Gå til innhold

Desember 2017


Heidi******

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Live33 skrev:

Ikke fått spørsmål om noe sånt jeg, hva er kriteriene?

Vet ikke. Min lege på ivf søkte meg inn og jeg ble innkalt med mye infobrosjyrer etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har "en del greier" i slekta som gjør at jeg ønsket fosterdiagnostikk,og på det grunnlaget fikk jeg det. Legen nevnte også at alderen spiller inn, men jeg har enda noen år igjen til jeg er på 38årsgrensa... Men den ble vel tatt med i helhetsvurderingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for meg.... 13 uker, men hjertet har slutte å slå. Alle mine mistanker om at det var noe var rett. Jeg følte det for to uker siden. Skulle mast meg inn på UL da. Så dersom du føler engstelse anbefaler jeg at man heller får ekstra oppfølging. Man skal slippe å gå og være bekymret slik jeg har vært. Fostret døde for 3 uker siden. Dette var første prøverørsforsøk. Har tre egg på frys. Så får vi se. I dag er jeg bare knust....

Ønsker alle her lykke til. Dere er heldige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hope81 skrev:

Takk for meg.... 13 uker, men hjertet har slutte å slå. Alle mine mistanker om at det var noe var rett. Jeg følte det for to uker siden. Skulle mast meg inn på UL da. Så dersom du føler engstelse anbefaler jeg at man heller får ekstra oppfølging. Man skal slippe å gå og være bekymret slik jeg har vært. Fostret døde for 3 uker siden. Dette var første prøverørsforsøk. Har tre egg på frys. Så får vi se. I dag er jeg bare knust....

Ønsker alle her lykke til. Dere er heldige....

Så utrolig trist 😢 føler virkelig med deg! Masse klemmer fra meg ♥ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2017 den 13.47, Vimsethea skrev:

Hva sa legekontoret? 😕 fikk du komme inn? ❤

Beklage sent svar. Fikk time, og UL på sykehuset. Heldigvis alt bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2017 den 21.14, Hope81 skrev:

Takk for meg.... 13 uker, men hjertet har slutte å slå. Alle mine mistanker om at det var noe var rett. Jeg følte det for to uker siden. Skulle mast meg inn på UL da. Så dersom du føler engstelse anbefaler jeg at man heller får ekstra oppfølging. Man skal slippe å gå og være bekymret slik jeg har vært. Fostret døde for 3 uker siden. Dette var første prøverørsforsøk. Har tre egg på frys. Så får vi se. I dag er jeg bare knust....

Ønsker alle her lykke til. Dere er heldige....

Nei nei nei 😭 ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.6.2017 den 21.14, Hope81 skrev:

Takk for meg.... 13 uker, men hjertet har slutte å slå. Alle mine mistanker om at det var noe var rett. Jeg følte det for to uker siden. Skulle mast meg inn på UL da. Så dersom du føler engstelse anbefaler jeg at man heller får ekstra oppfølging. Man skal slippe å gå og være bekymret slik jeg har vært. Fostret døde for 3 uker siden. Dette var første prøverørsforsøk. Har tre egg på frys. Så får vi se. I dag er jeg bare knust....

Ønsker alle her lykke til. Dere er heldige....

Så utrolig trist 😭 Føler med deg. Mistet i uke 11 for ett par år siden. Bare noen dager før vi var tenkt å fortelle det, og to dager før ferien. Helt forferdelig tid der ord hjalp lite. Jeg krysser fingrene for at det sitter en spire snart og at den klorer fast ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, June 08, 2017 den 21.14, Hope81 skrev:

Takk for meg.... 13 uker, men hjertet har slutte å slå. Alle mine mistanker om at det var noe var rett. Jeg følte det for to uker siden. Skulle mast meg inn på UL da. Så dersom du føler engstelse anbefaler jeg at man heller får ekstra oppfølging. Man skal slippe å gå og være bekymret slik jeg har vært. Fostret døde for 3 uker siden. Dette var første prøverørsforsøk. Har tre egg på frys. Så får vi se. I dag er jeg bare knust....

Ønsker alle her lykke til. Dere er heldige....

Uff så utrolig trist å lese 😔❤ føler med dere! Veldig lite som hjelper dessverre, men ta vare på hverandre i en vanskelig og vondt tid😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2017 den 13.46, Vimsethea skrev:

Facebook gruppe som er hemmelig kunne jo kanskje vært fint ja ❤ vet ikke med dere andre, men vi har ikke sagt noe til noen enda 😅

Det finnes en hemmelig gruppe for nov/des 17 allerede. Tror det berre er den som har oppretta som kan legge til, men prøv å søke opp november og desembermamma 2017 å se om det kommer opp noe😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2017 den 21.14, Hope81 skrev:

Takk for meg.... 13 uker, men hjertet har slutte å slå. Alle mine mistanker om at det var noe var rett. Jeg følte det for to uker siden. Skulle mast meg inn på UL da. Så dersom du føler engstelse anbefaler jeg at man heller får ekstra oppfølging. Man skal slippe å gå og være bekymret slik jeg har vært. Fostret døde for 3 uker siden. Dette var første prøverørsforsøk. Har tre egg på frys. Så får vi se. I dag er jeg bare knust....

Ønsker alle her lykke til. Dere er heldige....

Gode og varme tanker til deg/dere :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2017 den 21.14, Hope81 skrev:

Takk for meg.... 13 uker, men hjertet har slutte å slå. Alle mine mistanker om at det var noe var rett. Jeg følte det for to uker siden. Skulle mast meg inn på UL da. Så dersom du føler engstelse anbefaler jeg at man heller får ekstra oppfølging. Man skal slippe å gå og være bekymret slik jeg har vært. Fostret døde for 3 uker siden. Dette var første prøverørsforsøk. Har tre egg på frys. Så får vi se. I dag er jeg bare knust....

Ønsker alle her lykke til. Dere er heldige....

Vi mista også første innsetting, uke 12. Forferdelig vond opplevelse. Varme tanker til deg og din kjære! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2017 den 22.58, Lilletrille1 skrev:

Det finnes en hemmelig gruppe for nov/des 17 allerede. Tror det berre er den som har oppretta som kan legge til, men prøv å søke opp november og desembermamma 2017 å se om det kommer opp noe😄

Kan du skrive her om du finner ut noe? 😊

 

Skulle vi ikke hatt en egen til desember? Ser i den andre termingruppen at det er bra stort sprang mellom noen av barna og den er kun for en mnd 😳😊

Endret av Tresko81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Termingruppe desember 2017, så ser det ut som at det er ei fb-gruppe der 😊 har dog ikke meldt meg inn der enda... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en skjult gruppe? Finner den ikke ☹️ Men finner deriomt en som heter termingruppe desember 2017 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tresko81 skrev:

Er det en skjult gruppe? Finner den ikke ☹️ Men finner deriomt en som heter termingruppe desember 2017 😊

Ja, det er den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om det er mange medlemmer der? 😊 Har som sagt lyst å melde meg inn, men er redd for at det skal være kjent-folk der. Vi har ikke sagt det til familien enda 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2017 den 0.21, Tresko81 skrev:

Kan jeg spørre om det er mange medlemmer der? 😊 Har som sagt lyst å melde meg inn, men er redd for at det skal være kjent-folk der. Vi har ikke sagt det til familien enda 😊 

Du kan se hvem som er medlem, så det er ikke helt anonymt, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: Jeg er morgen og kveld potte tett i bihulene og nesen. Mellom 14-15 og 20-tida går det ganske bra. Så blir jeg tett igjen. Sover dårlig og våkner av at jeg ikke får puste. 

Nyser flere ganger i timen og har tidvis hodepine. 

Er dette innenfor gravidplagene, eller kanskje jeg rett og slett er blitt kraftig forkjøla? Det har vart i tre uker, og blir ikke bedre, tvert om. 

Jeg bruker Miwana mentol+ saltvannsspray. Andre råd? Seks måneder til med dette blir ganske tøft merker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2017 den 0.21, Tresko81 skrev:

Kan jeg spørre om det er mange medlemmer der? 😊 Har som sagt lyst å melde meg inn, men er redd for at det skal være kjent-folk der. Vi har ikke sagt det til familien enda 😊 

135 stk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, C'est la vie skrev:

135 stk 😊

Takk for svar 😊 Skal fortelle der i neste uke så blir med da 😊 Trives veldig godt i termingruppa fra "storebror" så gleder meg til å være med i en til 😊 Er som regel litt mere aktivitet på facebook 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Litt sen inn her..termin i midten av desember. Og er i uke 14 nå ca. Er første prøverørsforsøk og vi er superklare:)

Har ikke turt å tenke på at det endelig er vår tur frem til nå...uke 5/6 startet jeg med kraftig blødninger og tenkte at dette umulig kunne ha gått bra. Tok blodprøver annenhver dag som viste jevn økning i hcg, puh, litt avslappet.. Noen dager senere startet det opp igjen, enda mer enn før. Viste seg på ul at d blødde fra et hematom i livmoren, men at babyen hadde det fint der den lå i sin trygge sekk. Har blødd litt fra og til etter d, men siste UL i uke 12 (har hatt UL annenhver uke nesten) viste at hematomet er borte og babyen sprellende:) 

..føler jeg har gått med skuldrene høyt opp lenge nå, men har nå fortalt familie og venner om den glade nyheten. Nå begynner jeg imidlertid å bekymre meg igjen..heh, trodde ikke jeg skulle bli "sånn"..men føler meg ikke gravid lengre, magen vokser heller ikke noe særlig. Noen her med mage i uke 14? Og har tidligere kjent stikkinger og strekking i livmor, kjenner heller ikke noe sånn lengre. Er nok en av dem som må si at jeg strever med å slappe av, og har bestilt tidligere UL igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...