Gå til innhold

Er det bare meg, eller får dere også opp at nesten alt er utsolgt på Jollyroom???


GrønnBanan

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skal inn å se på sko eller klær er jo alt utsolgt! Får bare opp at jeg kan overvåke produktet.

Hva er poenget med salg og kampanjer o.l om det ikke er varer å kjøpe?🤔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, GrønnBanan skrev:

Hver gang jeg skal inn å se på sko eller klær er jo alt utsolgt! Får bare opp at jeg kan overvåke produktet.

Hva er poenget med salg og kampanjer o.l om det ikke er varer å kjøpe?🤔

Hørt om "Lokketilbud"? Poenget er at da klikker folk seg inn, og kanskje kjøper de noe annet til full pris istedenfor. De får også data om hva som er ettertraktede produkter, slik at de kan styre innkjøpene sine.

Og neste gang vil mange følge enda nøyere med, de klikker seg kanskje inn på sidene et par ekstra ganger for å se om det har blitt lagt til noe bra, og da får de kanskje et salg til.

Og de oppnår at folk snakker om dem :P

Anonymkode: 158bd...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hørt om "Lokketilbud"? Poenget er at da klikker folk seg inn, og kanskje kjøper de noe annet til full pris istedenfor. De får også data om hva som er ettertraktede produkter, slik at de kan styre innkjøpene sine.

Og neste gang vil mange følge enda nøyere med, de klikker seg kanskje inn på sidene et par ekstra ganger for å se om det har blitt lagt til noe bra, og da får de kanskje et salg til.

Og de oppnår at folk snakker om dem :P

Anonymkode: 158bd...688

Kynisk. Kan hende du tar feil og da ;)

Anonymkode: 7695e...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev:

På salg er det som regel bare en str igjen på ting f.eks. Håpløst! 

Litt som en nettbutikk som heter "min lille skatt" (eller noe), de annonserte med salg! På wheat. Først, virka ikke salget så de lå til full pris lenge.. sjekka innom etter et par timer og da var alt utsolgt.

Vits med å ha salg på noe man ikke har mer enn 4 stk av på lager liksom? 

Anonymkode: 7695e...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt som en nettbutikk som heter "min lille skatt" (eller noe), de annonserte med salg! På wheat. Først, virka ikke salget så de lå til full pris lenge.. sjekka innom etter et par timer og da var alt utsolgt.

Vits med å ha salg på noe man ikke har mer enn 4 stk av på lager liksom? 

Anonymkode: 7695e...684

Håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt som en nettbutikk som heter "min lille skatt" (eller noe), de annonserte med salg! På wheat. Først, virka ikke salget så de lå til full pris lenge.. sjekka innom etter et par timer og da var alt utsolgt.

Vits med å ha salg på noe man ikke har mer enn 4 stk av på lager liksom? 

Anonymkode: 7695e...684

du har kanskje ikke helt skjønt vitsen med hvorfor BUTIKKEN velger å ha salg?? De har salg for å bli kvitt varer så hvis det bare er 4 igjen av det plagget de ønsker å kvitte seg med så sier det seg selv at det bare blir de 4 plaggene som er på salg!

Anonymkode: fc880...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...