Gå til innhold

Dere med veldig små barn.. er dere veldig trøtte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så trøtt! Hele tiden! Får sjelden sovet godt. Sovner på bussen, mens jeg gir flaske etc.. er så trøtt at jeg ofte blir svimmel.  Er det sånn for dere andre?

Anonymkode: 5c51a...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var slik. Helt zombie. Alt i livet mitt dreide seg om ungen og planlegge min egen søvn. Sovnet på bussen og gikk glipp av holdeplasser. En gang klarte jeg å rykke til i søvne slik at den som satt ved siden av meg fikk vondt (jepp en helt fremmed). Ble skummelt til slutt, da jeg følte at jeg ikke kunne kjøre bil fordi jeg sovnet overalt. 

Dro til legen og jeg hadde lavt stoffskifte (I tillegg til en unge som aldri sov). Ble noe bedre av medisiner sakte men sikkert..

Anonymkode: dadcc...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er så trøtt jeg er kvalm når jeg må stå opp om morgenen. Må komme meg ut ellers er det håpløst. Baby våkner for mat opp til 4 ganger PR natt

Anonymkode: 40316...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en aktiv 2åring. Han sovner 19:30, jeg sovner 19:35;) Også er det ny dag.. Hehe.. 

Anonymkode: 8f56f...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var det. Det tok et par år med relativt normal søvn å komme helt til meg selv igjen.

Anonymkode: d269c...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini på snart 4 år begynte å sove over natta for 2,5 mnd siden. Helt nydelig! Så JA, jeg er trøtt etter over 3,5 år uten en eneste natt med sammenhengende søvn. Nå legger jeg meg veldig tidlig de kveldene jeg er sliten og trøtt, og bare tanken på at jeg kan sove uten å bli vekket flere ganger pr natt, gjør noe med meg. Endelig uthvilt igjen :)  Jeg har vært alene siden fødsel, så jeg har ikke hatt noe avlasting heller. Men alt går. Har ikke så mye valg ;)

Anonymkode: b3ab4...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det den eldste på 10 år som gjør meg trøtt, pga adhd og søvnvansker fra fødselen av,  samt ekstrem morgenfugl😩. Den minste har ikke gjort meg sliten, hun sov godt og lenge fra første stund og sov til 9-10 hver dag første året.

Anonymkode: d777c...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har en på 1 og en på 3 år. Begge er våken mange, mange, mange ganger hver natt. Jeg klarer ikke kjøre bil til jobb uten å sovne, finner leiker i fryseren, gråter når klokka ringer og de endelig har sovnet skikkelig. Og når de ikke sover, så krangler de. Jeg trenger en ferie......

Anonymkode: 45c54...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Har en på 1 og en på 3 år. Begge er våken mange, mange, mange ganger hver natt. Jeg klarer ikke kjøre bil til jobb uten å sovne, finner leiker i fryseren, gråter når klokka ringer og de endelig har sovnet skikkelig. Og når de ikke sover, så krangler de. Jeg trenger en ferie......

Anonymkode: 45c54...643

Mine er også 1 og 3, og våkner også flere ganger hver natt. Jeg og mannen har kapitulert og sover på hvert vårt rom med en hver!

HI

Anonymkode: 5c51a...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine er også 1 og 3, og våkner også flere ganger hver natt. Jeg og mannen har kapitulert og sover på hvert vårt rom med en hver!

HI

Anonymkode: 5c51a...726

Samme her...

Anonymkode: 45c54...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på 16 mnd og en på 3,5 år. JA JEG ER TRØTT HELE TIDA. 

Men det er ikke bare pga barna, sliter mye med allergi

Anonymkode: 217dd...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vært trøtt i to år og nå kommer snart nestemann. Den første tiden med baby var helt forferdelig med tanke på søvn. Var konstant svimmel, sliten og trøtt. Det ble svært lite søvn og korte økter med soving. Nå har 2-åringen begynt å sove greit, men søvnkvaliteten som høygravid er veldig redusert. Det blir nok to år til som zombie 

Anonymkode: 12562...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstemann slet oss ut. Han var syk og de årene det sto på holdt både forholdet vårt og psyken vår på å gå åt helvete,så han var enebarn til han var 7. Vi var livredde for et sykt barn til,kolikk og generelle søvnproblemer,men vi satset på nr 2 og 3.

De er  nå 6 og 8 år gamle og de har aldri gitt oss en våkenatt. De ble ammet 2 ganger på natt til de var 3 mnd, fra da sov de fra kl 20 til 07 uten en lyd. Tannfrembrudd merket vi ikke noe til, så mannen og jeg var over heldige med de to hva søvn angår. 

Anonymkode: e63c1...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...