Gå til innhold

Å herregud. Jeg fikk spiral for to dager siden... i dag datt det en ting ned i do...😟


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok celleprøve og fikk tilbud om å sette inn spiral... 7 mnd etter fødsel nr 2. Jeg har hatt hyperemesis begge svangerskapene, så et nytt svangerskap nå ville vært en for stor påkjenning for hele familien ettersom jeg bare ligger... uasnett, hadde jeg blitt gravid ville jeg ikke klart å ta abort. Gyn tok innvendig ul for sjekk før celleprøve... ville hun ikke da sett om jeg var gravid? Jeg har blødd litt etter innsettelsen av spiralen, men ikke mer enn normalt tror jeg. Litt lyst blod, kunne bruke innlegg bare... i dag 1,5 døgn etter spiralen ble satt skulle jeg bare tisse nå på morgenen. Ut kommen en kanskje 2-3 cm dings. Rød med litt hvite kanter.. jeg blir helt dårlig av å tenke dette kan være et foster?! Da har JEG forårsaket dette?😞😞er helt fra meg...kan det være noe annet som har kommet ut... det kom ingentig blod ut sammen med klumpen. 

Anonymkode: 50571...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke spiralen som kom ut da? 

Hverken jeg, søsteren min eller mamma kan bruke spiral, kroppen støter den ut

Anonymkode: f2daa...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner du trådene oppi der?

Anonymkode: 6bfe4...23d

Skal få jenta i barnehagen, så får jeg sjekke... huff helt dårlig jeg. 

Anonymkode: 50571...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er ikke den smal? Dette var en flat men rund klump liksom...

Anonymkode: 50571...865

Den er formet som en T, om det da er slitt slim, hinnerester fra inni lovmoren e.l. på den vil det jo bli en klump i den ene enden.

Anonymkode: f2daa...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en graviditetstest. Den vil slå ut om du var gravid.

Dere burde virkelig vurdere at mannen din steriliserer seg. Mye sikrere enn spiral! 

Anonymkode: 9f09b...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du det på den måten? Det er støtende for kristne.

Anonymkode: 809d8...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skriver du det på den måten? Det er støtende for kristne.

Anonymkode: 809d8...8ed

Hva faen snakker du om?!

Anonymkode: 36dd0...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta en graviditetstest. Den vil slå ut om du var gravid.

Dere burde virkelig vurdere at mannen din steriliserer seg. Mye sikrere enn spiral! 

Anonymkode: 9f09b...d6f

Vet ikke om jeg orker ta test. Men jeg må vel... jeg må vel evt til utskrapning om det var et foster? Eller venter jeg til evt feber Osv? Jeg foreslo det for mannen, men han nekter. Han mener han aldri vet hva fremtiden bringer. Aka om det er oss for alltid... så den var koselig å få slengt i tryne. Forstår han på en måte. Vi er bare 30 år. Hans kropp Osv.... men allikevel litt sårende. Men det er ett annet tema. Beklager 😉

Anonymkode: 50571...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke om jeg orker ta test. Men jeg må vel... jeg må vel evt til utskrapning om det var et foster? Eller venter jeg til evt feber Osv? Jeg foreslo det for mannen, men han nekter. Han mener han aldri vet hva fremtiden bringer. Aka om det er oss for alltid... så den var koselig å få slengt i tryne. Forstår han på en måte. Vi er bare 30 år. Hans kropp Osv.... men allikevel litt sårende. Men det er ett annet tema. Beklager 😉

Anonymkode: 50571...865

Det er ikke så veldig sannsynlig at du var gravid, så ville tatt testen.

Kjipt med steriliseringen.. å bli gravid med spiral. .det kan skje 

Anonymkode: 9f09b...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nå om jeg kunne kjenne. Kjente ingen tråd. Hvor langt oppe skal evt denne sitte? Kjente med lengste fingeren... 🙄Hi

Anonymkode: 50571...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør uansett bestille time for å få en ultralyd, det må sjekkes om spiralen sitter på plass eller om det var den som falt ut.

Anonymkode: f2daa...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader altså... vil heller det skal være spiralen enn embryo altså.. men det er så typisk om det var det... skal alle kunne kjenne denne tappen ved livmoren? Betalte en formue for sist sjekk med celleprøve og spiral 2300 kr. Må jeg betale full pris for ny spiral tror dere? Om det er den som datt ut... hi

Anonymkode: 50571...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...