Gå til innhold

Hadde regelmessige kynnere i går/natt...uke 32


RealGutteMamma

Anbefalte innlegg

Da snakker vi regelmessige...begynte i 20.00tiden på kvelden å gav seg ikke. Uansett hvordan jeg lå (hadde lakt meg). Etter et par timer tok det i ryggen samtidig som magen, å det kjentes ut som rier (barn nr.3) jeg sovnet til slutt for de var jo ikke uutholdelige, å i dag når jeg våknet var de borte. 

Noen som har opplevd lignende? Hva var det i så fall? Jeg valgte å ikke ringe føden (var alene med barna) å jeg visste jo at det ikke var noe start på fødsel. Eneste jeg tenker litt på er hvis disse sammentrekningene har hatt innvirkning på livmorhalsen. Men jeg skal til jordmor den 28. så tenkte jeg kunne nevne det da, hvis ikke noe mer skjer før dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo helt klart ha hatt noe å si ja. Høres jo ut som modning! Jeg vil absolutt råde deg til å kontakte føden og høre om de vil ha deg inn på en sjekk. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite- og plutselig gå ut i fødsel i uke 32!

Anonymkode: 8201a...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masse kynnere fra ca uke 32-33, og det ble bare flere og flere etter hvert som det nærmet seg slutten. Det var sånn at de virket regelmessige, men så snart jeg begynte å ta tiden på dem viste det seg at de ikke var helt regelmessige, og de gikk over i løpet av noen timer.

Jeg nevnte det for jordmor og hun var ikke bekymret i det hele tatt. Bare noterte det i journalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...