Gå til innhold

Er det mulig å blokkere alle anonyme?


koro51

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, koro51 skrev:

Jeg har heller ikke mottatt sinte PM. Faktisk ikke mottatt noen PM og det er jo forunderlig siden jeg blir oppfattet som diktator, konge, upcoming, dum, senil og ikke vet jeg. Jo, paranoid har jeg også lest et sted

Man kan ikke sende PM som Anonym heller.

Anonymkode: afbaf...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Man kan ikke sende PM som Anonym heller.

Anonymkode: afbaf...61b

Ok, det var jo litt leit for da fortsetter problemet med alle disse som kun er ute etter å ødelegge tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, koro51 skrev:

Jeg har heller ikke mottatt sinte PM. Faktisk ikke mottatt noen PM og det er jo forunderlig siden jeg blir oppfattet som diktator, konge, upcoming, dum, senil og ikke vet jeg. Jo, paranoid har jeg også lest et sted

Hvis du har klart å bli kalt alle de tingene i låpet av de få dagene du har vært her inne, så bør du se nøye på hvordan du selv opptrer og fremstår i tråder. Som en annen sa, du er som en elefant i en glassbutikk

 

Anonymkode: 3e30b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, koro51 skrev:

Jeg har heller ikke mottatt sinte PM. Faktisk ikke mottatt noen PM og det er jo forunderlig siden jeg blir oppfattet som diktator, konge, upcoming, dum, senil og ikke vet jeg. Jo, paranoid har jeg også lest et sted

Bare slapp av. Du blir ikke oppfattet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, koro51 skrev:

Selv har jeg blokkert de jeg tror opererer som både anonym og ved Nick. Skulle ønske at dere som misliker meg så sterkt også blokkerte meg. Kan dere ikke bare gjøre det?

Men man kan vel uansett ikke blokkere den personen når de skriver som anonym?

Anonymkode: 3e30b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt greia med å blokkere i hytt og pine? Det eneste du forhindrer dem i er vel å sende deg pm? Og det har du aldri fått? 

Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, koro51 skrev:

Gidder ikke sitte å rapportere men det virker som om de anonyme (ikke alle) er et internt hylekor som er mer opptatt av å skjelle ut enn å komme med råd til Hovedinnleggerne - sett flere ganger. Og jeg gidder heller ikke sitte og sortere om det kun er samme person eller om det er 4 ulike som skriver med nonen minutters mellomrom og som gir støtte til de andre 3 anonyme. Virker veldig påfallende. Jeg synes at enkelte diskusjoner er bra, helt til det ender opp med intern krangel som ikke er relevant for spørsmålet som ble stil i innelegget. 

Jeg vet godt hvilken debatt du sikter til. Og grunnen til at du er hårsår, er at du selv ble tatt med buksa nede. Du begynte å bli usaklig, og begynte å beskylde en bruker for å være Miss Marple i "anonym forkledning" bare fordi der var noen flere som faktisk mente det samme. 

Så ble du furten fordi du ikke kom videre, og ville late som om du syntes synd på hovedinnleggeren. Men saken er jo at hvis du vil holde en frekk tone og krydre alt med lattersmileys, så må du gro deg litt tjukkere hud. 

Alternativet er å være aldeles saklig i alt, og det har du ikke klart til nå. 

Anonymkode: db707...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet godt hvilken debatt du sikter til. Og grunnen til at du er hårsår, er at du selv ble tatt med buksa nede. Du begynte å bli usaklig, og begynte å beskylde en bruker for å være Miss Marple i "anonym forkledning" bare fordi der var noen flere som faktisk mente det samme. 

Så ble du furten fordi du ikke kom videre, og ville late som om du syntes synd på hovedinnleggeren. Men saken er jo at hvis du vil holde en frekk tone og krydre alt med lattersmileys, så må du gro deg litt tjukkere hud. 

Alternativet er å være aldeles saklig i alt, og det har du ikke klart til nå. 

Anonymkode: db707...32c

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvilke tråd var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvilke tråd var dette?

Denne

 

Anonymkode: 3e30b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvilke tråd var dette?

Jeg tenkte på denne:

 

Anonymkode: db707...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte på denne:

 

Anonymkode: db707...32c

Sorry, jeg linket til feil tråd ser jeg :)

Anonymkode: 3e30b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte på denne:

 

Anonymkode: db707...32c

Haha, nei så galt! Den har jeg ikke fått med meg. Den var jo fornøyelig da. Så sinna. 

Men det var altså ikke meg som gikk undercover der heller. Det var jo jammen godt, med trussel om å ikke bli tatt alvorlig av en så viktig bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet godt hvilken debatt du sikter til. Og grunnen til at du er hårsår, er at du selv ble tatt med buksa nede. Du begynte å bli usaklig, og begynte å beskylde en bruker for å være Miss Marple i "anonym forkledning" bare fordi der var noen flere som faktisk mente det samme. 

Så ble du furten fordi du ikke kom videre, og ville late som om du syntes synd på hovedinnleggeren. Men saken er jo at hvis du vil holde en frekk tone og krydre alt med lattersmileys, så må du gro deg litt tjukkere hud. 

Alternativet er å være aldeles saklig i alt, og det har du ikke klart til nå. 

Anonymkode: db707...32c

Jeg reagerte også på oppførselen i den tråden. Det er noe med å innrette seg etter forumet man ønsker å være en del av. Da observerer man gjerne litt, og ser hvordan andre oppfører seg. Det å gå i strupen på etablerte bruker er aldri noe sjakktrekk

Anonymkode: 21a5a...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg reagerte også på oppførselen i den tråden. Det er noe med å innrette seg etter forumet man ønsker å være en del av. Da observerer man gjerne litt, og ser hvordan andre oppfører seg. Det å gå i strupen på etablerte bruker er aldri noe sjakktrekk

Anonymkode: 21a5a...a97

Enda bedre blir det når man etterpå lager en egen sutretråd om alle de fæle anonyme brukerene. Snakk om å legge seg ut med de fleste

Anonymkode: 3e30b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enda bedre blir det når man etterpå lager en egen sutretråd om alle de fæle anonyme brukerene. Snakk om å legge seg ut med de fleste

Anonymkode: 3e30b...172

Jeg synes slettes ikke at alle anonyme er fæle brukere. Poenget er at når man sitter anonym så er det veldig enkelt å slenge ut dritt etter dritt mennår man har et nick, blir man jo tatt om man sier noe dumt. Jeg står for det jeg sier men dessverre gjør ikke de anonyme det, er vel derfor de er anonyme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, koro51 skrev:

Jeg synes slettes ikke at alle anonyme er fæle brukere. Poenget er at når man sitter anonym så er det veldig enkelt å slenge ut dritt etter dritt mennår man har et nick, blir man jo tatt om man sier noe dumt. Jeg står for det jeg sier men dessverre gjør ikke de anonyme det, er vel derfor de er anonyme?

Som du leser er det mange grunner til å signere anonymt, noe du nesten må regne med på et Anonymforum. 

Om du passer på deg selv og ikke bryr deg så mye om å prøve å styre andre er det en grei plass å henge, skjønner du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg åssen dette virker - ved blokkering av et annet medlem så ser man at vedkommende har kommentert. Men man slipper heldigvis å lese hva brukeren skriver. Nå skal jeg ut og spise sushi og drikke masse god vin, herlig ;) Så får dere fred fra kråka en stund;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, koro51 skrev:

Jeg synes slettes ikke at alle anonyme er fæle brukere. Poenget er at når man sitter anonym så er det veldig enkelt å slenge ut dritt etter dritt mennår man har et nick, blir man jo tatt om man sier noe dumt. Jeg står for det jeg sier men dessverre gjør ikke de anonyme det, er vel derfor de er anonyme?

Jeg skrev en del under nick før. Men nå er det for mange som vet hvem jeg er. Alternativet er å opprette ny konto. Jeg står for alt jeg har sagt i denne tråden likevel, og i den andre også. Har vært saklig hele veien. 

Men når du bevisst velger å ikke svare på det jeg sier, og i stedet begynner å furte, så er ikke problemet om folk skriver med eller uten nick. 

Anonymkode: db707...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, koro51 skrev:

Nå ser jeg åssen dette virker - ved blokkering av et annet medlem så ser man at vedkommende har kommentert. Men man slipper heldigvis å lese hva brukeren skriver. Nå skal jeg ut og spise sushi og drikke masse god vin, herlig ;) Så får dere fred fra kråka en stund;) 

Haha, da blir det nok spennende diskusjoner 😂 når man bare får lest hva halvparten skriver og ikke skjønner hva de svarer på. 

Er du sikker på at du er på rett forum? Det er helt greit om du finner en annen plass å henge, altså. 

Anonymkode: 4fc54...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, koro51 skrev:

Nå ser jeg åssen dette virker - ved blokkering av et annet medlem så ser man at vedkommende har kommentert. Men man slipper heldigvis å lese hva brukeren skriver. Nå skal jeg ut og spise sushi og drikke masse god vin, herlig ;) Så får dere fred fra kråka en stund;) 

Det er bare å oppføre deg som du vil at alle andre skal det, så er dette en veldig grei plass å være hvor man kan få mange gode råd og tips....til og med fra anonyme

Anonymkode: 3e30b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, koro51 skrev:

Nå ser jeg åssen dette virker - ved blokkering av et annet medlem så ser man at vedkommende har kommentert. Men man slipper heldigvis å lese hva brukeren skriver. Nå skal jeg ut og spise sushi og drikke masse god vin, herlig ;) Så får dere fred fra kråka en stund;) 

Men du ser fremdeles ikke hva de skriver som anonym, og det var vel hele poenget med blokkeringen?

Anonymkode: 3e30b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du ser fremdeles ikke hva de skriver som anonym, og det var vel hele poenget med blokkeringen?

Anonymkode: 3e30b...172

Da forslår jeg at vi alle svarer hi anonymt, så går hun ikke glipp av våre kloke svar 😂😂

Anonymkode: 4fc54...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da forslår jeg at vi alle svarer hi anonymt, så går hun ikke glipp av våre kloke svar 😂😂

Anonymkode: 4fc54...49f

Ja, ja, fortsett å gjøre hva dere vil for meg, i flere tråder som jeg leser er det sammenblandinger av anonyme og misforståelser angående hvem som skriver hva og så ender det opp i unødig krangel. Men jeg har jo tatt poenget - mange av dere anonyme ønsker jo kun å krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, koro51 skrev:

Ja, ja, fortsett å gjøre hva dere vil for meg, i flere tråder som jeg leser er det sammenblandinger av anonyme og misforståelser angående hvem som skriver hva og så ender det opp i unødig krangel. Men jeg har jo tatt poenget - mange av dere anonyme ønsker jo kun å krangle.

Jeg lurer veldig på hvorfor du deltar i tråder som er opprettet av anonyme?

Anonymkode: 3e30b...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...