Gå til innhold

Enkel lavkarbo, hva spiser dere til frokost, lunsj, middag og kvelds.. håper på litt tips 😊


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes det er så vanskelig å holde seg til ren lavkarbo osv, litt for glad i knask og spesielt is og kaker.. Skulle tatt av noen kilo, men kostholdet må passe lommeboka, holder meg til rimelig mat, og særlig middag bør kunne tilpasses til barna også 😊

Anonymkode: 8b30d...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lavkarbo er ikke dyrt. Helt enkelt når jeg har det travelt, eller ikke noe apetitt: eggerøre, kylling kokt i buljong med og en ss olje. 4 skiver ost og en dæsj smør... apetitten og søtsuget forsvinner etter et par 3 dager om du konsekvent kun har spist lavkarbo.

Anonymkode: 853e8...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til middag spiser jeg helt vanlig mat som alle de andre spiser, bare at jeg spiser mer salat eller grønnsaker i stedet for pasta, poteter, ris osv.

Til de andre måltidene kan jeg f.eks spise :
- knekkebrød med pålegg
- eggerøre med spekeskinke, skinke eller røkt ørret/laks
- omelett med ost og skinke eller pølse
- lavkarbobrød
- salat
- fløtegrøt
- lapper
- vafler med ost og akinke
- oopsier
 

Anonymkode: 00160...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Til middag spiser jeg helt vanlig mat som alle de andre spiser, bare at jeg spiser mer salat eller grønnsaker i stedet for pasta, poteter, ris osv.

Til de andre måltidene kan jeg f.eks spise :
- knekkebrød med pålegg
- eggerøre med spekeskinke, skinke eller røkt ørret/laks
- omelett med ost og skinke eller pølse
- lavkarbobrød
- salat
- fløtegrøt
- lapper
- vafler med ost og akinke
- oopsier
 

Anonymkode: 00160...325

Takk for svar 😊

Men knekkebrød, vafler og lapper... hva bruker du da? Og hvilke pølser? Gått litt på lavkarbo tidligere, og ikke funnet noe knekkebrød osv som er lavkarbo.

Hi

Anonymkode: 8b30d...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar 😊

Men knekkebrød, vafler og lapper... hva bruker du da? Og hvilke pølser? Gått litt på lavkarbo tidligere, og ikke funnet noe knekkebrød osv som er lavkarbo.

Hi

Anonymkode: 8b30d...dcc

Jeg bruker lavkarbo knekkebrød fra brisk, kjøper lavkarbobrød på bakeriutsalget her. Av og til lager jeg de selv. Vaflene lager jeg av ketolyse bakemiks b.l.a. Men det finnes og masse oppskrifter på både vafler og lapper på nett. Jeg bruker go&mager grillpølse eller andre typer, det finnes mange typer pølser som er karbovennlig, men det er klart at man bør ikke spise en hel haug.

Anonymkode: 00160...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...