Gå til innhold

One step test fra ebay....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer? Jeg er over ikm og fikk disse i posten i dag. Kan skimte noe hvis jeg virkelig ser etter. Har lest andre steder at disse testene rett og slett er ubrukelige. At de tester positivt på digitalt før disse blir det enda de skal være veldig sensitive.  Noen her med erfaring? 

Anonymkode: 05553...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen erfaringer? Jeg er over ikm og fikk disse i posten i dag. Kan skimte noe hvis jeg virkelig ser etter. Har lest andre steder at disse testene rett og slett er ubrukelige. At de tester positivt på digitalt før disse blir det enda de skal være veldig sensitive.  Noen her med erfaring? 

Anonymkode: 05553...37d

Jeg har kjøpt mangen tester der og mangen merker. Har barre positiv erfaring. 

 

Kan si at norske tester er like dei på ebay. Har opplevd 10 mlu tester fra ebay som slår ut positiv når 25 mlu tester fra norge blir positive fleire dager i forvegen.

Anonymkode: 54d80...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de fra One Step (kjøpt på ebay) en stund og er veldig fornøyd. Har fått to streker veldig tidlig et par ganger (selv om det ikke har blitt noe mer..), og strek nr 2 har kommet opp på One Step sine før de har kommet opp på CB digital. Jeg synes nesten de er for sensitive! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefornøyd med one-step!  Eggløsningstestene er veldig tydelige, og har aldri fått falsk positiv på g-testene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd! Har ikke testa eggløsningstestene deres enda, men graviditetstestene deres fungerer i hvertfall kjempebra.  Har aldri hørt at de gir falsk positiv - en strek er strek uansett hvor svak den er.  (Jeg testa positiv 4 dager før IKM med kiddo, og ble bare sterkere og sterkere i dagene som fulgte.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dårlig erfaring dessverre. Har fått masse positive uten å være gravid! Men kan jo selvfølgelig ha vært kjemisk. Men kommer ikke til å kjøpe igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...