Gå til innhold

Desember 2017


Heidi******

Anbefalte innlegg

Hei!

Oppretter gruppe for desember 2017 🍼

Har testet positivt på CB digital, termin 4 desember 😊

Håper å bli kjent med mange her inne 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! 😀 Jeg tok en digital med ukeindikator i går som viste 2-3. Har vel termin ca 1. el 2 desember! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊 Testet positivt lørdag og foreløbig termin er 4 desember også😊❄️☃️ 

 

Noen som har noen spesielle tegn enda? Eg har berre veldig ømme pupper og føler meg generelt gravid😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tegn her i gården, er bare litt øm og stiv i livmorområdet og murrer bittelitt i brystene noen ganger. Og litt ekstra trøtt i dag... Tar satse på å få 3+ på digitaltest i morgen. Eller kanskje det er for tidlig? Noen som vet? 

Anonymkode: a90c7...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lite tegn her i gården, er bare litt øm og stiv i livmorområdet og murrer bittelitt i brystene noen ganger. Og litt ekstra trøtt i dag... Tar satse på å få 3+ på digitaltest i morgen. Eller kanskje det er for tidlig? Noen som vet? 

Anonymkode: a90c7...362

Oj, ble for å trykke på "skrive som anonym" da jeg sendte meldinga, d var ikke meningen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Maria 24 skrev:

Tok test ikveld og den var posetiv😁 Foreløpig termin er9 desember

IMG_0247.JPG

Gratulerer ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er bra så langt. Litt mer sliten enn vanlig. Stikking i livmora er 4+3 i dag håper på et svangerskap uten mye kvalme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+1 her. Er utrolig trøtt og sliten, men er heldigvis lite kvalm. Har lavt blodtrykk i utgangspunktet, og dette synker veldig når jeg er gravid, så er en del svimmel.

Men er veldig glad for symptomer, da jeg mistet for noen måneder siden. Så er i grunnen glad for alle graviditetstegn. Hehe...

Anonymkode: 3bb39...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+1 i dag og fekk kvalmen kasta over meg i dag tidlig. Vart og plusselig veldig trøtt og kjempe sulten.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Testet positiv i dag med foreløpig termin 18 des (er litt usikker). 😊 Håper å bli godt kjent med dere! Kort og greit så er jeg snart 23 år og venter mitt andre barn. Førstemann er bare 8 mnd så her går det fort i svingene 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye👏🏼😄 Eg er 26år og venter nr 2. Frøken her blir 3 til sommeren, så her var vi veldig klar for å bli flere. Tok litt tid da me har prøvd i 7mnd ca. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet svakt positivt den 3 april og supersterkt den 4, så jeg er nok med i desember 2017-klubben😀 Vi har prøvd i ca 10 mnd, så vi er kjempeglade nå! Hadde en SA i oktober 2016 og generelt veldig skjeldne eggløsninger, så det er veldig kjærkomment😍😊 Formen er bra, litt trøtt, lett kvalme utover dagen og "stølhet" i magemuskler, ellers alt Ok:) kjekt å høre fra flere som er kommet ca likt😀✨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, snartbabymama skrev:

Jeg testet svakt positivt den 3 april og supersterkt den 4, så jeg er nok med i desember 2017-klubben😀 Vi har prøvd i ca 10 mnd, så vi er kjempeglade nå! Hadde en SA i oktober 2016 og generelt veldig skjeldne eggløsninger, så det er veldig kjærkomment😍😊 Formen er bra, litt trøtt, lett kvalme utover dagen og "stølhet" i magemuskler, ellers alt Ok:) kjekt å høre fra flere som er kommet ca likt😀✨

usikker på ikm men tror jeg er ca 3+5 og hatt utslag på tester siden mandag den 3. ustabil syklus  med el sikkert rundt dag 31 i syklusen denne gangen.  føles ut som full blære, ofte på do,ilinger neddover fotene. kvalmen begynte litt i går. såre bryst. og trøtt. slik har jeg brukt å hatt det ved alle graviditetene mine.tegna har brukt å kommet før strek på test men denne gangen kom noen etter strek på test.

Endret av mammas skatter <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...