ville jeg stilt ultimatum om å søke hjelp for alkoholforbruket om han ønsket å beholde familien sin.

Lykke til med fødselen :)

Anonymkode: 2d94f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik mann er ingen mann.

Det var ikke en gang et tema her i huset. Jeg trengte ikke si et ord ang. alkohol. Det var noe noe han lot være helt av seg selv fra en måneds tid før termin. 

Anonymkode: 26a4c...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik mann er ingen mann.

Det var ikke en gang et tema her i huset. Jeg trengte ikke si et ord ang. alkohol. Det var noe noe han lot være helt av seg selv fra en måneds tid før termin. 

Anonymkode: 26a4c...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde ikke vært min mann lenge, uansett om det var dagen før termin eller ett år før. 7 halvlitere hjemme på en ukedag er uakseptabelt i mitt hus. Eller, han er vel ingen mann i det hele tatt, men en ansvarsløs guttunge. Og jeg hadde forventet at ethvert hankjønn over 16-17 år helt av seg selv hadde skjønt at alkohol ikke hører hjemme rett før fødsel, i alle fall ikke i så store mengder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde fått nyte mine svart tradisjonelle og tilstedeværende svangerskapshormner... da hadde det blitt fart på stakkaren:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ledetråden er å være såpass selektiv i valget av mann at han helt på egenhånd, verken med hjelp av sin mor eller livsledsager, klarer å knekke koden om at alkohol rundt termin er en svært dårlig ide! 

Jeg kan si nå at du kommer til å ha mange festlige år fremfor deg både med den gamle babyen din og den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette første barnet? Drikker han ofte/mye ellers? Kan jo være at fyren er livredd, men er jo ikke sånn at alle livredde pappaer in spe drikker. Umuliig å vite hva dette er uten mer info.

Anonymkode: 41606...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde jeg IKKE likt!

Ikke får han kjørt deg ved behov og ikke hadde han kunnet vært tilstede under fødselen. 

Anonymkode: 5575c...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det har aldri skjedd her, termin eller ei. Tror aldri mannen har drukket mer enn to små ølbokser en fredag eller lørdag her hjemme alene

Han har sikker drukket 7 halvlitere noen ganger i sitt liv, men da har han blitt god og full, og ikke minst vært på fest. 

Man drikker jo ikke 7 halvlitere for å kose seg litt, da drikker man med det ene formålet å bli ruset. Hvorfor gjør han det på en hverdag rett før kvinnen hans skal føde? 

Anonymkode: 094c8...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gjorde det samme. Tok noen øl (til og med etter termin). Hadde lyst til å slå han med flaska :P Takk og lov fødte jeg på overtid og da hadde han ikke drukket;) Veldig dårlig gjort av mannen din. Hør med han om hvem som skal kjøre deg hvis fødselen er i gang og han har drukket? 

Anonymkode: fcc2b...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer ikke på om han er alkoholiker.
Jeg har selv en mann som er alkoholiker. Han kan ikke drikke alkohol, ikke engang 1 øl, da er det større fare for at det blir mer alkohol den dagen, og de neste dagene.

Anonymkode: 05fa2...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...